MIITTI kesällä 2006/2007

Aloittaja puska, elokuu 08, 2005, 07:29:55

« edellinen - seuraava »

jouhu

Lainaa
LainaaJooh. Olishan ihan kiva miitata. Voitais pitää miitti treellä niin monilla lyhenis matka ;)

Missä? o....o enolekoskaankuullutkaan  :-X

Taitaa olla tuosta Tampereesta lyhenne. Tuo Tampere olis miullekkin sileen kaiketi ihan hyvä, kun matka lyhenis ainakin jonkunverran.

Tokya

Lainaa
Lainaa
LainaaJooh. Olishan ihan kiva miitata. Voitais pitää miitti treellä niin monilla lyhenis matka ;)

Missä? o....o enolekoskaankuullutkaan  :-X

Taitaa olla tuosta Tampereesta lyhenne. Tuo Tampere olis miullekkin sileen kaiketi ihan hyvä, kun matka lyhenis ainakin jonkunverran.
;< taas mua laitetaan halvalla :'D

Tampere ei toisaalti sitten minulle esim. sovi joka asun lähellä helsinkiä, katsoo miten tämä kehittyy, jos miitti päätetään järjestää helsingissä, minä alaikäisenä pääsen, jos taas tampereella, ei minulla ole mahdollisuuksia sinne päästä ;<

blind_eye

Möh. Mää kannatan edellee Tamperetta. :D Ja kyllä sää Tokya tänne pääset. :> Mulla sen sijaan ei pakolla ole rahaa tulla Hesaan, PAITSI jos esim. jos se miitti pidetää esim. Ankkarokin aikaan.
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tokya

LainaaMöh. Mää kannatan edellee Tamperetta. :D Ja kyllä sää Tokya tänne pääset. :> Mulla sen sijaan ei pakolla ole rahaa tulla Hesaan, PAITSI jos esim. jos se miitti pidetää esim. Ankkarokin aikaan.

en mä pääse. ei vanhemmat päästä ;<<<

[tuuli]

sanotaanko että jos tampereella pidetään ensikesänä, ja on paljon ns tuttuja tulossa, niin kyllä mä ehkä tuun.   :)
allekirjoittanut

Tokya

entä jos pidettäisiin helsingissä ja tampereella?sillon jokainen meistä pääsisi näkemään edes jotakuta apulantalaista melko varmasti?

Halvaus

Lainaaentä jos pidettäisiin helsingissä ja tampereella?sillon jokainen meistä pääsisi näkemään edes jotakuta apulantalaista melko varmasti?

Mulle ainakin sopii. :)

puska

Mjooh. Se vaan voi olla sitten että miitti painottuu vähän jompaan kumpaan suuntaan. Minulla olisi Helsingissä jopa yöpaikka tiedossa mutta tampereella siitä joutuisi maksamaan. Mutta jos joillakin ei todellakaan ole mahdollisuuksia jompaan kumpaan paikkaan niin mikä jottei.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Tepi84

Siis niinku mikä nois miiteis on yleensä idea? Ku ei o koskaan tullu oltuu :( Ni ei voi tietöö. Eli jos joku vois vähän valasta tyhmää  :-?
Haza haza

Tokya

LainaaSiis niinku mikä nois miiteis on yleensä idea? Ku ei o koskaan tullu oltuu :( Ni ei voi tietöö. Eli jos joku vois vähän valasta tyhmää  :-?

tavataan nettikavereita ja tutustutaan, miiteissä jossa mä olen ollut me ollaan vaan pyöritty ympäriinsä. Tässä miitissä olis vissiin tarkotuksena mennä myös lannan keikalle.

Tepi84

Vähän ois siistii. Mut ku ei o oikee ois rahaa matkustaa  :'( Ylimääräst meinaa. Höh  :( Ois se kiva nähä niitä oikeita apis faneja :)
Haza haza

b e(Guest)

Jos kattellaan tota vaikka sitten lähemmin kun keikkoja varmistuu? :>
Olis se kuitenki kivampi miitata isommalla porukalla. :)

Tepi84

Mun osalta täytyy nyt sit kattoo onko rahaa lähtee esim. hesaa päin. Mut en kyl oikee osaa siel kulkee ku en o käyny siel paljoo :(
Haza haza

Tokya

LainaaMun osalta täytyy nyt sit kattoo onko rahaa lähtee esim. hesaa päin. Mut en kyl oikee osaa siel kulkee ku en o käyny siel paljoo :(
mukavat vastaantulijat osaa kyllä neuvoa  ;D

Tepi84

Noh täytyy kattoo sitä sit lähempänä mitä tekee
Haza haza

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.