vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

Lerppa

En ole koskaan kokeillut.. Enkä kyllä haluakaan kokeilla. Tiedän monta jotka sitä tekee..

Mitenkäs vappuaatto sujui?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Eihän siinä mitään erikoista. Tavallinen perjantai...mitä nyt simaa pikkasen hörpin.

Laitetaan vielä seuraavalle, kun miulla oli niin tylsä.

maijja

Osaan. (jotenkin oon helvetin ilonen että sain vastata juuri tähän kysymykseen... ;D)

Tiedän montakin, sen siitä saa kun harrastaa puolivuotta jätkäporukassa tuota kaljan juontia, ja oikeastaan senkin takia itse tuon opettelin. Toisaalta nykyisessä porukassa jossa tulee pulloja nosteltua tulee turpaan jos ees ajattelee asiaa. ("maijjalle vissiin pitää ostaa 18 vuotis lahjaksi pullon aukasija, muuten sillä ei oo enää vuoden päästä hampaita suussa" hoh.)

damn. myöhästyin. no vastataan tuohon lerpankin kysymykseen.
Olin päivällä mökillä ja sitten menin kavereiden kanssa piknikille, mutta oli liian kylmä. Ynnillä oli paljon tuttuja ja eemeli lähti hieman huonolla hapella kaupunkiin. olin huolissani siitä pojasta. Kaupungillakin kävin, näin monta tuttua, en oikein tiedä olisinko kaikkia niitä halunnut nähä, mutta tulipahan ainakin TAAS todetuksi etten minä niin helpolla unohda. saatana.
Illalla mopolla kotiin, pelkäsin poliiseja, en juonu ku neljä kaljaa, pitäs ottaa periaatteeksi tuo että ei lähe ajamaan vaikka jois vaan yhenki. noo. ehkä sitte ens vuonna.
illalla huolestuin villestä ja eemelistä ja kummallekin laitoin sitten viestin, eemeli soittikin ja käskin sen harjotella vielä tuota juopottelua että pääsee mun kans samaan sarjaan kesällä. Villekin sitten laittoi hieman sekavan viestin, mutta ilmeisesti poika oli kotiin päässyt. ihan mukava vappu. ei valittamista.

Mitä odotat
-seuraavalta viideltä minuutilta
-ensi viikolta
-Ensi kuulta
-Ensi kesältä
-seuraavalta kolmelta vuodelta??

Sisällä syntyy syöpä.

Lerppa

Mitä odotat  
En odota mitään. Yritän vain tässä saada syödyksi sämpyläni.

-ensi viikolta
Huonoa arvosanaa hissasta, kun en kuitenkaan saa luettua.

-Ensi kuulta
Kesälomaa ja kesätöitä, joista toivottavasti saan rahaa edes jonkin verran. Sekä kesän ekoja festareita. :)

-Ensi kesältä
Erilaisuutta. Mökitystä, loikoilua, kesätöitä ja pari festaria.

Helvetti edessä. Seuraavat kolme vuotta menee lukiossa. Tosin lukion 3. luokan kulttuurimatkaa odotan innokkaasti sekä 2. luokan kahden viikon tettiä ja maatalousleiriä.
*muoks* Oli pakko lisätä nyt kun Tuuli muistutti tuosta. :D Että täysikäsyyttä vuoden päästä. */muoks*

Niin hyvä kysymys että heitetään kapula seuraavalle. ;)

[tuuli]

Mitä odotat  
menisin peseen hampaat ja aa tuuti

-ensi viikolta
et tapaan rakkaan serkku ystäväni torstaina. on muute ihanaa ku vaan 3 päivää koulua.

-Ensi kuulta  
mikä kuu.. kesäkuu? odotan sitä et koulut loppuu! toukokuulta ootan meijän leirikoulua kyprokselle, mut vain ja ainoastaan siks, et pääsen pois koulusta.  :P ja sit sitä ootan kans ku kahen viikon päästä meen tampereella kattoon apista!

-Ensi kesältä  
taideleiriä! ah sinne taas ellarakas serkun kanssa!  :-* sit festareita! viikkosaimaata.. kaikkee näitä joka kesän juttuja. paras on se, että pääsee kauas koulusta.

tätä pitääki miettii.. lukioon.. ah.. sitä varmaan vähän, et täytän 18 alle kahden vuoden päästä. vaikka en mikään hirvee känniörvelö olekaan, niin onhan se hienoo et täyttää 18 ja pääsee sit rajallisille keikoillekin!

samaa
allekirjoittanut

pasi

Mitä odotat  
ruokaa  
-ensi viikolta
rankkaa töissä oloa ja viikonlopun rentoutumisbileitä :)
-Ensi kuulta  
provinssi rokkia ja lämmintä ilmaa
-Ensi kesältä  
lämmintä ilmaa, festareita, vähän hyttysiä ja hyvä ilma juhannuksena
en oikeastaan mitään.. elän päivä kerrallaan.

kuten toni kysyi eilen duunin keikalla, kysyn minäkin: mikäs se jöndeä janottaa??

Wirtabiuha

selkeesti se, että se on juoppo. alkomaahoolista tulee vaan lisää jano.

Paras nassikoiden laulu jonka tiedät? ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[tuuli]

muumien tunnari on aika legenda! mul on pariki cd:llistä lastenlauluja, et on ne ihan kivoja aina sillon tällön!

kahvi vai tee?
allekirjoittanut

puska

Kahvi ehdottomasti.

Hauskin nimimerkki tällä foorumilla?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

Siis vessahana on kaunein nimi. Häntä ei valitettavasti ole näkynyt hetkeen.

Sama :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Rautalintu on jääny jotenkin tuonne alitajuntaan, mutta eipä häntäkään ole näkynyt..

Tää oli hauska.:D Laitetaan vielä seuraavalle.

Painkiller

Mä oon aika vähän aikaa täällä pyörinyt joten en oo hirveen moneen nimimerkkiin edes törmännyt, enkä jaksa mitään jäsenluetteloo mennä selaamaan niin sanotaan nyt näin äkkiseltään että Lerppa ja Wirtabiuha. Ne on miusta hauskoja :)

Surullisin elokuvakohtaus ever? (tuli mieleen kun just katoin leijonakuninkaan, sniif :'()

Lerppa

Onhan noita surullisia kohtia paljon, joista aina se viimeksi nähty tuntuu surullisimmalta. Mutta tässä kun yrittää olla muistamatta viimeksi nähtyä leffaa, niin tulee mieleen Star Warsin Episodi 1 - kohta jossa Darth Maul kuolee.
Finding Neverlandissa oli monta tosi surullista kohtaa myöskin.

Minkä asian opit viimeksi?

Wirtabiuha

En sitten tiedä onko uutta mutta totesin taas että älä luota kehenkään.

Oletko lukenut/kuullut kirjasta Sata harjanvetoa ennen nukkumaanmenoa?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Noidanmetsästäjä

En, muistaakseni.

Mikä meininki boardilla (oon aika ulkona kaikesta)?
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.