Helvetti,taivas vai jokin muu?

Aloittaja amouria, toukokuu 03, 2004, 11:09:01

« edellinen - seuraava »

KatjaRock

Lainaa

Typerät uskovaiset...

The Rock, kerro syy. Miksi halusit minulta sähköpostiosoitteen? En kysy tätä narsismin tuskissani. En laisinkaan.

Miksi uskovaiset on taas niin typeriä? Voi vitsin tyhmät agnostikot.

EN OLE PYYTÄNY SULTA SÄHKÖPOSTIOSOTETTA! Todista jotenki. Se, että sanon että olis helpompaa puhua näistä sähköpostitse ei minusta tarkota suoranaisesti sitä, että anna mulle sinun mailiosote. Siis itehän sie sen tuohon laitoit. Väävää.
Time goes on, I wont.

amouria

Onko ihmisellä sielua?Mä oon pienestä pitäen käsittäny et ihmisen elämä jatkuu jossain muualla vielä,vaikka tämä elämä aikanaan loppuu.Se on vaan tämä ihmisen fyysinen puoli joka kuolee.Kuolema on yksi luonnollisista asioista mitä maa päällään kantaa.Miksi siis sitä ei saisi pelätä?Tai kysytäänkin et onko siinä jotain ihmeelliista jos joku pelkää?*tiedustelee*Minä ainakin pelkään aika ajoittain.Viimeks just eilen.Se,minkä takia ihminen pelkää kuolemaa, on se että kun kukaan ei tiedä mitä ihmiselle käy sen fyysisen kuoleman jälkeen.Tämä tietty on yks niistä monista syistä mutta luultavasti aika yleisin.

Deliah

Mää en pelkää tippaakaan kuolemaa. En kyllä halua kuolla vielä pitkiin aikoihin,mutta se ei liity asiaan. Mun mielestäni kuolemassa ei ole mitään pelättävää,se on osa elämää.

Kun mie henkeni heitän,niin kyllä tarkotus olisi mennä ihan pää pystyssä sinne minne nyt sitten menenkin enemmän ja vähemmän syntisten ajatusteni kanssa  ;D

Lainaa
Miksi uskovaiset on taas niin typeriä? Voi vitsin tyhmät agnostikot.

- Painaako sinua jokin? Vaikutat niin kovin kireältä. *näyttää Jeesuksen karitsalta*

Lainaa
EN OLE PYYTÄNY SULTA SÄHKÖPOSTIOSOTETTA! Todista jotenki. Se, että sanon että olis helpompaa puhua näistä sähköpostitse ei minusta tarkota suoranaisesti sitä, että anna mulle sinun mailiosote. Siis itehän sie sen tuohon laitoit. Väävää.

- "olisi helpompaa keskustella tästä asiasta sähköpostitse" SAATANAN IDIOOTTI MITÄ *****A SINÄ MENET TEKEMÄÄN S-POSTIN?? MINÄ EN HALUA SINULTA MITÄÄN PAINU *****UN!

No miten vain, kultaseni...

KatjaRock

Se Jätkä. HAHA, onkohan sulla jääny tämän päivän filosofia väliin ko vaikutat agressiiviselta.

Ihmettelin  vain sitä, miksi lähes jokasessa viestissä sinun pitää jotenki halventaa uskovia.

Vittu että on tyhmää olla joku agnostikko. :P
Time goes on, I wont.

Minua kyllä ihmetyttää suuresti, miksi sinä tulkitset jokaisen viestini jollain tapaa uhkaavaksi. En ole halventanut uskovia, solvannut sinua, enkä ole myöskään agnostikko. :-/

[tuuli]

No niin no niin no niin!

Nyt Jeesus tulee riitojen väliin ja synnyttää rauhan kaikkien keskelle.

;D
allekirjoittanut

[tuuli]

synnyttää rauhan??? mitä vittua.....
allekirjoittanut

KatjaRock

LainaaMinua kyllä ihmetyttää suuresti, miksi sinä tulkitset jokaisen viestini jollain tapaa uhkaavaksi. En ole halventanut uskovia, solvannut sinua, enkä ole myöskään agnostikko. :-/

Tietenki mie asetun puolustuskannalle ko minun vakaumusta halvennetaan. Mutta pitäskö antaa jo olla? :) Ei tämä keskustelu ole varmaan antanu kellekkään mittään :D

Time goes on, I wont.

jouhu

Kysympä nyt tässä välissä... Mitä toi  angestikko tarkottaa?  :-[ Sivistyksessäni on suuria aukkoja.
Joo, ei miulla nyt muuta..

Agnostikko on sellainen ihminen joka ei usko jumalan olemassaoloon, mutta ei myöskään kiellä sitä, koska jumalasta ei voida saada mitään tietoa.

jouhu

mustapiste

Oon just mietiskelly muutamana lähipäivänä ihan tätä samaa, että minne sitten joutaa... [tai no onhan sitä muulloinkin tullu mietitty tätä samaa, mutta nyt ahkerammin]

Mietin että mitä jos me ei jouduta minnekkään, jäädään vaan arkkuun nukkumaan. Et nää mitään, et tunne, et kuule, et
tajua, et tiedä mitään... Ja et tiedä että oot joskus jotain tienny. Et tiedä maailmasta mitään.
Niin, no oon miettiny, kun aina puhutaan taivaasta ja plaa... Mutta ei sitä voi tietää minne joutuu vai joutuuko/pääsekö minnekkään?
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

[tuuli]

niin no.. mutta onkos taivas sittenkään mikään FYYSINEN paikka. vai kenties vaan joku henkinen tunne.

just joo..................
allekirjoittanut

mustapiste

Ei se varmaan kovin fyysinen ole, jos on. Tai siis niin...
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.