Mitä kaikkea tiedät toisesta?

Aloittaja KristalliEnkeli, joulukuu 19, 2003, 04:46:09

« edellinen - seuraava »

jouhu

Mullakin on maalisuussa synttärit...

Pienenä mä halusin lähikauppaan lihatiskille myyjäks. Huom. mä olin hyvin, hyvin pieni enkä tajunnut maailman menosta mitään.
Nykyään en tiedä mitä haluaisin tehdä. Mutta sen täytyy olla sellasta jota mä tykkään tehä.

salza01

mä halusin olla pienenä asianajaja, laulaja, näyttelijä, poliisi. *naur* mutta nyt se on vissii tuo nuorisotyönohjaaja.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Wirtabiuha

Itseasiassa mä haluaisin myös grafologiksi mutta voihan sitä tehdä nyös harrastus pohjalta... ja tuosta kyttä toiminnasta ;) Mutta kyl ne ottaa sinne sisään jos on oikeesti tosi hyvä ;D eli ei toivoa mulla.. mutta olenhan mä jo *nousee varpailleen seisomaan* satakuuskytkolme ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Niin, mikäköhän se on?
Hyvä, wirtis!!! Kyllä sä vielä venyt pituus suuntaan.  ;)

Wirtabiuha

se tutkii ihmisten käsialoja ja määrittelee porukan luonteen sillä perusteella... Määrittele muuten sana luonne! - tahtoo nähdä teidän ajatuksia ja selityksia...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

PahaPahaAsia

luonne...jännä juttu,melkein kaikkea mitä ihminen on paitsi ulkonäöltä

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaPahaAsia

no niin tiedän juu... >:( no ei ny kun  ;D

blind_eye

;D  ;D  ;D  ;D
nyt huomasin että täällä ei oo enää sitä sekopää-hymiöö...  ???  >:(

Wirtabiuha

Mä ajattelen attä luonne on niinkun ihmisen tapa reagoida eri asioihin ja sen käyttäytyminen ja näin... tälleen tiivistettynä, mutta onhan ulkonäkökin aika paljon luonteesta kiinni, tai se minkä värisiksi hiukset värjää, jos värjää, miten meikkaa, jos meikkaa ja näin päin pois...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

PahaPahaAsia

PahaPahaAsia

LainaaMä ajattelen attä luonne on niinkun ihmisen tapa reagoida eri asioihin ja sen käyttäytyminen ja näin... tälleen tiivistettynä, mutta onhan ulkonäkökin aika paljon luonteesta kiinni, tai se minkä värisiksi hiukset värjää, jos värjää, miten meikkaa, jos meikkaa ja näin päin pois...

no joo...mutta sanotaan että "alkuperäinen" ulkonäkö ei liity luonteeseen...ilman meikkejä ja värjäyksiä jne...

blind_eye

ööö... niinpä onkin, kato mä en vaan nähny...  ::)  ::)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.