MIITTI kesällä 2006/2007

Aloittaja puska, elokuu 08, 2005, 07:29:55

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Juup. Noita voi tosiaa sit miettiä lähempänä. Mutta ainaki asia on otettu ajoissa puheeksi. Katotaan varmaan paikkakuntaaki sit keväämmällä.
allekirjoittanut

Tiijuli

mä oon ihan heti mukana :D ja ei täältä meiltä oo ees stadiin pikkä matka hii. paitsi enhän mie uskalla tulla  :o minen tunne kettään ja kummiski istua kökötän jossaki itekseni.  :-/ ehkä pitää sittekki vähän miettiä vielä :D
Turvallista matkaa helvettiin.

jouhu

Miks muka et uskaltais? Mehän ollaan niin superhyper kivoja immeisii, heh. En minäkään tunne sileen varsinaisesti ketään tuolta, mitä nyt muutamaa tyyppiä sileen moikattu jossain..silti olen ehkä tulossa. Pitää miunkin vielä pohtia tuota, mutta onhan tässä muutama hassuu kuukautta aikaa miettiä. Ja ketäänähän ei jätetä yksin!
Onkos se nyt sitten lopullisesti muka päätetty kohtaamis paikan olevan Tampere tai Helsinki?

blindii(Guest)

Mitään ei olla mielestäni lopullisesti päätetty.
Ja niin, meidän kanssa tulee kyl oleen kivaa. :>
Ei me syödä, ehkä vähään puraistaan :P

(Hemmetti kun mää en pääse kirjautumaan tänne enää. Tai siis oon niin kauan kirjautuneena kunnes pitäis kirjottaa jonneki. :o)

Tepi84

Munki pitää nyt sit viel miettii. Hesaan ehkä voisin tullakki :) Kattoo nyt sit lähempänä tota  ;)
Haza haza

Tokya

Lainaa

(Hemmetti kun mää en pääse kirjautumaan tänne enää. Tai siis oon niin kauan kirjautuneena kunnes pitäis kirjottaa jonneki. :o)
ot:nä, ootko sä kokeillu alentaa keksejä?

blindii(Guest)

Lainaa
ot:nä, ootko sä kokeillu alentaa keksejä?
yhtä otnä, jaah, no empä tiijä. mistäs ne löytyy kun käytän firefoxia?

[tuuli]

EIköhän neki sieltä jostain intern... Hetkonen. Käytät Firefoxia? No voivoi, se tuppaa olemaan aina hankalempi joillakin foorumeilla, vaikka on muuten kaikin puolin parempi. Esim, nää meidän keskustelukuvat ei taida Firefoxilla näkyä, mutta Explorerilla (?) näkyy.  :-? Suosittelen että selailet tätä foorumia Exällä.  ::)
allekirjoittanut

Tokya

LainaaEIköhän neki sieltä jostain intern... Hetkonen. Käytät Firefoxia? No voivoi, se tuppaa olemaan aina hankalempi joillakin foorumeilla, vaikka on muuten kaikin puolin parempi. Esim, nää meidän keskustelukuvat ei taida Firefoxilla näkyä, mutta Explorerilla (?) näkyy.  :-? Suosittelen että selailet tätä foorumia Exällä.  ::)

mulla toimii loistavasti firefoxilla ;)

[tuuli]

Nojaa.. en tiedä. En kyllä tiedä yhtään mitään.  :o Tehkää mitä teette, en vastaa.  ;D
allekirjoittanut

puska

Tai sitten minä suosittelen että kannattaa imuroida Opera-selain. Toimii hyvin :)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Tiijuli

ööp. tää miitti on tainnu vähän unohtuu :/ kohtaha on jo kesä ohiki :o

jouhu

Oon yrittäny metästää vähän tätä topicia, mutta en löytäny...tais olla vähän alhaalla. Mitenkäs tämän kanssa sitten, onnistuukohan tänä vuonna(kaan)?

Painkiller

Joo kaikki tulee ens viikonloppuna 21-22.7 Sunset Beach Partyyn! Miitti siellä ;)

Tiijuli

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.