Mitä kaikkea tiedät toisesta?

Aloittaja KristalliEnkeli, joulukuu 19, 2003, 04:46:09

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Hm.. huvikseni luin oman esittelyni tuolta jostain alkusivuilta. Sain hyvät naurut  ;D

Noh.. Nykyisinhän tunnen, tai no ainakin oon nähny 'livenä', Lerpan, Handen, punaisen, Emmin.. Hm.. Onkohan muita  ???
Niin ja PahaPahaAsian :) Se ei kyllä oo käyny täällä piiiitkään aikaan..
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Hehhee.... ;D Itekkin katoin oman juttuni tuolta ja on ollu kyllä kohtalaisen epäselvää juttuu... ;)

Maikki.

khi. oot sie bilnd_eye miutkin nähny pikaseen mtr:ssä :D tai etkös sie siellä ollu?
No mie nykyään vähän paremmin tiiän kai Lerpan, Handen ja Wirtabiuhan ehkä ja oon nähny ainaki ne ja sitten jouhun, blind_eyen, punaisen ja oliko emmikin myötätuulessa? ainiin ja tiiän medelinin joka on ainaki yhen viestin tänne laittanu :D.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Niin.. Mie oon nyt nähny ihan livenä siis lerppa, maikki, wirtabiuha, hande... Olikohan muita? ::) Ei tainnu...

[tuuli]

mä en oo nähny ketään eikä kukaan ole nähnyt minua.  ;D
allekirjoittanut

jouhu

No, tuuliahan pitää sitten heti mennä kattomaan! :)

emmi

jeps. kyllä mä maikki olin myötätuulessa, elikkä oon siis nähnyt handen, lerpan, wirtabiuhan, blind_eyen[<- nuo kaikki siis muutamaankin kertaan] ja sitten punaisen ja maikin silleen pikasesti :) ai niin ja oonhan mä pahaPahaAsiankin nähnyt :)
älä tunnusta jos sattuu

[salzaa]

minä en oo vieläkää nähny ketää teistä. :/ emmin ainaski ens kesänä. niihä se oli <3 :)

ja amouria, mulla on samanlainen läheisen ihmisen menetys kans takana..vuosi sitte tapahtu :(

emmi

niin juu, ja sallan miä nään sit ens kesänä <3 :)
älä tunnusta jos sattuu

matonen

Vasta tulleena en tiiä teistä ketään, ainakaan en tietoisesti. Mut totta kai ois kiva ihmisii tavata. Asun helsingissä,täällä idässä päin. Että jotta, yritän nyt päästä messiin tänne, toivottavasti tervetulleena!

jouhu

Tottakai! Kaikki tervehenkiset ovat aina paikallaan. :)

blind_eye

Maikki. Aivan! Siis Maikin olen nähnyt myös :)

[tuuli]

nyt on jo niin kauan pyöriny täällä et tietää melkein jokaisesta yhtä pitkäaikaisesta kaverista jotain.... :P

mik´köhän kommentti tämäkin oli..
allekirjoittanut

jouhu

Kai sitä rupee pikkuhiljaa "kerääntyy" pikku juttuja, kun on vaan piireissä ollu pidemmän aikaa...Ja ottakaapa tästä nyt sitten selvää.. ::)  

blind_eye

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.