Lost

Aloittaja [tuuli], helmikuu 08, 2006, 04:14:25

« edellinen - seuraava »

Painkiller

LainaaOnkohan Claire vielä hengissä.  :P

On varmasti.

[tuuli]

Ei se niin varmaa ole.. ::) Hitsi jännitän jo ensi jaksoa.
allekirjoittanut

aino-a

Mitä tapahtui eilisessä jaksossa? Ku mä oon niin pönttö, etten oikein tajunnut olevan torstai, kun tulin vanhempien luo ja oli jo ihan perjantai-olo. Himassa sen kattoo ihan itestään. Vähän näin lopusta, mutta se ei paljoa avartanut.  :-/
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

[tuuli]

Mä en katsonut. Hähä... en jaksanut.  ::)
allekirjoittanut

aino-a

Ei tarviikaan kenenkään kertoa enää, katottiin Painkillerin kanssa tuo jakso nauhalta eilen... Oli aika jännä, mutta vähän ärsytti, kun siellä olikin vain joku muisto, eli se lennokki. Aika laimeeta, kun kerran koko jakso tuhlattu siihen salkkuun.

[tuuli]

Ahaa, joo, mä luin itse jostain lehdestä juonipaljastuksia juuri sen jakson osalta. Elikkä ei tartte mullekaan kertoo. Saas nähdä mitä torstaina tapahtuu..
allekirjoittanut

Painkiller

Vähänkö juoksen tänään kovaa töistä kun pääsen ysiltä! Luultavasti kerkiän ellei mee ylitöiks. Tietty voishan sen laittaa nauhallekin ja herkutella viikonloppuna..

[tuuli]

Mää pistin nauhalle. Kauhee stressi ja hirveesti tehtävää. Lykkäsin saksan aineen huomiseksi kun ei ole aikaa. Soitin juts lähes 2 tuntia putkeen viulua. Sormiparat... :-[ Huomenna pitää heti aamulla uusia yksi musiikinteorian kokeen sointutehtävä... Tajusin sen juuri! Ja läksytkin on tekemättä. Ai niin, unohtamatta Mozart esitelmää... ETTÄ KOITA TÄSSÄ NYT SITTEN KATSOA LOSTIA!  :D
allekirjoittanut

Painkiller

Tuuli jos et ole vielä katsonut tän illan jaksoa niin älä lue! :D

Arghs miten raivostuttava jakso! Taas ihan turha! Mä olin tosi pettynyt kun se Boone olikin vaan nähnyt omiaan. Sanoin just että millonkohan se örkkimikälie tappaa niitä tyyppejä ja aattelin et noniin nyt siinä kävi niin, mut ei. Turha jakso.

[tuuli]

Okei. En lue. Hihii. Vaikka on kiusaus.  ::)
allekirjoittanut

aino-a

Mä kuulin puolivahingossa kuka kuolee ekalla tuotantokaudella!  :-[ (Mut lupaan, etten paljasta teille...) Kuulin myös miten hiton paljon tossa sarjassa on sellasia pikkujuttuja, joita kaikki sarja-friikit pongailee pause-nappulan kanssa. Siistiä. Vois kattoa etukäteen kesällä putkeen ja etukäteen noita jaksoja, jos on aikaa. Mä en meinaan kestä kun se menee niin hitaasti eteenpäin... :D (terv. häiriintynyt) Isoveli on niitä netistä ottanut ja lupas lainata. :)

Edit. Oo, olen saanut tähden...

[tuuli]

Musta taas jotenkin on hyvä, että on se viikko aikaa ''toipua'' edellisestä Lost jaksosta. Kuulosti todella häröltä.  ::) Mutta voi ikään kuin pohtia sitä sitten viikon aikana.
Nyt tuli Claire kehiin! Oli aika rääpäleen näköinen. Mä kiinnitin huomion yhteen asiaan: oliko se vielä raskaana?  :o
allekirjoittanut

aino-a

Mä katoin kans, että ihan kun ei olis mahaa enää ollut.

Painkiller

Ei ollut enää raskaana..

[tuuli]

Hitsi, vähän olen ylpeä, kun huomasin tuon!  :D Kun en yleensä ikinä huomaa mitään hienoa.
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.