MIITTI kesällä 2006/2007

Aloittaja puska, elokuu 08, 2005, 07:29:55

« edellinen - seuraava »

Tounakka

Pitää nyt miettiä vielä, jos kerta mut sinne oikein hyväksyttäiski. Pitää nyt kattoa vähän tota ikäluokkaa, etten kovin montaa vuotta nuorempi muita oo sitten.
Ja onhan tässä aikaa ennen ens kesää. :D

Tokya

LainaaPitää nyt miettiä vielä, jos kerta mut sinne oikein hyväksyttäiski. Pitää nyt kattoa vähän tota ikäluokkaa, etten kovin montaa vuotta nuorempi muita oo sitten.
Ja onhan tässä aikaa ennen ens kesää. :D
älä välitä, mä täytän lokakuussa 14, eli tulen varmasti olemaan joukon nuorin, mutta ikähän on vain luku, henkinen viisaus se merkitsee ;)

[tuuli]

pistetään harkintaan. hauskaa olis, mut en mä helsinkiin mitenkään pääse. phyh.. no mut sinne on viäl vuosi.
allekirjoittanut

Tounakka

Tokya, et ees pahasti. Ite täytin Heinäkuun lopulla 14v. =D
Nomut kai mä voin tulla, jos ajankohta sopii. ;F  

[salzaa]

mua ainakin kiinnostais tää miitti! mut täältä oulusta ku lähtee helsinkii ni maksaa aikas paljon ja saa istua junassa tuhottoman kauan. :/

puska

Haha, loistavaa. Suunniteltiin tässä ukon kanssa että samalla reissulla voitaisiin tehdä pikku risteily Tallinnaan. Tiedä vaan että mihin sen ukon siksi aikaa laittaisi kun teidän kanssa pörrää :D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

LainaaHaha, loistavaa. Suunniteltiin tässä ukon kanssa että samalla reissulla voitaisiin tehdä pikku risteily Tallinnaan. Tiedä vaan että mihin sen ukon siksi aikaa laittaisi kun teidän kanssa pörrää :D

komeroon? :D
allekirjoittanut

puska

Hoho, saapa nähdä. Toisaalta on inhottava lähtä yksin, mutta toisaalta ei viitsisi ottaa miittin ulkopuolisia.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Jeli

Kuulostaa hauskalta, olen ollut joskus jonkun toisen foorumin miitissä ja hauskaa oli, saas nähä, saas nähä. :D
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

Tokya

kyllä onnistuis. viimeksi juuri eilen olin helsingissä miitissä :'DD

Halvaus

Minultakin saattaa onnistua, vaikka Helsinki onkin aika kaukana.
On kumminkin aikaa sen verran. Olisi kyllä mukava tavata teitä.
Ja Tokyan olenkin halunnut tavata jo usein, mutta KC'n miitteihin en
ole päässyt. Katsotaan katsotaan. Onhan junat ja linkit keksitty.  :)

Tokya

LainaaMinultakin saattaa onnistua, vaikka Helsinki onkin aika kaukana.
On kumminkin aikaa sen verran. Olisi kyllä mukava tavata teitä.
Ja Tokyan olenkin halunnut tavata jo usein, mutta KC'n miitteihin en
ole päässyt. Katsotaan katsotaan. Onhan junat ja linkit keksitty.  :)

kaunis tyttöni tulee, niin nään hänet :33

Mulla on ainakin aina miiteissä ollut mukavaa, ja vaikka ei muka "tunne" ihmisiä niin silti aina on huuli lentänyt ja kaikilla on ollut mukavaa, ainakin minulla ;D

blind_eye

Jooh. Olishan ihan kiva miitata. Voitais pitää miitti treellä niin monilla lyhenis matka ;)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tokya

LainaaJooh. Olishan ihan kiva miitata. Voitais pitää miitti treellä niin monilla lyhenis matka ;)

Missä? o....o enolekoskaankuullutkaan  :-X

puska

LainaaJooh. Olishan ihan kiva miitata. Voitais pitää miitti treellä niin monilla lyhenis matka ;)

Ei paskempi idea ystävä hyvä  :)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.