Kuvia teistä!

Aloittaja puska, elokuu 18, 2004, 02:37:07

« edellinen - seuraava »

jouhu.

Oli kyllä ihania kuvia siulla maikki!

Maikki.

'.. I'm sorry for what I did ..' <3

hendu

[tuuli] :-* ----> annakko numeros ;D? todella upea kuva ircis! :P
Temosen pomppubasso

[tuuli]

en irkkaa ( ja en muute anna numeroa )
allekirjoittanut

hendu

joo en mäkään ;D!! Mut sul oli kuva siin! Ja tosi hyvä kuva olikin! Veit jalata alta ;)
Temosen pomppubasso

Aapsu

Hei hande^! Hieno homma sullakin on New Soundin setti! New Sound kunniaan. Maailman paras paska setti! Kuvia musta ja mun New Soundin setistä on osoitteessa http://www.kayttoohje.tk. Kuvat on tosin aika vanhoja. Pitäis varmaan ottaa uusia kuvia kun settikin on nyt "huollettu".
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

punkku..

Irkkaaminen on teinihömpötystä..Onko se joku goddamn uskonto teille kun ei-irkkaajat on joku tauti teille?

Sori että vauhkoon mut "myin juuri sieluni" sille yhdelle pahalle kun kaveri pakotti.Nyt olen niin peloissani :o :-X

Maikki.

No ei irkkaaminen minusta kyllä ole mitään teinihömpötystä! siis oikea irkkaaminen. niin..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

puska

Se on vaan jotenkin niin naurettavaa, kun jotkut pikkaset eivät edes tiedä mitä se irkkaus oikeasti on. Sitä luullaan että se on vain toisten kuvien kommentoimista galleriassa.
Minä irkkaan paljon, liikaakin. Liian kätevä tapa olla yhteydessä kavereihinsa koko ajan. Kesälomalla se oli sitä, että ensin aamulla irkkaamaan, sitten päätettiin porukalla lähteä jonnekkin. Kotia tullessa taas irkkaamaan ja niin edelleen... Koko ajan kiinni kavereissaan jossain muodossa.

Ja se on myös hassua, kuinka paljon helpompi ihmiseen on tutustua irkissä kuin kasvotusten. Tai no tämä tietysti riippuu ihmisestä, mutta ujoon ihmiseen se on siellä helpompaa. Jotkut voivat tosin olla irkissä ihan eriä, mitä he oikeasti ovat.
Mutta irkkiin jää koukkuun:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

ei irkkaaminen kai kuitenkaa oo mitään teinihömpötystä ollu alunperin, mutta nyt siitä on alkanu muodostua semmonen teinien ( ja ikiteinien  ;) ) harrastus, ku tuntuu että enää ei kelpaa sähköposti ku kaikki vaan irkkaa. mä oon niin tunnollinen koulun kävijä etten viitsi irkkiä itselleni imuttaa. siinä menis liikaa aikaa, ja kun mulla on sitä ( aikaa siis ) vain rajallisesti..
allekirjoittanut

Tuntuu ettei kenellekään enää kelpaa tavallinen posti, ainakaan minun mielestäni. Olisipa kivaa kirjoittaa kirje, mutta kun viestin pitää olla lyhyt, ytimekäs, hohkata neonvihreää valoa ja jokaisen virkkeen lopussa pitää olla on-yhtä-kuin-pee. Ei jaksa odottaa kahta päivää vastausta, kun elämä on sekuntipeliä.  >:(

[tuuli]

Se jätkä--> Kirjoita minulle kirje.  ;D
allekirjoittanut

Voisin lähettää joulukortin! En olekaan vuosiin lähettänyt joulukorttia! Jännää! ;D Anna vain osoitteesi tai mailaa se aaaa425@hotmail.com

^anonymiteetin huipentuma.

emmi

LainaaTuntuu ettei kenellekään enää kelpaa tavallinen posti, ainakaan minun mielestäni. Olisipa kivaa kirjoittaa kirje, mutta kun viestin pitää olla lyhyt, ytimekäs, hohkata neonvihreää valoa ja jokaisen virkkeen lopussa pitää olla on-yhtä-kuin-pee. Ei jaksa odottaa kahta päivää vastausta, kun elämä on sekuntipeliä.  >:(

minä ainakin tykkään kirjottaa tavallisia kirjeitä. Mulla on yksi ulkomaalainen k-kaveri, ennen me kirjotettiin tavallisia kirjeitä mutta nyt sen kaverini pyynnöstä siirryttiin e-mailiin koska se on nopeampaa  :/
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Just tänäänkin laitoin postiin kirjeen  :) Kirjekaverit on tosiaan harvinaisuus nykyään, mulla on nytkin vain yksi sellainen kun kaikki muut lopahti siihen kun kukaan ei jaksanutkaan enää vastailla normaalilla postilla. :P kirjeissä on oikeeta tunnetta ja oikeeta postia on ihana saada.ja säilyvätpä vielä vaikka jälkipolvillekin asti :) Kyllähän tää sähköinen viestintä tietysti helppoa ja nopeaa on.

No mun mielestä okea irkkaaja on yhtä "teini" kuin galleria "irkkaaja". Tietysti ihan mukava tapa solmia suhteita ja olla yhteydessä kavereihin, mutta eipä musta noi irc-keskustelut oo koskaan näyttänyt kovin sisältörikkailta...Mäkin saattasin silti jäädä varmaan koukkuun jos aloittaisin...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.