vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

mikäköhän ois sellanen kaunis.. varmaan unenkansa.

seuraatko mm lätkää?
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Maailmanpyörä.

Mitäs näin viikoloppuna? - olen taas järjestänyt itteni kuseen :D pitää kyseellä ovatko muutkin onnistúneet...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

Tänään hinkutan Jukkaani ja huomenna lähden BAARIIN! HIrviä läski oon ku syön koko ajan jotaki, mutta menipäs b-kortin teoriakoe läpi perkele.

Oliko lottovoitto syntyä suomeen :P ?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Helva

Kattelin äsken just toista kertaa supersize me-dvd:n ja mietin sen aikana että onneks meillä suomessa ei oo ihan tollasta.. Tyhmiä lakeja ja ihmiset haastaa oikeuteen kaikesta.. Kyllä se musta siis ainakin oli lottovoitto syntyä suomeen! Onhan täälläkin monia ongelmia, mutta silti minusta paras paikka elää!

Sama vielä seuraavalle..

Lerppa

On todellakin. Suomen koulut pärjää parhaiten kansanvälisissä tutkimuksissaa ja hyvinvointitaso on myös parhaiden joukossa, kuten myös naisten asema. Ongelmat täällä on pieniä nähden muihin maihin. :) ( Alkoholikulttuuria lukuunottamatta. :D )

Elvis, Beatles vai Rolling Stones?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Beatles. Rollareista en oo koskaan välittäny ja Elvis on juttu minkä suosiota mä en tajuu.Siis sen musa ei kolahda yhtään ja jotenkin etoo nähdä sitä Elviksen naamaa...Beatlesilla parhaat biisit ja john lennon on mun suosikki.

Tää yksi lempikyssistäni, eli kelle julkkikselle olet melkein sukua?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

julkkiksia lähipiirissäni on mm:

meidän luokan villen sisko on naimisissa kimmo timosen kanssa.

serkkuni on ollut hanoi rocksin keikkakitaristina.

korento bändin ( -> esim kpl kaksi hylkyä soi suomipopilla ja joskus ylex:ssä ) laulaja on parhaan kaverini tädin mies.

iskä on opettanut kreeta ( oliko se kreetta ) hannulaa viulunsoitossa, joka muuten soittaa viulua plastik levyllä.  ;) samoin iskä on johtanut orkesteria, jossa soitti se plastik levyn alttoviulisti.

johanna rusanen ( oopperalaulaja ) on meijän iskän kaverin tytär.

sit iskä on ollu tekemisissä tamara lundin kanssa.  ::)

kyl näit vois luetella pitkäänki. aina joku on jollekin sukua! :D
allekirjoittanut

blind_eye (ejk)

jooh.. mä oon sukua julkkikselle, en vain melkein :D
hm.. uniklubista löytyy sukua.. :)

seuraavalle viä sama.

punainen

Niin ja tämänhän kyssän idea on että ei saa olla oikeeta sukua kellekään julkulle vaan melkein ;)

No pari tyhmää vois heittää...Isäni on pelannut golfia Teemu Selänteen kaa, isäni kollega on Jyrki69, olen ollut samaan aikaan samassa laitteessa Särkänniemessä Negativen Larry Loven kanssa, The Crashin Teemu Brunilalla ja tädilläni on yhteinen kummilapsi, Salkkareiden Riku alias Janne Vakio on käyny samaa koulua kuin mä, Soul Captain Bandin Tommi Tikkanen on ollut ala-asteella ranskan sijaisenani, kaverini serkku seurusteli joskus Tehareiden Matin kanssa...

Onhan noita sukulaissuhteita ;D

Jos pysytään vielä julkkisaiheessa niin sanos turhimmat ja ärsyttävimmät julkut ja perustelut kans!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Wirtabiuha

Matti ja Mervi! Jumalauta, ne oo tehnyt mitään sellasta helvetin pitkään aikaan, mistä ihmiset ois kiinnostuneita (loikkinut rinteessä puupalat jaloissa tai jotain)... Pakko päästää otsikoihin tyylin : Mervi hakee avioeroa koska Matti on viimeaikoina ollut liikaa poissa kotoa...

Sylettääkö? mua ainakin :D pakko valittaa vähän! Rakas äitini ei ymmärrä että a, sen lapset ei elä pelkällä positiivisella mielellä, joskus pitäisi myös syödä ja b, mä olen vasta peruskoulussa, mun olis vähän pakko hoitaa koulu pois, mä en voi olla pois kokeista sen takia, että sen pitää huitoa pitkin maailmaa ja mun pitää hakea veli tarhasta. Mutta anteeksi. Olen hiljaa.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

en jaksanu kirjautua.
ei oikeastaan. aika neutraali päivä tänään on. yheksään asti töitä, mikä ei oo ihan hirveen kamalaa en jaksa vaivata sillä päätäni. Ainahan on joku asia huonosti ja siitä voisi repiä ressiä, mutten minö jaksa.

Mitkää vestarit ajattelin kesällä koluta?

jouhu

Ainakin ilosaarirokkiin menen, kun lippukin on ostettu. Katoin tuossa just, että provinssissa tai...siellä jossain muualla olis ollu kaikki esiintyjät mitä ikinä tahtoisin nähä, mutta ne molemmat tais olla aika kaukana joten en tiiä jaksanko lähtee sinne.

Kalju vai takatukka?

Painkiller

Tukkaa tukkaa tukkaa :) Joillekin tosin sopii kaljukin..ja riippuu tarkotetaanko tässä nyt sellasta Gunther-tyylistä järkyttävänkamaalaa takatukkaa, sellanen on tosiaan järkky ;D

Sama.

Wirtabiuha

Kalju, ehdottomasti. Takatukat ovat aina järkkyjä... Mulla on sentään toispuoleinen häntä hiuksissa, onneks mun kampaaja on fruittari :P

Mikä puhelin sulla on? Miksi lankapuhelimet on lakkautettu, mikään ei oo parempaa kun räpeltää johtoa tassuissaan puhelun aikana...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Painkiller

Mulla on Nokian 7250..tahtosin uuden, mut ei viittis rahoja tuhlata kun tuo kuiteskii toimii..tuo on kyllä niin totta mitä Wirtis sanoi tosta lankapuhelimen johdosta :) Mutta on sekin hyvä että kännykät on keksitty, mun kännykkä on mun paras kaveri :P Ja se piip-piip, piip-piip-ääni on maailman ihanin ;D Kännykät helpottaa meidän elämää.

Minkä levyn ajattelit seuraavaksi ostaa/kenen uutta levyä odotat kuumeisesti?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.