Mitä kaikkea tiedät toisesta?

Aloittaja KristalliEnkeli, joulukuu 19, 2003, 04:46:09

« edellinen - seuraava »

PahaPahaAsia

siispä hanki ne silmälasit,joita ehdotin jo siellä negative jutussa... ;D

blind_eye

jos sä maksat, mulla ei oo varaa...  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaPahaAsia

se on niin tärkee ostos,että kai sä nyt sen itekin voit ostaa:)

blind_eye

nii mut mähän sanoin et mulla ei oo varaa!!!  ;D

Wirtabiuha

Lainaa

no joo...mutta sanotaan että "alkuperäinen" ulkonäkö ei liity luonteeseen...ilman meikkejä ja värjäyksiä jne...

Niin, mutta muokkautuuhan luonnekkin jonkin verran sen mukaan missä porukoissa sä liikut ja ihan yleensä maailman mukaan, ei nyt välttämättä että tulis samanlainen kun muuta vaan ihan yleensä ulkopuoliset signaalit vaikuttaa luonteeseenkin, niin sen voi rinnastaa ulkonäköön...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Mmm.. Niin. Se on vaan niin vaikeeta luonnostella,.

PahaPahaAsia

no onhan sekin totta...että siis kaverit ja sun muut vaikuttaa luonteeseen...

blind_eye

PahaPahaAsia

tai siis piti kirjottaa ulkonäköön...oho

blind_eye

kyllähän ne siihenkin vaikuttaa, niin kuin luonteeseenkin.  :)

PahaPahaAsia

mustapiste

Entunne täältä juurikaan ketään, olen vasta vähän aikaa sitten alkanut täällä käymään, koska minätyhmäpää en ole ennen tätä paikkaa sillä tavalla huomannut, tai no niin, en ole vaan tänne sattunut tulemaan. :/
Niin, no tässä on jos toinenkin esilmöinyt. Voisin minäkin jotakin turhan päiväistä aikani kuluksi esilmöidä.

Niin, tykkään apulannasta. Ylläri. Tykkään kovin paljon musiikista, rokista ja punkista. :> Ramones, hole, sex pistols, guns and roses, green day, bad religion ja niin ja niin ja niin. Sit tykkään fiilistellä Metallicaa välillä. Öö, mä tykkään valokuvauksesta ja elokuvista ja eläimistä. :> Mulla on koira ja kissa. Tykkään urheilla paljon. Tykkään kynsilakoista. :> Taidan olla vähän friikki... HAA. Joissain asioissa.
En tykkää kaupallisesta joulusta, se nyt oli sanottava. En tykkää eläinkokeista, enkä rasismista enkä öö...poikabändeistä.
Siin jotain tommosta en tykkää ja tykkään juttuja.
Mitäs sitten.
Keanu Reeves, Viggo Mortensen ja Johnny Depp on ihania. Tykkään kirjotella päiväkirjaan. Tykkään laulaa. :>
Siinä nyt jotakin, tuon tiedon kanssa ei kummiskaan mua voi tuntea, mutta niih.
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

[tuuli]

minä tykkäilein samoista asioista kuin tuo tuuli* tuolla.  :D no ohhoh! mutta oon tietty kasvanut henkisesti tässä vuoden sisällä aika paljon!

rakastan musiikkia, joka on aina ollut aika keskeinen asia elämässäni sillä mun iskä on soiton opettaja ja kaikki sukulaiset musikaalisia. soitin viulua, jo ennen kuin menin kouluun, laulaa olen aina osannut, nuotilleen. se vaan oli veressä! ja oon ollu musiikkiluokalla kolmoselta lähtien!
muita harrastuksia on partio joka on musiikin ohella tosi rakas harrastus. mä oon sen kautta tavannu kaikkia tosi ihania ihmisiä ja viisastunu itse. ja tosiaan ku partionki alotin ihan junnuna joskus eka luokalla, niin ei sitä vaan VOI lopettaa, ilman mitään erittäin pätevää syytä.
uintia oon harrastanu aika kauan, en oikein tiedä miks, ehkä mä haluan kanta sellasta perus kuntoa yllä.. mä en ole koskaan loistanut siinä lajissa, vaikka on tosiaanki uinu seurassa monta vuotta. mutta kyllä mä silti tykkään että on joku urheilullinen harrastus, niin ei kunto romahda lattian rakoon.
jep no kiitos.... :D
allekirjoittanut

amouria

No tuota noin niin.Täytyy kyllä myöntää etten tunne täältä ketään.Mun kaveri kyllä oli täällä jonkin aikaa kirjautuneena,mut on näköjään hävinny kun pieru saharaan.=(Nyt mä olen siis ihan ypöyksin,snif=(Mitäs mä nyt sitten uskaltaisin kertoa itestäni?Hmm..*funtsii*No,mun elämän vaikein ja kovin paikka oli viime kuun 11.12 kun vietettiin mun isöisän hautajaisia. Se oli mulle helvetin tärkeä ja mä oon luvannu itelleni yhen asian.Jos mä pääsen samaan paikkaan,kun missä mun pappa on,niin mä lupaan et halaan sitä niin saatanan kovaa enkä koskaan päästä irti,vaikka kuka sanois mitäkin!Mulla on sen valokuva ja kuolinilmotus seinällä ja varsinkin sitä kuvaa tulee katottua joka päivä.Mä en halua sitä koskaan unohtaa! :'(Onneks on muistoja.Ne ei koskaan häviä,ellen sitten sairastu dementtiaan.=)Ja toinen juttu mikä mua surettaa ja pelottaa tällä hetkellä on se kun oon raskaana.Ens viikon maanantaina meen kätilöopistolle selvittämään tilannetta.En tiedä vieläkään oikeen mitä teen.Olo on aika sekava..Tuntuu niin yksinäiseltäkin ja kaikkea,mut ehkä se tästä.Tai sitten ei.

mirka

Enpä mäkään täältä taida oikeen tuntea...joten yritän vähän kertoa itsestani.
Joop eli musiikki on ollu aina suuri osa elämääni. Olen soitellu kitaraa ihan junnusta saakka. Sitte joskus ke menin kouluun niin innostuin urheilemaan. Mutta viime vuonna jouduin leikkuattamaan polveni...ja sen jälkeen ei oo oikeen innostanu toi urhelu. Joskus ekalla alotin myös partion joka on tällä hetkellä musiikin rinnalla elämäni tärkein juttu.
Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.