absolutismista

Aloittaja punainen, syyskuu 06, 2003, 07:56:42

« edellinen - seuraava »

punainen

Joo ja toivotaan et pysytään valitsemallamme tiellä!Siinä vaiheessa kun mä alan ryyppäämään mun taytyy olla tosi tylsistyny elämään...

Wirtabiuha

Mäkään en polta... Eipä ole munkaan juttu.
Täytyy vaan kysyä että mitä hauskaa joku näkee siinä, että voi imeä pikku pötkylästä kallista savua joka maistuu saatanan pahalle...? No toi kallista nyt on vähän, eihän ne ekat röökit jotka polttaa yleensä omia ole mutta noin pitemmän päälle...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Tupakka tosiaan.. ihan järjetöntä imeä kuollettavan myrkyllistä savua itseensä ja vielä maksaa siitä... niin että jos välttämättä haluaa savullisen stressinpoiston niin samantien voi tunkea nenänsä pakoputkeen ja hengittää syvään, eikä edes maksa mitään! ;D

Mun mielestä on hienoa jos pystyy kieltämään itseltään jotain, mikä on periaatteessa hyvää, vaikka olemaan karkkilakossa, tai lopettamana tupakoinnin tai... olemaan absolutisti :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

*tuuli

lerppa neuvoo-> kaikki tupakoitsijat pää pakoputkeen... ;D ois sekin kyllä "aika" epäterveellistä..... ;) mutta haisee kyllä vähintään yhtä pahalle...... joku maaginen juttu siinä tupakassa on miks niin monet sitä polttaa... kuulemma se rauhottaa ja estää stressiä sun muuta pskaa...... ;) mut jotkut siis monet tekee sitä kyllä vaan siks että eivät pysty lopettaan...... sääliks käy... :(

punainen

kyllä sääliksi käy kun joutuu joskus kouluun tullessa menemään läpi jonku tupakkaringin.ei tupakointi tee huonompaa ihmistä,mutkyllä se mulle ainakin jotain kertoo tän ihmisen mielenlujuudesta polttaako vai eikö

Wirtabiuha

Niinpä... Toi pakoputki juttu toimii hyvin...
 Meiän koulussa kävi tossa viime vuonna sellanen huumebussi eli tuttavallisemmin HuBu  ;) ( kuullostaa sille että  Hei kamu, tuu hakemaan päivän annos..) No siellä kuitenkin selitettiim jotain sen suuntasta että ku vetää oisko ollu topan röökiä niin siitä about saman verran myrkkyy itteensä ku että vetäs pikku henkoset pakoputkesta... *valistus äänellä*
Ne nyt kusettaa siellä ihan varmaan ihan vaan että saa pelotella meitä pieniä... Mitenkään taas heitä väheksymättä...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Ronjaronjanen

Joillekin ihmisille tupakointi tavallaan sopii ja se on osa niiden persoonaa..muttakun noilla yläasteikäsillä se on just sitä että mukaa salaa vanhemmilta vedetään röökiä jossain koulun nurkalla niin että kaikki kaverit varmasti näkee kun sitä ollaan ihan helvetin kovia (ainakin useimmilla on noin)
Itse en polta eikä se mulle sopisikaan. Olen myös saanut huomata sen että mua ei hyväksytä niihin porukoihin jotka polttaa. Ihmiset on jakaantunut ympärilläni kahteen ryhmään tupakoinnin perusteella  :P

Wirtabiuha

ei sen niin pitäis mennä, oon mäkin jotain sen suuntasta silti  huomannut... Mun ympärillä ihmiset ei kuitenkaan mitenkään silleen jakaudu...  
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Voi Jeesus! Tupakointikin vielä. OK, en edes aloita...

Siis minkä ihmeen takia se on joku sääntö, että nuoret alkaa polttaa tupakkaa? Oletteko koskaan lukeneet mitään kasvatusopasta missä kerrotaan asioita tyyliin "nuori saattaa kapinoida vanhempiaan vastaan varhaismurrosiässä"? Koittakaapa pistää oma nimenne siihen 'nuoren' tilalle ja lukekaa uudestaan. Tunnetko itsesi hölmöksi?

Sitä vaan että nämä aiheet ovat juuri tyyppiesimerkkejä kaikista niistä virheistä mitä voi tehdä. No mikä nyt katsotaan virheeksi, mutta miksi te olette niin *älyttömän* stereotyyppisiä???

Nimimerkkini kulkee jossain trollauksen, sarkasmin ja ironian välillä. Mitä? Pitäisikö sitten pistää joku dArKbLaDe-90!"#-j00 r0X0r!!!!111 nimeksi?

Katja

LainaaVoi Jeesus! Tupakointikin vielä. OK, en edes aloita...

Siis minkä ihmeen takia se on joku sääntö, että nuoret alkaa polttaa tupakkaa? Oletteko koskaan lukeneet mitään kasvatusopasta missä kerrotaan asioita tyyliin "nuori saattaa kapinoida vanhempiaan vastaan varhaismurrosiässä"? Koittakaapa pistää oma nimenne siihen 'nuoren' tilalle ja lukekaa uudestaan. Tunnetko itsesi hölmöksi?

Sitä vaan että nämä aiheet ovat juuri tyyppiesimerkkejä kaikista niistä virheistä mitä voi tehdä. No mikä nyt katsotaan virheeksi, mutta miksi te olette niin *älyttömän* stereotyyppisiä???

Nimimerkkini kulkee jossain trollauksen, sarkasmin ja ironian välillä. Mitä? Pitäisikö sitten pistää joku dArKbLaDe-90!"#-j00 r0X0r!!!!111 nimeksi?

ootko ikinä harkinnu vaikka demitystä?  8)
ei kai täällä kukaan edes sano polttavansa?
en ole lukenu kasvatusopasta.
en tunne kyllä siitä syystä itseäni hölmöksi.
mielestäni en ole sinua juuri stereotyyppisempi.
no ainaki tuo -90 liippais varmaan läheltä.

no ei kait tässä. hyvin sie ossaat provosoida.  :-*

*tuuli

kyllähän se jätkä puhuu asiaa. onhan se hyvä että joku ylipäätään puhuu sarnaa (??) niille, jotka polttaa vaikka meistä kukaan ei ole vielä maininnut polttavansa.  ;)

punainen

Oon huomannu et ylästeelle mentyä jengi jakautui kahteen :sauhuttelijoihin ja meihin puhdaskeuhkoisiin. Ja tuntuu et tän rajan yli ei voi olla ystävyyttä! Sen takii oon jääny yksin kun kavereista tuli niin *itun cooleja kun alko polttaa,ei ne ny mun kaa voi olla kun oon tällanen nössö kun en polta enkä juo.

Ronjaronjanen

Niin, en mä todellakaan sitä toivois että ihmiset jakautuis mun ympärillä sen mukaan polttaako ne. Mutta minkäs teet kun entinen ns. paras kaveri ei edes moikkaa tällaista anticuulia ei polttajaa ollessaan uusien kavereidensa kanssa  >:(

Ja se jätkä, olet periaatteessa ihan oikeasti, mutta miksi sä saarnaat meille ihan kuin me olisimme tuollaisia tupakoinnilla kapinoivia nuoria kun kaikki meistä näyttää olevan täällä itsekin tupakkaa vastaan. kummastuttaa vaan  :o

Wirtabiuha

pitäähän silläkin (köf, se jätkä) jotian tekemistä olla...Mua vaan ihmetyttää ku osa meiän luokkalaisista on päättäny että mä olen narkkari, eka mä sain siitä ihan vitunmoiset naurut mutku sitä on jatkunu vähän turhan kauan... Siis, mä en polta ollenkaan, enkä juo jos on luokkalaisia lähellä  :D Itseasiassa mä epäilen että Satu (siis se joka on myös päättänyt että Ville Valo on mun jumala  ;D) on keksiny ton jutun, se ei tykkää musta kun Pissis ja teoreettinen punkkari eivät ole ihan samaa mieltä kaikesta  ;) Noh, se on sen onkelma mutta, ei tarttis tollasia juttuja muille heittää, tosin ei sitä usko muut ku sen kanakamut... Ja loput nauraa sille (mitä mä taas valitan teille...?) *ihmettelee itseään ja selvää tekstiä*
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

wirtabiuha-> ei pahalla mut... toi kuullostaa ihan joltain nuorisoelokuvalta.... ;D

aika törkeetä toisinaan jos tosiaan kamut hylkää sen takia että ei polta... mulle nyt ei virallisesti oo mitään semmosta tapahtunut... mut ehkä melkein....... mun kamu ei ikinä hylkää mua!  :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.