Lost

Aloittaja [tuuli], helmikuu 08, 2006, 04:14:25

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Noni, kuka on kattonu?  :) Onko hyvä? Mä oon kattonu sen ekan jakson ku oon unohtanu kattoo ne muut mitä on sen jälkeen tullut. Ois kiva tietää mitä on tapahtunut?
allekirjoittanut

Lerppa

Mie katsoin neljä ensimmäistä osaa puolisen vuotta sitten koneelta, kun broidi oli saanut ne jostain. Se sarja on niin elokuvamainen, että jää koukkuun. :D Aion katsoa tuota eteenpäin kunhan tulee se viides jakso.

Mukavasti rakennettu tuo miusta, kun tulee niitä takaumia sun muita. Itse seuraan sen kaljun pyörätuolimiehen toimintaa mielenkiinnolla. Jotkut hahmot on vähän ärsyttäviä. :P Varsinkin se päänainen ( Kate vissiin? ) siinä.

Joku muu voi varmaan kertoa mitä on tapahtunut, itse en muista niin tarkkaan. :D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Montakos jaksoo sitä nyt töllästä on tullut? Mitä nyt viimeisimmästä muistelen, niin ne tyypit jotka kävi siellä lentokoneen ohjaamossa (vai mikä lie..?) hakemassa jonkun radiopuhelimen tai jonkun sellasen, niin siinä ei ollu kenttää, joten pari/muutama tyyppii lähti vaeltamaan, että saisivat siihen sitä ja patterit oli lopussa. Jossain vaiheessa sitä tuli ja ne aukas sen, siinä oli joku viesti jossa muistaakseni oli joku ransakalainen tyyppi joka pyys apua kun ne on jääny jumiin samaiseen saareen ja joku outo otus jahtaa niitä. Se viesti oli kait joltain muinaiselta ajalta aikaisemmin, jos oikein muistan.Joku jääkarhu yritti hyökätä joittenkin kimppuu, mutta ne ampu sen... Mie en nyt muista muuta oikein.
Mie jäin heti ensimmäisen jakson jälkeen koukkuun. Ihan järkyttävää tällänen, kun miettii "mitäköhän seuraavaksi tapahtuu, voi ei pitää oottaa viikko!"

[tuuli]

Onks sitä tullu siis 3 jaksoa? Joko se elukka on näytetty?  :D
allekirjoittanut

emmi

Mä en oo katsonut. En oikeestaan nykyään katso paljon yhtään telkkaria. :o
Mutta sillon kun näin ton mainoksen niin luulin eka että se on joku elokuva :P
myöhemmin selvis että se onkin sarja. heh.
älä tunnusta jos sattuu

Painkiller

LainaaOnks sitä tullu siis 3 jaksoa? Joko se elukka on näytetty?  :D

Mun mielestä tänään tulee kolmas jakso. Ja jouhu selostikin aika hyvin viime jakson tapahtumista.

jouhu

LainaaJoko se elukka on näytetty?  :D
Sitä ei ole vielä näytetty.. Häirihteeköhän jos sanon jotain tuosta monsterista tai sen olemattomuudesta..?

Painkiller

Jos se ei oo mikään juonipaljastus niin sano vaan! Tai siis jos se on vaan siun pohdintoja! Mut ei paljasteta mitään varmoja tietoja :) Mun täytyiskin kattoo eilinen jakso nauhalta..olin eilen iltavuorossa niin piti laittaa nauhalle.

jouhu

Joo, eli en kerro... Kuulin vaan radiosta..jotain.

[tuuli]

Oli taas aika jännä jakso!  :o Alkua en oo nähny, mutta voi idiootti kun se yksi meni ampumaan sitä loukkaantunutta keuhkoon. Olisi nyt ääliö ampunut edes päähän! Aika kuvottavaa..... :P
allekirjoittanut

Painkiller

Eilen oli taas aikas mielenkiintonen jakso. Hassua miten se Locke vaikutti niin erilaiselta siellä saarella, mitä elämässään ennen lento-onnettomuutta. Siellä saarella siitä sai aluks niin viisaan ja rauhallisen kuvan ja nyt selviskin ettei sillä ollut kaikki ihan kotona..

[tuuli]

Mites niille kävi, ku en kattonu. Kiintolevyltä löytyy. Kuka se jätkä oli jolla niitä veitsiä oli?
allekirjoittanut

Painkiller

LainaaKuka se jätkä oli jolla niitä veitsiä oli?

Se oli just se John Locke, joka oli pyörätuolissa, mut sitten kun se heräs siellä saarella, niin se pysty taas kävelemään.

[tuuli]

Okei. Huomenna taas Lost! Wuhuu!  ::)
allekirjoittanut

aino-a

LainaaOnks sitä tullu siis 3 jaksoa? Joko se elukka on näytetty?  :D

Mä oon kuullut, että se näytetään/paljastetaan vasta toisella tuotantokaudella...  :-?
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.