Lost

Aloittaja [tuuli], helmikuu 08, 2006, 04:14:25

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Joo tuohon sarjaan oon minäkin jäänyt koukkuun. :>
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Mua on alkanut ärsyttää se, että puoli suomee on jo nähnyt varmaan perskele kolmannelle tuotantokaudelle asti. Aina kun rupee puhumaan Lostista niin joukossa on niitä, jotka naureskelee, miten ne tietää jo ihan kaiken.
allekirjoittanut

blind_eye

Joo, ihan totta. Mää ainakin haluan katsoa sen sillä tahdilla mitä se telkasta tulee. Onneks en oo joutunu kuulemaan vielä yhtään juonipaljastusta :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Miekin oon nähny vaan sen mitä nyt telkarista on tullu... Ei varmaan kannata kaveri porukassa ruveta puhuu tuosta, kun joku kuitenkin rupee selittää mitä siinä on tapahtunu jossain toisessa tuotantokaudella..muuten menee tunnelma. :)

Painkiller

Niinpä.

Lost on ainoo sarja josta en todellakaan halua kuulla mitään juonipaljastuksia. Ei sitä olis sitten mitään järkeä katsoa.

Vilkku

Tää on kyllä sellanen sarja, jota oon seuraillu ihan mielenkiinnolla. Suurin osa munkin kaveripiiristä on kattonu tätä jenkkien tahdissa eli kerralla sinne asti missä ne menee nyt, ja sitte kattovat aina kauden kerrallaan. Ite meinaan mennä ihan nelosen tahdissa, mutta ymmärrän kyllä tonkin että kattoo kerralla enemmän, loppupeleissä kuitenkin esimerkiks yhdessä jaksossa despiksiä tapahtuu enemmän ku yhdessä Lostin kaudessa :P Mut ei siinä mitään, jokainen kattokoon omaa tahtiaan, kunhan ei mulle kerro juonipaljastuksia.

Tällekin foorumille olis muuten kauheen kiva sellanen spoilerihässäkkä, et sais mustattua just vaikka juonipaljastuksia [jos niistä nyt jostain syystä olis aivan välttämätöntä puhua]. Ne, jotka haluis sieltä sitten nähdä ni kattelis sitte, näin pääsis kuitenki keskustelemaan sellasistakin asioista joita kaikki ei kuitenkaan tahdo lukea. Eikä nyt vissiin tullu kyl kauheen selkeetä selostusta, mut ehkä joku ymmärs, mitä hain takaa. Vai enkö mä vaan osaa?
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Mie ainakin ymmärsin mitä Vilkuu ajo tuossa takaa ja oon sammoo mieltä.
Mistä ne ihmiset näkee ne vielä tulevat jaksot..? En sillä, että haluisin ite ruveta kattoo kerralla..

jouhu

Meillä pimahti tänään totaalisen paskaksi televisio, nyt ei sitten nää ainakaan tän viikon Lostia. Elämälläni ei ole enää tarkoitusta, just. Toivottavasti teidän päähän jää huomisen Lostista ainakin ne tärkeimmät tapahtumat, että voitte sitten kertoo miullekkin. ;)

[tuuli]

Oi Jouhu. Ei kun vaan suoraan junan alle.  ;)
Tottakai me kerrotaan sulle huomisen Lostit.
Niin ja kun kysyit, mistä ne ihmiset näkee tulevat jaksot: 1 tuontantokauden voi ostaa DVD pakettina, mutta todelliset nerot on tietty katsonut koko koslan netin kautta jo viime vuosisadalla.  :-?
allekirjoittanut

Painkiller

Eilisestä jaksosta niille jotka missasivat!

Sayid lähti seuraamaan sellasta merestä nousevaa kaapelia ja astui viidakossa ansaan. Ansat oli virittänyt nainen. Sama nainen joka oli tehnyt sen hätäkutsun 16 vuotta sitten. On siis elellyt siellä saarella yksin 16 vuotta. Sillä oli seuralaisiakin aluks, mutta ne kaikki muut kuoli. No se nainen piti Sayidia vankina siellä sen maanalaisessa paikassa. Se nainen, Danielle Rousseau, oli vähän hullu. Aluks se kidutti Sayidia ja kysy siltä että missä sen poika on. Sayid pääs kuitenkin poies sieltä ja lähti viidakkoon takaisin aikomuksena palata muiden ihmisten luo. Saa nähdä pääseekö ;)

Sitten siinä näytettiin takautumia Sayidin elämästä kun se oli sotilaana siellä jossain. Mikä maa se nyt sit oli, joku Irak? Sen piti telottaa yks nainen mut se oli kai rakastunu siihen ja päästi sen karkuun ja on vuosia toivonut että tapais tän naisen, Nadjan, vielä jossain.

Ne muut tyypit rakensi golfradan.

Semmosta. Varmaan vähän sekavaa sepustusta mut joku voi selventää jos haluaa :)

jouhu

Aaaa, mielenkiintosta.. Eiköhän tuosta pääse ihan hyvin jatkaa ens viikolla kattelemista. Kiitos Painkiller!

aino-a

Vihdoinkin siinä alko tapahtumaan jotain enemmän, kuin pelkästään takaumia. Sais vähän nopeammin edetä mun makuun...  ;)

Kun se Sayid sano, et se nainen (Nadja) kuoli, niin miten...? Menikö multa ohi se, vai eikö sitä vaan selitetty enempää?
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

Painkiller

Ei sitä selitetty enempää. Mut mä luulen et se Sayid vaan luuli niin. Et se ei enää uskonut et se vois olla elossa.

aino-a

Ahaa, eli siis se Nadja vois vaikka löytyä sieltä saarelta...? Kuten myös sen Jackin isä...  ::)
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

Painkiller

Joo. Mut tuo olis tositosi hölmöä ::)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.