Mitä kaikkea tiedät toisesta?

Aloittaja KristalliEnkeli, joulukuu 19, 2003, 04:46:09

« edellinen - seuraava »

jouhu

No, mä tykkään....olla.... Oon joskus kavereitten kaa...aika harvoin... Mä tykkään hyväst' musasta...apulanta kuuluu niihin...
Nyt tarkemmin ajatellen mun elämä on aika köyhää.

KristalliEnkeli

ja Jouhu omistaa sinivalkoraidalliset villasukat  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

salza01

mä nyt laitan tähän tämmösiä kyssäreitä joihin saa kaikki sitte vastailla.
*syntymäaika?
*3 tärkeintä ihmistä?
*3 tärkeintä tavaraa?
*3 tärkeintä asiaa?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Itseaisassa en omista... ;D Mutta sellaset pinkkimusta raidalliset omistan.... ;D
Syntymäaika: 12.3.1987
Kolme tärkeintä ihmistä... Mmhh. nyt pitää miettii... No, mun paras kaveri, sitten voiko perheenjäsenet sanoo yheks? Ei mulla taida olla.... ::)
Kolme tärkeintä tavaraa: telkkari, radio/cd soitin, levyt.
Kolme tärkeintä asiaa: rakkaus, mahdollinen rauha, ja suvaitsevaisuus.

punainen

punainen synty 2.3.1988 Vaasas mutta asustelee perheensä kanssa nykyisin Espoossa.Käy peruskoulun vikaa luokkaa ja koulu menee ihan ok,vaikka tietää että pystysi parempaankin. Lukioon olisi tarkoitus jatkaa.On musiikki ja Apulanta narkomaani. Jos kuuroutuisi tuskin pystyisi jatkaan elämää.Rakastaa siisi musaa mutta ei omista valitattavasti hireveutä musikaalisia lahjoja. Pianotunteja tulee otettua ja soiteltua bassoa ja kitaraa (tosin ei niin paljon kuin haluaisi,koska kukaan ei saa olla kuulemassa kun puanainen soittaa jotain instrumenttia, mutta naapurit valitettavasti joutuu kärsiin). Muihin harrastuksiin kuuluu tietysti Apulanta, yleinen haaveilu, kirjoittaminen ja hauskan pito. Inhoaa urheilua ylikaiken mutta tanssimisesta pitää.

Ulospäin hyvin hiljainen ja ujo. Ei sitä kumminkaan ole enää kun pääsee kaltaistensa seuraan. Kokee tulevansa usein väärin ymmärretyksi. On hyvin herkkä. Nauraa ja itkee hysteerisesti lähes päivittäin.Vaipuu alakuloon ja masennukseen helposti erityisesti tänä pimeänä aikana.Ei juo alkoholia eikä polta.Henkinen basisti.Haulaa olla kaikkien ystävä!Haluaa ymmärtää kaikkia!

Voitte arvata hänen lempivärinsä, mutta pitää myös mustasta, vihreästä ja violetista.Lempivärit näkyvät hänen vaatetuksestaan. Lempisarjat ovat Simpsonit, X-files ja Muumit. Katsoo muuten aika vähän telkkaria.Hyviä leffoja punaisen mielestä ovat esim. Fight Club, Gangs of New York, Rakkautta ennen aamua,Pitkä kuuma kesä. Hyviä bändejä hän voisi luetella satoja koska pitää niin paljon musiikista. Rakastaa kesää,festareita, nukkumista, kavereita, matkustelemista ja kissoja. Inhoaa tietysti kaikenlaista vääryyttä, sotaa, Amerikan Yhdysvaltoja, väkivaltaa, sääntöjä, kaikkia huumeita, urheilua, pinnalisia ihmisiä, rahaa ja toisinaan itseään.Sekä missejä ja malleja.

Ei tiedä varmasti mitää haluaa tehdä isona, mutta musiikin teko, musavideoiden ohjaaminen, vaatteiden suunnittelu ja taide kiinnostaa eli kaikki luova toiminta. Tai vaihtoehtoisesti ihmisten auttaminen missä muodossa tahansa. Haluisi opiskella myös teologiaa, historiaa ja psykologiaa.

Tärkeimpiä ihmisiä on vaikea sanoa, tietenkin ystävät, mutta sitäkin on vaikea sanoa että kuka niistäkin tosi hädässä vierelle jäisi.Ja tietysti perhe. Tärkeimmät tavarat ovat cd-soitin, levyt ja päiväkirjat.Tärkeimmät asiat maailmassa punaiselle ovat musakki,läheisyys ja rakkaus.

Tollanen jonkinlainen pintaraapaisu punaisesta. Fantsuu Uutta Vuotta kaikille! :-*

*tuuli

kiitosta punainen. samoin!  ;D

pitäisköhän munki sit kertoa jotai itsestäni... en muistaakseni ole vielä kertunot... pistetään tiivistettynä

- 14 v. ( synttärit 3:n kuukauden kuluttua-> lahjoja saa lähettää ympäri vuoden.  ;) )
 - soittaa viulua
 - neljä vuptta vaille absolutisti ;)
 - kuuntelee suomalaista musiikkia sekä tykkää suomalaisista elokuvista.  *heiluttaa suomen lippua suomen loput silmissä*

siinä mun elämä ;) tai ainaki osa siitä...

blind_eye

syntymäaika: 13.02.1988 Tampere  :)
3 tärkeintä:
ihmistä (jos perhettä ei lasketa): ToNi-Guru :] (paras kamu), mustaherukka (toinen paras kamu) ja Toni (jos vähän liiotellaan  ;D )
tavaraa:kaikki apiksen levyt (tai siis yleensä levyt), kännykkä ja cd-soitin
asiaa: rakkaus, musiikki ja kaverit  ;D  ::)
 :o  :o  :o  :o   :o  ::)  ::)  ::)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

emmi

syntymäaika 17.8.1987
3 tärkeintä ihmistä: kaikki kaverit,perhe,?
3 tärkeintä tavaraa:cd soitin,tv ja levyt
3 tärkeintä asiaa: rakkaus, rakkaus ja rakkaus :)
älä tunnusta jos sattuu

emmi

just, miksköhän mä oon laittanu tohon syntymäaikaan 8 ku se on kolmatta eli 17.3.1987
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Ehkä sä olet syntynyt toisessa elämässäs sinä päivänä?  ;) ;D

Lerppa

*syntymäaika?
+ Huhtikuu 1988
*3 tärkeintä ihmistä?
+ Sanotaan nyt yleisesti että kaverit ja perhe (+mummo & vaari)
*3 tärkeintä tavaraa?
+ Kitara ja basso (ja vahvarit tietty kans..), cd:t + soitin, kamerat (video ja järjestelmä)
*3 tärkeintä asiaa
+ Musiikki, kuvallinen tallennus (eli musavideot, valokuvaus yms.), rakkaus
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

syntymäaika... on elokuun vika, eli kesän viimeinen päivä ;) ja vuosi oli siis -89
3 tärkeintä ihmistä...Yleisesti Kamut, jollain tasolla kai perhe (?)
3 tärkeintä tavaraa ovat... basso, cd:t ja cd-soitin. Ja kännykkä neljäntenä... :D
3 tärkeintä asiaa ovat kamut, musiikki ja cliseisesti rakkaus...  

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Silti_Onnellinen

*juhannuksena 1987  ;D
*KaisLa, äiti, pOika
*apulanta sälä, nynnykkä, kettingit+muu rautavarustus  ::)
*rakkaus, rauha, kaverit!!!!!!  :-*
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salza01

*syntymäaika 6.10.87
*3 tärkeintä immeistä: vaari<3 [oli] paras ystävä,tatja<3 ja isoveli<3
*3 tärkeintä esinettä: päiväkirja/kalenteri, kännykkä ja apulanta-laatikko. ;)
*3 tärkeintä asiaa: ystävyys, musiikki ja rakkaus.

[oli pakko vastailla itekki. tehkääpä jotai tämmöstä lissää. mä voin kans yritellä..]
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

taika

Syntymäaika 210887 ja paikka helsinki, mis asun vieläkin (etu-töölö tarkemmin, eli etuperseet) :)
Kolme tärkeint ihmist... Parhaat kamuni, perheenjäsenet ja sit kaikki muut coolit heebot.
kolme tärkeint asiaa.. Musiikki (levyt yms) kalenteri/päiväkirja, ja sit mun korut.
Hyvää vuotta 2004   ;)
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.