Lost

Aloittaja [tuuli], helmikuu 08, 2006, 04:14:25

« edellinen - seuraava »

jouhu

Miusta se taas oli vielä se maha. Mietin kyllä ekaks vähän, että onko se tyyppi tehny sen mahalle jotain, mutta en oikein kerenny oikeen kattoo.  :-/ Hittolainen..!

[tuuli]

Mulla meni nauhalle ja katsoin sen kahteen kertaan alkuperäisen lisäksi. Ei sitä mahaa siellä ollut.   :)

*editeditedit* Kyllä se maha vaan siellä oli.  :o
Oli muuten hyvä jakso! Paras minkä tähän mennessä nähnyt. Kunnon toimintaa, eikä vaan takaumia ja ihmettelyä. Olin ihan fiiliksissä kun ne miehet meni niiden pyssyjen kanssa metsään.  ::)
allekirjoittanut

Painkiller

Joo, outoa. Olin ihan varma ettei enää ollut. Toi on kyllä muutenkin hyvä kun toi Claire on muuten niin laiha tyttö ja sitten kauhee maha pystyssä. Raskauden myötä kasavanut mikään muu ku maha, joopajoo ;)

[tuuli]

Tyyny siellä on.  ;D
Charlie teki ihan oikein kun ampu Ethanin.
Haha, oon vieläkin ihan villinä eilisestä jaksosta! Hitto kun ei tullut nauhalle. Jack on muuten vähän kovis. Mua on alkanut jopa hieman ärsyttämään, kun se on niin boss ja kaikkitietävä.  ::)
allekirjoittanut

jouhu

Miulla oli tuosta Jackista heti alusta sellanen olo, että justiinsa..

aino-a

Joo, mister kunnollinen lääkäri.

Mut vaikka siellä se maha oli, niin sitä näytettiin paljon vähemmän, kun edellisissä jaksoissa sitä on oikein korostettu. Mun mielestä. Et ei ihme, et ollaan menty sekasin.

Oli kyllä vihdoinkin toimintaa, ja kyllä, hyvä ku ampu sen sick-sick-sickon! Hui, se oli pelottavan näkönen.

Alkoki viimeks heti perään se 4400. Ajatteliko joku muukin alkaa seurata myös sitä? Musta ainakin vaikutti ihan katsomisen arvoiselta.
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

[tuuli]

4400 on nauhalla, ja on tarkoitus katsoa.  ::)

Multa meni se ohite Lostissa, että kuka tyyppi siinä haudattiin?  :-?
allekirjoittanut

jouhu

Miullakin on kyllä jossain tallessa tuo 4400 ja tarkotus olis kyllä katella millanen se sitten on.
Se joka haudattiin siinä Lostissa, niin se tyyppi ei kaiketi ollu tuossa erityisemmin esillä, eli joku mr. nobody tai jotain... Kumminkin joku jonka se hullu oli tappanu.

[tuuli]

Joo Ethan tappo. Hyyyi, se on ruma.  :-? Oli.
allekirjoittanut

aino-a(Guest)

Mä unohdin kattoa! Vain nukuin!  :-/

Kertokaa te jotka katoitte, et mitä eilen tapahtui...  ::)

Painkiller

Mulla on se nauhalla kun katottiin lätkää, täytyy vkl katsoa. Tuu Aino katsomaan :) Tulis vaan aika kalliiks yks Lostin jakson kattominen :)

[tuuli]

Multakin löytyy nauhalta.
On jäänyt nyt tuo neljäneljänollanollan katsominen.. Mä en vaan jaksa katsoa kahta scifi sarjaa putkeen.. :P
allekirjoittanut

Painkiller

Niin mullakin. Mä katoin ekan jakson mut ei jaksanu enää sit kiinnostaa. Ei tullu todellakaan sellanen olo et "tulis nyt torstai että nään sen" :D

[tuuli]

Periaatteessa kiinnostais. Se kuulostaa mielenkiintoiselta se idea... mutkun en vaan jaksa katsoa kahta tuntia putkeen telkkaria.
Lost on tosi hyvä! Siihen olen jäänyt koukkuun.
allekirjoittanut

jouhu

Onko muuten se 4400 millanen, miulla nyt jääny tyystin kattomatta koko sarja..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.