raivostuttavin suomalaine biisi?

Aloittaja salzaliini:), maaliskuu 26, 2003, 05:30:01

« edellinen - seuraava »

*tuuli

on semmoset bänditki hyviä mistä "monet tietää".  :D

rautalintu

On on. Mutta ne on myös paskimpia.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

vik

kyllähän ug-bändeistä löytyy huomattavan paskojakin ihan yhtä paljon kuin niistä jotka kaikki tietävät.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

emmi

munkin mielestä toi gimmelin roviolla(?) biisi on niin ärsyttävä varsinkin just ne kissaäänet! *aarrggh*
ja kyllähän niitä muitakin ärsyttäviä biisejä löytyy vaikka muille jakaa mutta ei nyt tuu mieleen :)
älä tunnusta jos sattuu

rautalintu

Joo löytyy niin. Mutta myös parempiakin.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

emmi

juu tietenkin hyviä biisejäkin löytyy ja niitä löytyy vielä enemmän kuin ärsyjä.
ja mitäköhän mä taas selitän :)
älä tunnusta jos sattuu

*tuuli

vanhat biisit on yleensä parempia kuin uudet... oli kyse sitten mistä bändistä hyvänsä.  ;)

vastaus_kaikkeen

Raivostuttavin suomalainen biisi on tämä Petri Munckin "hittibiisi" Levoton Prinssi... se on niin karmea että ei mitään rajaa... saa kylmät väreet kun kuulee tuon kammottavan laulun.. :(

jouhu

HHHHHHHHHHHYYYYYYYIIIIIIII!
Älä sano sitä munkin nimee! Jyuuu.....!!!! Mä en kestä sitä lällyä'!

*tuuli

puska

kyseinen biisi on kuvottava  >:(. levoton prinssi. pakko sanoa että hyi s*atana
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

dryad*

Eiiih!!!!!!!! Joo, Levoton prinssi on kammottava! Ja sen Juha Tapion mitä silmät ei nää- hoilotus... :'(

jouhu

KristalliEnkeli

mitä vikaa on Munkissa ja Tapiossa? nehän on aivan ihania ... ::) *menee nurkan taakse oksentamaan, pistää To/Die/For:in soimaan ja rauhoittuu*
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

No, heh.. ;D
Mitenköhän mä olen onnistunu saamaan tollasen bumbaaba jutun tohon edelliseen viestiin? *kysyy itseltään*

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.