vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

että luonne vai? mä oon hiukan ujo, koska inhoan sellaista.. ''itseni tyrkyttämistä''. monet asiat ja etenkin ( paljon ) itsestään puhuvat ihmiset saa mut ärsyyntymään, mutta mä en ikinä näytä sitä. eli periaatteessa en suutu juuri koskaan. oon rohkee ja innokas kokeilemaan kaikkee uutta ja hurjaa! ( no voihan! huomasinpa juuri, että viime viikon aikana [ jonka olin ulkomailla ] puihin on puhjennut lehtiä! ) jaa.. ja sitten oon aika sellainen.. noh.. neutraali.  :) se kuulosti hienolta niin laitoin tohon. jeah, eli en oikein jaksa ikinä ponnistella mielentilojeni kanssa. hahahaa!!

sama?
allekirjoittanut

Lerppa

Mie olen sosiaalisesti huono, mut rauhallinen tyyppi. - Se tosin ei ole aina turhan valoisa puoli. :P

Pystyisitkö jättämään tämän hetkisen elämäsi ja lähteä niiltä sijoiltas esim. Lontooseen elämään pariksi vuodeksi?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

tuleepa mieleen tosta lontoo jutusta salatut elämät uusinnat vuodelta käpy, jotka on muuten aivan mahtavia btw.  ;) en pystyisi. olin viikko pari sitte luokan kanssa kyproksella, ja tuli ihan hirvee koti-ikävä. juuri se kun olet eri maassa, etkä tiedä ollenkaan miten kotona pärjätään. koko ajan vaan mietin että onkohan niillä varmasti kaikki hyvin, kunnes oli pakko soittaa kotiin.  :D eli en todella pystyisi! eikä järki riittäisi siihen, koska mulla nyt ei vielä ole mitään koulutustakaan, joten en saisi mitään töitä. EI, en pystyisi.

lemppari jäätelö? elikkä noista valion kioskeista.
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Suklaa. Suklaa on taivas.

assosiaatio leikkiä olemme juuri nyt.
Mitäpä mitä tulee mieleen sanoista
- Kielikuva
- Melomaani
- Fallistinen
- Nymfomaani
- Onomatopoeettinen
- Brutaali
Ja tiedätkö mitä nuo tarkoittavat?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Kielikuva - Opettaja Palmunen
Melomaani - oopperapukuun kuuluva töyhtöpäähine
Fallistinen - armeija
Nymfomaani - pakollinen säännöllisyys
Onomatopoeettinen - Putkonen ja "huhuilla"
Brutaali - aasin pää kylpyammeessa jääpalojen keskellä

No toi "melomaani" ei sano hirveästi mitään, mut kyllä noi muut tietää.

Jos olet vielä koulussa, niin tuliko minkälainen todistus?
(- ja jos et ole enää koulussa, niin mitä teet kesällä? )

[tuuli]

olin vielä tänään koulussa mutta en enää!!! jähjähjähjäh!  :D päättötodistuksen sain viimeinkin, johan sitä on 9 vuotta odotettu.. hieno fiilis! tässähän voisi vaikka juhlia! lukuaineitten keskiarvo oli 8,0.
sen lisäksi molemmat kuvataiteet 9, liikunta 10, musiikit ( kaikki kolme ) 10, tekninen työ 9, käsityö 7 ja kotitalous 7.

sama...
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Pääsin juuri ysiltä siis. Odotettua parempi todistus, lukuaineiden keskiarvo oli 8,2 ja taideaineiden 9,2. Sain stipendinkin jopa, yleisestä aktiivisuudesta ja toiminnasta luokan ja koulun hyväksi.
Ja rahat taitaa mennä taitelijaelämään tänä iltana...

(melomaani on muistaakseni musiikkiin addiktoitunut henkilö)

Oletko aktiivi tapaus?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

No mua kiinnostaa asiat ja tykkään olla mukana kaikenlaisessa, mutta isompia vastuita en tykkää ottaa jos on olemassa joku, joka osaa järjestää asiat paremmin.

Sama eteenpäin.

puska

En todellakaan. Olen laiskista laiskin. Se on kiva jos joskus saa asioita aikaan, mutta kun sitä tekemistä on aina niin vaikea aloittaa.

Samaa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Painkiller

Hitsi kun on ollut kauan poissa näiltä keskustelufoorumeilta niin ei enää osaa osallistua ;D Mut yritetään nyt vähän..

En ole kovinkaan aktiivi tapaus. Tai olen..tai siis, oon kyllä aika laiska..innostun kyllä helposti asioista, mut innostus lopahtaakin aika nopeesti :) Mut jos pitää vastata kyllä tai ei, niin siinä tapauksessa en ole.

Ulkona sataa ja myrskyää..mitä teet sadepäivänä? Vai vaikuttaako se edes mitenkään? (tuskin tulee esmes rannalle lähdettyä? ;))

jouhu

No, eilen tuli käytyä ainakin vuokrattuu yks video ja sitä katellessa oikeestaan. Eli sadepäivinä tykkään katella sisällä, lämpimässä hyviä leffoja. :) Ukkosella on kyllä kiva olla uimassakin. Yleensä aivan tyhjä ranta, oudon mutta kiehtovan synkkää ja ihanan lämmin vesi!

Kuuletko nyt jotain? Ja jos kuulet, niin mitä?

puska

Neljän Ruusun kipaleen 2011. Ja minulla piipaa korvissa, en tiedä miksi.

Voiko mielestäsi tuoksu olla taidetta?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Painkiller

Voiko tuoksu olla taidetta..hmm..enpäs ole tätäkään asiaa koskaan miettinyt..tuoksu..ei..ei se voi olla taidetta..koska tuoksuhan syntyy..niinko itekseen :D Tai siis..eihän kukaan luo sitä..plääh..joo ei tuoksu mun mielestä voi olla taidetta..hassu kymysys :D

Öhh..mitäs lehteä luit viimeksi? Kerro joku juttu mikä siitä jäi mieleen?

Lerppa

( Tuoksu voi olla taidetta ainakin Kiasman mukaan. Siellähän olikin aika pitkään ne karseen hajuset purkit.. Toisaalta mitä tahansa viet Kiesman ovesta sisään, niin se muuttuu taiteeksi.. :P )

Luin viimeksi Infernoa ja siitä jäi parhaiten mieleen henkilökunnan esittelyosassa oleva Tony Taleva.

Koska sinulle viimeksi..
- soitti puhelinmyyjä?
- annettiin ruusu?
- valitettiin jostakin?
- sanottiin kohteliaisuus?

Koska sinulle viimeksi soitti puhelinmyyjä?
- Olisiko joskus kuukausi sitten. Päivisinhän nuo yleensä soittaa kaikille työttömille, työrajoitteisille ja laiskoille. Mikä logiikka siinä on, että joku jolla ei ilmeisestikään ole päivätyötä tilaisi jonkun tuotteen puhelimen välityksellä?

Koska sinulle viimeksi annettiin ruusu?
- Viime lauantaina lakkiaisten kunniaksi.

Koska sinulle viimeksi valitettiin jostakin?
- Varmaan viimeksi eilen, kun keskustelin äitini kanssa. Suhtaudun yleensäkin ymmärtäväisesti hänen päänaukomiseensa. Eihän ihminen luonteelleen mitään mahda. Vaikka olisi asiat kuinka hyvin tai huonosti niin aina riittää kuitenkin jotain valittamisen aihetta.

Koska sinulle viimeksi sanottiin kohteliaisuus?
- Kaikki positiivinen sanominen mistä tahansa tahattomista ominaisuuksista on kohteliaisuutta. Yleensä sen aikaa kun toinen kertoo minulle kohteliaisuutta, katson kuin lammas suoraan silmiin ja lopuksi sanon "joo", tyyliin:

"Vautsi kun mahtavaa, Etunimi! Sait kokeesta noin hyvän! Olet opiskellut tosi ahkerasti ja noudattanut kehotustani."
"joo"

Siis minkä sille mahtaa jos joku on luonnostaan rikas tai laiska tai lihava tai älykäs? Älytön joo-konformistisuus näyttää usein olevan ainoa järkevä vaihtoehto vastata mihinkään mitä toiset ihmiset, varsinkin tuntemattomat, sanovat.

Siinähän noita kysymyksiä olikin.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.