Osaan. (jotenkin oon helvetin ilonen että sain vastata juuri tähän kysymykseen...

)
Tiedän montakin, sen siitä saa kun harrastaa puolivuotta jätkäporukassa tuota kaljan juontia, ja oikeastaan senkin takia itse tuon opettelin. Toisaalta nykyisessä porukassa jossa tulee pulloja nosteltua tulee turpaan jos ees ajattelee asiaa. ("maijjalle vissiin pitää ostaa 18 vuotis lahjaksi pullon aukasija, muuten sillä ei oo enää vuoden päästä hampaita suussa" hoh.)
damn. myöhästyin. no vastataan tuohon lerpankin kysymykseen.
Olin päivällä mökillä ja sitten menin kavereiden kanssa piknikille, mutta oli liian kylmä. Ynnillä oli paljon tuttuja ja eemeli lähti hieman huonolla hapella kaupunkiin. olin huolissani siitä pojasta. Kaupungillakin kävin, näin monta tuttua, en oikein tiedä olisinko kaikkia niitä halunnut nähä, mutta tulipahan ainakin TAAS todetuksi etten minä niin helpolla unohda. saatana.
Illalla mopolla kotiin, pelkäsin poliiseja, en juonu ku neljä kaljaa, pitäs ottaa periaatteeksi tuo että ei lähe ajamaan vaikka jois vaan yhenki. noo. ehkä sitte ens vuonna.
illalla huolestuin villestä ja eemelistä ja kummallekin laitoin sitten viestin, eemeli soittikin ja käskin sen harjotella vielä tuota juopottelua että pääsee mun kans samaan sarjaan kesällä. Villekin sitten laittoi hieman sekavan viestin, mutta ilmeisesti poika oli kotiin päässyt. ihan mukava vappu. ei valittamista.
Mitä odotat
-seuraavalta viideltä minuutilta
-ensi viikolta
-Ensi kuulta
-Ensi kesältä
-seuraavalta kolmelta vuodelta??