vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

plastikissa ku ne on sillee tosi persoonalliset..

ehkä.. vai onko.. ::)

jos saan vastata myös toisin päin niin musta heinola10:ssä ei oo niin hyvät kannet. sitä saattas niitten perusteella luulla jonku rap bändin levyks!  :P tyypit hyppii farkuissa pipot silmillä rankassa heinolassa ja kuva on hiukan hämärä.. iha tulee mieleen jonku suomalaisen rap bändin levyn kansi.

no joo, kysynpä seuraavalta sit samat, eli paras ja vähiten miellyttävä apiksen levyn kansi?
allekirjoittanut

[tuuli]

no voi vitun huora kun tämä ei näytä mun viestejä... :o :-/
allekirjoittanut

pasi

sama se on :) eli paras on akkm kannet.... jaa.a huonoimmat..ehkä kolme levyn kannet, mutta omaperäinen kuitenkin, en tiedä onko muilla bändeillä kalan kuvaa levyn kannessa. :D

mihin kellon aikaan aiot huomenna hakea apulannan uuden levyn?

puska

Aamulla ennen kymmentä, jos vain paikallinen levykauppa on silloin auki. Jos ei ole, niin joutuu odottamaan torstaihin, ja se olisi KAMALAA.

Sama.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

no voi onneton.. selitän tämän tilanteen nyt täällä, puin tätä äsken jo tuolla kiilan omassa aiheessa.
minulla on ylihuomenna ( torstaina ) synttäri ja sain sen johdosta tänään kirjeen jossa lukee ''avaa 17.3.2005!!!'', ja siellä on aivan varmasti rahaa!!!  :( ja se raha olisi todellakin tarpeen kun huomenna menen ostamaan kiilan! mut olis todella itsekästä avata tuo kirje, kun sen lähettäjä ( jota en tiedä kun en ole avannut ) toivoo että avaan sen vasta synttärinäni.. ja nyt minulla on taloudellisia ongelmia, joten saattaa kiilan ostaminen jäädä hyvinkin torstaille... :-/

mutta jos minulla raha-asiani järjestyvät niin koulun jälkeen menen ostamaan, kuten normaalistikin.

sama..
allekirjoittanut

emmi

No mullakin näyttää toi raha olevan ongelmana. mutta mä kyllä revin ne rahat jostain elikkäs. kun mulla on ajotunti puol kymmenen joka kestää varmaan tunnin. Niin ehkäpä 11-12 aikaan pääsen ostamaan sen.!! :)

sama
älä tunnusta jos sattuu

Noidanmetsästäjä

Yheksän reikä reikä - anteeksi kliseinen ilmaisuni ;)

Sama.
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

JM

Noidanmetsästäjä

Voisin tietty itsekin hakea levyni kasilta. Cittaristahan saa Fantaa halvalla... :)

Hmmm........no, sama.

Noidanmetsästäjä

Vastaan sitten omaan kun mieltäni muutin (taas) ;D Eli nyt Keltaiseen Jäänsärkijään 10:00, rationalisoin yöuneni sen suhteen, että Kiila on kuitenkin jo kerran kuultu...

No, joko levy on soittimessa/kassissa/kädessä? 8)

Noidanmetsästäjä

On!!! ;D ;D (Noidanmetsästäjän yksinpuhelua :-*)

Sama.

pasi

on!!! vilistin anttilaan yhdeksän maissa heti töitten jälkeen! kerrankin yövuorosta jotain hyötyä=)) aivan mahtava levy!!

sama seuraavallekin=)

punainen

Kiila on ollut levysoittimessa nyt pari tuntia :) Kyllä nyt on jo niin koukussa että taitaa tulla nyt vuoden eka lintsaus kun ei tonne enkun tunnille millään viittis nostaa persettään ja irrottautua tästä kiilasta..

Sama..
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

^pirun morsian^

JM

Tottahan toki tuolla se mölyää taustalla. Päätinpäs nukkua sitten pommiin enkä ihan kahdeksalta hakenut sitä. Ja siinä sitten yhdeksältä ajattelin Anttilasta hakea, mutta hintalapussa luki 20.95, joten päätin siirtyä Prisman puolelle jossa hinta oli 16.90..

Sama

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.