Mitä kaikkea tiedät toisesta?

Aloittaja KristalliEnkeli, joulukuu 19, 2003, 04:46:09

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Vilkku

Lainaa
Painkiller on hieman vanhempi muihin nähden

Äläpä mua unohda, mäkin oon jo toinen jalka haudassa ;)
[ -You should see my scars- ]

Tokya

Lainaa

Tokya: Syntynyt -91, lyhyet tummat hiukset..öö...
Tää ei nyt oikein lähteny ihan niin ku mä suunnittelin. Perkule, möläytelkää enemmän asioita itsestänne!  ;)
väitätkö todella että en möläyttele tarpeeksi? :D

Lainaa
Tokya: Nuori tyttö! Valokuvaus! Riehuminen ;)
Riehuminen etenkin ;D

Lainaa
Tokya: lyhyt ruskee tukka, koirat, maastohousut (tuli vaan jostain mieleen)...Möhkäle, ei tuu mieleen muuta.
Mustat hiukset! Ja tosiaan, nää maastohousut on rakkaat (nytkin jalassa :D)

Lainaa
Tokya on syntynyt -91 ja taitaa soittaa kitaraa? On vissiin melko poikamainen.. Lyhyet hiukset.
Oon aika otettu tästä viestistä n__n Poikamainen taidan olla, mutta asialle ei voi mitään, koko ikäni viettänyt noiden hullujen seurassa :D

Yllättävän paljonhan te musta tiedätte o...o
Hyvä jos mä edes tiedän kuinka vanhoja te olette :D Tepi84:stä tiedän että soittaa kitaraa (tai sitten soli basso :P)
jouhu:sta tiedän ihanat punaiset converset ;P ja ruskeat hiukset.

Muista tuskin tiedän mitään niin viisasta että minun edes kannattaisi päätäni avata, en tiedä teistä kuin ulkonäköjä o...o

Lerppa

Lainaa
Lainaa

Nooh! Elähän nyt sinäkin! :D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Tepi84

Mä voin sanoo Lerpalle ja Tokyalle et soitan kitaraa kyllä. Mutta bassoa en enää.. joskus on ollut. Vaikka haluisin kyllä ostaa sellaisen. Mutta tällä hetkellä ehkä rahaa menee auton ostoon ja sen pitoon. Ei ihan varmaa vielä ole. Mä en oikeestaan tiedä täältä kenestäkään juuri mitään. Tai siis en muista mitä ootte kertonu jos ootte kertonu jotain  ;D Hyvin taas selitetty ;) Mutta jooh :) Sellasta
Haza haza

[tuuli]

Lainaa
Lainaa

Voi hemulensis, olkaa nyt onnellisia että teinivaihe on ohi!  :D

Hei mä tiedänkin vielä lisää!

emmi: Tykkää ja Kuuntelee Marilyn Mansonia. + Pitkäkuumakesä.

Tokya: Juhlii veljensä kavereiden ja muiden vanhempien poikien kanssa.  :D

allekirjoittanut

Tokya

Lainaa

Tokya: Juhlii veljensä kavereiden ja muiden vanhempien poikien kanssa.  :D

nöyy. :D muutamia kertoja ollaan vai  juhlittu, kyllä mä muutenkin tuppaudun niiden seuraan ja saan kuulla kuinka angstiteinigoottipunkkarirokkari olen n_n

Vilkku

Lainaa
Voi hemulensis, olkaa nyt onnellisia että teinivaihe on ohi!  :D

Ehkä fyysisesti joo, mut teiniyttähän voi mitata myös henkisellä mittarilla, siinä tapauksessa ei taida mun teinivuodet olla ihan lähiaikoina ohi ;D

[tuuli]

No en haluu silti kuulla enää noita hautajalka juttuja.  ;)
allekirjoittanut

blind_eye

Mitäköhän mää tiedän.

emmi: Asuu Janakkalassa. Omistaa ehkä hienoimmat punaset hiukset :>
ja myös pari huuliläväriä. Mansonia kuuntelee sillee paljo. :) Syntynyt -87

Lerppa: Asuu Espoossa. Soittaa kitaraa ja bassoa. Kuuntelee heviä. Muistaakseni tehnyt joskus jonkimoisia musavideoita ;D syntynyt -88

jouhu: Asuu Joensuussa. Kirjottelee myös Levarin boardilla. Syntynyt -87
(apua kuin vähä tiän jouhusta. :o )

[tuuli]: Asuu Kuopiossa ja tykkää tosi paljon Beatlesista. :) Omistaa hienon nahkatakin (jäi mieleen sillon kun oltii Kuopiossa katsomassa Apista :D) Syntynyt -89

Muista en oikeen tiedä mitään. :<
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Toisaalta tietää paljon, mutta PALJON on myös unohtunut.  ::)
allekirjoittanut

blind_eye

LainaaToisaalta tietää paljon, mutta PALJON on myös unohtunut.  ::)

Niinpä. :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Lerppa

Blind_eye teki come backin. Yay! :D

Asuu Tampereella, serkku soittaa Uniklubissa, fanittaa mahdottomasti Wirtasta. Blind_eyen kitaran nimi on Indeed Fateful. ;D Syntynyt -88 ja sen kaveri ei saa henkeä jos lavalta tulee liikaa sellasta savua. Menikö edes lähelle oikein? :D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

Mä en tiedä Blind_eyestä mitään mitä Lerppa ei tietäisi.  ;)
allekirjoittanut

Vilkku

Mulle jää aina ihmisistä päähän kaikkia outoja yksityiskohtia. Iät ja tommoset saattaa mennä ihan sekasin, mut sitte saattaa muistaa vaikka jonkun hamsterin nimen tai sen, minkä värinen paita jollain oli päällään silloin, kun nähtiin ekaa kertaa. Kertonee musta jotain, kiinnitän huomiota pikkujuttuihin ja ne on mulle aina tärkeimpiä.

Mut koska en oo viime aikoina täällä pyöriny eikä musta siis käytännössä kukaan tiedä käytännössä mitään, ni tässäpä hyvin lyhyt oppimäärä Vilkkuneidistä: Syntynyt olen -84, asustelen Helsingissä. Opiskelen ammattikorkeassa sairaanhoitajaksi. Oon kovin tunteellinen ihminen ja puran fiiliksiä kirjottamalla, maalaamalla ja ennen kaikkea laulamalla. En tiiä koska olis viimeks ollu sellanen päivä, et en olis kertaakaan laulanut. Siihen nähden yllättävän vähän kuulee "oo jo hiljaa" -kommentteja. Laulamisen lisäks harrastan ratsastusta ja soitan pianoa omaks iloks. Oon yllytyshullu ja rakastan adrenaliinikiksejä. Oon kasvissyöjä tottumuksesta. Oon oksentanu häissä morsiusneitona ollessani alttarin viereen kesken papin puheen [olkoon tämä nyt se yksityiskohta, josta sitten muistatte mut ;)].

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.