Lost

Aloittaja [tuuli], helmikuu 08, 2006, 04:14:25

« edellinen - seuraava »

aino-a

LainaaMulla on se nauhalla kun katottiin lätkää, täytyy vkl katsoa. Tuu Aino katsomaan :) Tulis vaan aika kalliiks yks Lostin jakson kattominen :)
Hyvä idea! :)
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

Painkiller

Torstaisessa jaksossa näytettiin Jinin muistelmia. Asiat ei mennykään ihan niinkuin Sunin muistelmien perusteella olis voinu kuvitella. Kun Jin tuli kädet verisinä kotiin, se oli itseasiassa pelastanut yhden miehen hengen hakkaamalla sen. Sunin isä on kusipää.

Saarella tapahtu semmosta että joku poltti sen lautan jota Michael oli rakennellut. Kaikki epäili Jiniä koska sillä tuli riitaa Michaelin kanssa. Lopussa Locke jutteli Michaelin pojan, Waltin kanssa. Locke arvasi että Walt oli se joka poltti lautan. Se viihtyy saaressa eikä halua enää muuttaa ja siksi poltti isänsä rakentaman lautan.

Niin, ja sitten kaikille paljastui että Sun puhuu englantia. Jin veti herneet nenäänsä.

***muoks.. "Sunin isä on hönö" wtf? Ihana sensuuri ;D

aino-a

Kiitti! *kumartaa*

LainaaKun Jin tuli kädet verisinä kotiin, se oli itseasiassa pelastanut yhden miehen hengen hakkaamalla sen. Sunin isä on kusipää.
---
***muoks.. "Sunin isä on hönö" wtf? Ihana sensuuri ;D
Oho! Hienoa, että asiat alkaa mennä koko ajan vaan monimutkaisemmiksi! Me like.

Ai täälläkin on sensuuria, heh... :)
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

[tuuli]

Joo Sunin isä tosiaankin on hönö.
Minnuu ärsyttää nuo Sunit ja Jinit..

Mutta heeetkonen. Vieläkö Losti tulee? Tuleeko tänään? En saa unohtaa!  :o
allekirjoittanut

Painkiller

Torstaina ensimmäisen tuotantokauden viimeinen jakso..

jouhu

Nyt se sitten jääpi pois.. Alkaakos se toinen tuotantokausi sitten syksyllä vai miten se menee..?

Painkiller

Toinen tuotantokausi alkaa 31.8. Eli ei tarvi hirveen kauan odottaa :)

Painkiller

Alkoi siis viime torstaina. Ei saatana miten yli tuo sarja menee. Olin vähän että wtf kun se tyyppi vaan oli siellä maan alla, siellä luukussa minkä Locke halusi avata. Ja vielä sama tyyppi jonka Jack on aikasemmin tavannut.

Tietääköhän sarjan tekijätkään miten sarja tulee päättymään.. ihan järjettömiä juttuja :D

Tuuli@Deu(Guest)

Repikääpä siitä, että mää katon täällä Lostia auf Deutsch!  ;D Vaikka oon kyllä jo ihan tottunut noihin dubbauksiin. Ne on niin hyvin dubattu, että joskus pitää ihan miettiä, onko kyseessä saksalainen vai amerikkalainen ohjelma. Lostikin menee täällä ihan samaa tahtia kuin Suomessa. En ole enää edes pahasti pihalla vaikka muutama jakso jäi katsomatta.

Painkiller

Heh voi ei ;D Noi dubbaukset on kyllä aivan kamala asia ;D

Mut eilen oli ihan kauhee jakso! En tajuu.. Se halvatun ämmä ampui Shannonia :'( Ensin sen veli kuoli ja nyt kuoli itekin..tyhmää.

moondancer

mä en tiä miks mut mä en enää oikeen jaksa lostia seurata.
eka tuotanto kausi oli hyvä nyt hiukan lässähti.
tosin voi johtua siitäkin että kaverit kattoo nopeempaan tahtiin ja sitte ne aina möläyttelee kaikkee.
tiesin joskus kaks kuukautta sit et boone kuolee ja et just ku shanon on pääsemäs yli siit ni kuolee itekin.
ja tiän mitä siel metäs on ni jotenki menettäny hohtonsa.
mut kyllähän sitä kattoo jos muutakaan tekemist ei oo. :>

blind_eye

Mun mielestä toi on vieläkin ihan jännä sarja.
Parasta torstai-illan viihdettä :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

moondancer

viime jakso oli pakko kattoo ku charlie oli siin mennesyys tsydemis :>

blind_eye

Lainaaviime jakso oli pakko kattoo ku charlie oli siin mennesyys tsydemis :>

juu se oli khyl hyvä ;p
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

moondancer

Lainaa
Lainaaviime jakso oli pakko kattoo ku charlie oli siin mennesyys tsydemis :>

juu se oli khyl hyvä ;p

niin oli :> säälittää se charlie :p

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.