vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Tilasin viime viikolla levykaupasta The Wickedin uusimman levyn, Sonic Scriptures of the End Times. Eli sen tulen ostamaan, kunhan se niille tulee sinne.
Odottelen uutta levyä.. hmm. Noh, nyt ei tule mieleen mitään, jolta on tiedossa julkasu ja odottaisin. Mutta Finntrollin tulevaa julkaisua kyllä odottelen ainakin innolla..

Jos sulla olis keliakia (ei voi syödä vehnää, ohraa eikä ruista) ja sun pitäs keksiä halpoja eväitä koko päivälle, kun oot 12tuntia poissa kotoa. - Kylläkin kaupan lähettyvillä. Niin mitäpä ostaisit evääksi?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

pasi

litra jäätelöä (lakritsi), sipsejä, ranskalaisia, lihapullia ja ketsuppia. noilla mä jaksan helposti ne 12 tuntia :)

sama seuraavallekin...

Helva

Hedelmiä ja vettä..  :)

Mitä olet syönyt tämän päivän aikana?

emmi

Olen syönyt tänään 2 ruisleipää ja jogurtin.

Minkälainen ihminen olet luonteeltasi?
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Vieraassa porukassa hiljanen, ujo, ainakin jollaintapaa ystävällinen ja kohtelias... Kaveri porukassa sitten olen sitten vähän "räiskyvämpi" persoona. Olen sellanen vapaampi, rennompi, ehkä kova ääninenkin... Eli ääripäät..:)

Laitetaan vielä seuraavalle.  

punkku..

Vieraassa seurassa ylkeensä ujo ja rauhallinen. Tosi herkkä ja voimakas tunteinenkin myös (tästä tietty seuraa aika usein paljon ikäviä ja nolojakin mokauksia). Ailahteleva luonne, kiukustuu ja ilostuu äkkiä.En ole pitkävihainen. Olen aika rehellinen ja luotettava, tai ainakin tämä on ehdoton pyrkimykseni. Äiti sanoo et mä oon hirveen kriittinen ihminen, ehkä vähän oon. Loukattuna musta voi tulla ylimielinen (aika ärsyttävä piirre juu) Laiska nautiskelija olen kans. Inhoan sääntöjä ja liiallista vapauden kahlehtimista.

Sama vielä...

Painkiller

Hmm. Hassua kun löytyy näin paljon samoja luonteenpiirteitä :) No, mä olen siis aina ollut tosi ujo ja hiljainen tyttö. Tuttujen seurassa tietenkin eri asia. Iän myötä ujous on kadonnut pikkuhiljaa. Kyllä mä edelleen ujo olen, mutta tullut yhä enemmän ulos kuorestani. Mä olen myös hyvin, hyvin itsepäinen pässi. Äkkipikanen olen myöskin, suutun aika helposti..en onneks oo pitkävihanen. Ja jos asiat ei mee niinku pikku-Maiju haluaa niin pikku-Maiju alkaa murjottaa ja kitisemään. Lapsellista :P Kaiken kaikkiaan oon kuitenkin aika värikäs tyyppi..kai? Kuhan miut oppii tuntemaan. Aluks voi saada helposti väärän käsityksen. Emmä "oikeesti" nimittäin ole niin ujo ku saattais luulla, vaan aikamoinen sekopää(?) :P

Laitetaan sama vielä seuraavalle...paitsi jos oot jo vastannut tähän niin kysytään että ootko koskaan nukkunut elokuvateatterissa? (se on niin noloa..)

punainen

Ai että leffako niin tylsä ollut että olis nukahtanu? Ei ole kyllä vielä käynyt kohdalle...Meitsillä on niin hyvä leffavainu että huonoihin elokuvia en mene kattoon ;) Tosin Menolippu Mombasaan leffassa sain kyllä vähän taistella torkahatamista vastaan, sen verran tylsä kun oli...Ja me oltiin siis luokan kaa kattoon, että itse en voinu valita leffaa.

Tohon luonnejuttuun lisäisin vielä että olen kanssa itseäpäinen jos mua siihen yllytetään ;) Eteläpohjalainen vereni näkyy ehkä parhaiten siinä että minä olen aina oikeassa muut väärässä. Musta saa hyvän väittelykumppanin jos tahtoo.

Laitetaan vielä toi luonnejuttu seuraavalle kun analyysejä omasta luonteesta on ihan kiva lukea.Tai jos oot jo siihen vastannu niin sit vaik toi leffakyssä.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Wirtabiuha

No tuota tuota, mä puhun mielelläni paljon, jos mulla on jotain sanottavaa, mutta mä en ole kauhean hyvä sellasessa yleispinnallisessa keskustelussa. Mä olen aika fanaattinen ja joskus varsin naivi, kun kuvittelen että asioihin voi vaikuttaa. Määrätietoinen ainakin ja saatanan suorapuheinen. Mä loukkaan hirveen usein ihmisiä tahtomattani sillä, kun sanon asioita jotka on totta, mutta joita ihmiset ei halua tietää. Kai siinä on vähän se, että mulle voi ja  pitää sanoa asiat niin suoraan kun vaan voi, ni en aina ymmärrä että muut ehkä nauttii kuplasta. Ja itteni kannalta mun huonoin puoli on se, että mä en ole tunteiden vietävissä millään lailla, ei siinä muuten, mutta mä olen kehittänyt sen suojasysteemin niin pitkälle, että mä en tunne mitään ellen anna itelleni lupaa siihen. Onhan se hyväkin, koska sillon ei ainakaan satu ikinä.
Ja mä pyrin myös olemaan mahdollisimman rehellinen. Poks.

Ajattele mielessäsi maljakko. Onko siinä vettä a, ei yhtään b, se on täynnä vai c, puolillaan
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

c) puolillaan....

mutta...onko se puoliksi tyhjä vai puoliksi täynnä? =)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Painkiller

Puoliksi tyhjä!

Mikä on hallitseva väri huoneessasi tai asunnossasi?

Wirtabiuha

Punanen. ja tummansininen. Mutta punainen on muutenkin hallitseva väri mun elämässä.

Entäpä Sinä. Mikä on päivän väri? Jos Sinä loisit kultakalan, minkä värinen se olisi?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Päivän väri...::) Mikäköhän se olis? Tällähetkellä se taitaa olla tummanpunanen. Ja kultakala olis monivivahteinen tummaa punasta, tummaa violettii, vähän mustaa, mukavan vihreetä...

Jos siut kloonattais, niin tulisitko sen toisen kanssa toimeen?

Lerppa

En tosiaankaan. ;D Tapettais toisemme aika äkisti. Tosin joissain asioissa olis mukava, kun kukaan muu ei vois ymmärtää niin hyvin mutta vittuuntuneena tulis verta ja lihapaloja. :P

Kasveista..
Onko siulla usein kukkia huoneessa?
Entä muita kasveja?
Muistatko kastella niitä? ;)
Lempparikukka?
Lempparikasvi?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Kasveista..
Onko siulla usein kukkia huoneessa?
Harvemmin on, tai siis omassa, mutta kaverilla missä elän kolmisen yötä viikossa on aina tuoreita/uusia kukkasia huoneessa.
Entä muita kasveja? Joo, näitä on semmonen kymmenisen kappaletta. olen kukka ystävä :D paras kasvi mitä mulla on, on ehdottomasti Cissus, näin kirjotetaan, kyl mä tiiän hei! ja liila neliapilakukka. Rökrök.
Muistatko kastella niitä?  
Siis joo, tai en, mutta niille tekee hyvää vähän kuivahtaa välillä.
Lempparikukka? No toi tuli jo, mutta näin yleisesti iiris on helvetin kaunis kukka, obsessio nimeen :P ja aurongonkukka on niin minä.
Lempparikasvi? Ehkäpä ehkäpä ruoho :D siis nurtsi on niin pop. Parasta kesässä :D

Montako kumihanskaa saat päällekäin tassuusi? Ja pystytkö rikkomaan mun ennätyksen, 108 pähkinää suuhun samaan aikaan? Tyylikästä, etenkin siinä vaiheessa kun niitä ei voi enää nielasta ettei tukehdu...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.