Kuvia teistä!

Aloittaja puska, elokuu 18, 2004, 02:37:07

« edellinen - seuraava »

Tokya(ent.apis_ruulz)

jouhu

Mukavia pikku kuvia siulla....:D Kumpa miustakin sais yhtä hianoja. *huokaus* Kamera ei tykkää miusta.  :-/

Tokya

LainaaMukavia pikku kuvia siulla....:D Kumpa miustakin sais yhtä hianoja. *huokaus* Kamera ei tykkää miusta.  :-/
ota rennosti kameran eessä äläkä oo itsekriittinen ;)

jouhu

Niin kai... Aina, kun nään kameran niin miulle tulee sellanen "ihana" valokuva ilme.

blind_eye

Hm.. Oonkoha mä jo sanonu mun nicit.. Taidan olla. Paitsi et nuo saattaa olla vanhoja.. Kertaus: irc-galleria: lauza^, ii2: blind_eye
 ;D ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Lerppa

En muista oonko laittanut tänne koskaan IRC-nickiäni, mut näitä sivuja on jo 8, joten ei jaksa selata. :P
Eli Galleriasta löytyy muutama kuva nimellä Zwerg-.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Zwerg-
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

kävin noita lerpan kuvia kahtelemassa. meen seuraavana viel zekkaan blind_eye:n..
kertauksena toitotan vielä et itse olen irc-galleriassa nickillä tuuli---
allekirjoittanut

jouhu

Lerppa on kunnon heavygirl, blind_eye hieman peloittavan näköinen..nallekarhu ja tuuli vaikuttaa mukavalta kotieläimeltä. Tuli hieman mieleen noista, kun kattelin. :)

Huomasin tässä yht'äkkiä, että ainoa joka ei ole laittanut kuvaansa esille (minun lisäkseni) on Punainen. Sääli sinänsä. Hänellä tuntuu olevan hyviä mielipiteitä asioista. Vai onko digiviritysten vastustus tavoittanut jo hänetkin? :D

hendu

No eihän mullakaan oo! Koska en osaa laittaa :D!
Temosen pomppubasso

emmi

minäkin vissiin olen tänne nickini jo kertonu mutta kun kaikki tuntuu kertaavan niitä niin sitten minäkin eli irc-galleriassa olen emhi nickillä.
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

LainaaNo eihän mullakaan oo! Koska en osaa laittaa :D!

toope!!!!  :D
et ole edes yrittänyt!!!!
allekirjoittanut

blind_eye

jouhu, minäkö pelottava  :o
 ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

punainen

LainaaHuomasin tässä yht'äkkiä, että ainoa joka ei ole laittanut kuvaansa esille (minun lisäkseni) on Punainen. Sääli sinänsä. Hänellä tuntuu olevan hyviä mielipiteitä asioista. Vai onko digiviritysten vastustus tavoittanut jo hänetkin? :D

Samaa paskaa mä oon ku muutki..digikamera on ja joojoo,mutta en nyt koe tärkeäksi mainostaa itteäni ja lärviäni varsinkin kun netissä ei välttämättä tarvitsisi sen oman pärstänsä kanssa elää..

P.S. Mun nicki on laitettu hienosti tohon:D
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Lainaajouhu, minäkö pelottava  :o
;D

Noitten kuvien perusteella...kyllä. ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.