Kuvia teistä!

Aloittaja puska, elokuu 18, 2004, 02:37:07

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

minusta e-mail ei loppujen lopuksi ole sen nopeampaa kuin kirjeen kirjoittaminen, se on vain vaivattomampaa. mä ite tykkään parhaitten kavereitten kanssa jutella esimerkiks mesessä ku se on niin nopee, tai tekstailla. Mutta on mullaki kaikkii ulkomaalasii kirjeenvaihtokavereita. kirjeet säilyy, mut tekstarit ei.

se jätkä-->jep, laita vaan joulukortti. mäkin voin laittaa sulle joulukortin.  ;)
allekirjoittanut

KatjaRock

irkkaaminen jee
ihan oikea posti jee
Time goes on, I wont.

[salzaa]

ite kirjottelen kans vielä ihan tavallisia kirjeitä, sähköpostia en oikeestaan enää käytä. kivempi raapustella tavallisia kirjeitä.

jouhu.

Miekin tykkään kirjotella sellasii kirjeitä. Miulla on ollu aika monta k-kaverii, mutta useempien kanssa on tullut lopetettuu. Tällä hetkellä on vain yks k-kaveri. Sellasta oikeeta postii on kiva sillontällön saaha. :)

Maikki..

Lainaa
No mun mielestä okea irkkaaja on yhtä "teini" kuin galleria "irkkaaja". Tietysti ihan mukava tapa solmia suhteita ja olla yhteydessä kavereihin, mutta eipä musta noi irc-keskustelut oo koskaan näyttänyt kovin sisältörikkailta...Mäkin saattasin silti jäädä varmaan koukkuun jos aloittaisin...
Nosiis minusta kyllä ei. :D einoin voi sanoa että se nyt on. Kun siellä on erilaisia ihmisiä ja ehkä jotkut voi olla jtn 'teinejä' mutta ei voi yleistää että "oikea irkkaaja on 'teini' ". :P Taisiis. mie en tosiaan ole hyvä selittämään mutta.. :D Ja siellä voi olla kovinkin sisältörikkaita keskusteluja. :)

puska

Joulukortti Se Jätkältä! Olisin sulaa vahaa sellaisen saatuani:D
Mutta ei vain ole tapana jakaa osoitetta tuntemattomille, vaikka Se Jätkä ihan luotettavalta kaverilta vaikuttaakin:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

LainaaJoulukortti Se Jätkältä! Olisin sulaa vahaa sellaisen saatuani:D
Mutta ei vain ole tapana jakaa osoitetta tuntemattomille, vaikka Se Jätkä ihan luotettavalta kaverilta vaikuttaakin:D

- Puskaa alkoi pelottaa, hehe. Sinulla on kyllä hyvä periaate. Ei kannata antaa omaa osoitettaan kellekään nimimerkillä esiintyjälle, josta ei oikein tiedä mitään. :-X Ainakaan noin yleisesti.

Mutta olenpas minä yht'äkkiä suosiossa taas. Ajattelen maailmaa vain sen verran eri näkökulmasta, etten oikein tiedä, mitä kaikki tämä merkitsee. Oletteko kiinnostuneet minusta niinkuin friikkinä kaikkien näiden kirjoitusten perusteella vai "sulatteko vahana" romanttisessa mielessä? Puskallakin poiccis odottaa >:/

Maailma on mysteerejä täynnä.

*lähtee kuuntelemaan CMX - Lihan Syvyyksiin*

jouhu

Jos et heittänyt kysymystä tsoukkina, niin lähinnä friikkinä. (jos itseäsi haluat sillä itseäsi kutsuvan ;)) Fiksuja ja järkeviä selityksiä joista tavallinen pulliainen ei varmaan ihan heti tajua mistä on kysymys. (tai en ainakaan minä) Heihei, tummaan kammioosi! :D

punainen

Aijai, mäkin kuuntelen just CMX:n isohaaraa  :D Ja lihansyvyyksiin on ihan parhaimpia biisejä levyltä..

Se Jätkästä mun oikeestaan vaikea kuvitella juuri mitään tai muodostaa minkäännälöistä persoonaa oikein, kun on yrittänyt pysyä mahdollisimman mysteerinä omasta itsestään...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

Lainaa

Puskallakin poiccis odottaa >:/

Hoho, tämä pikku tyttönen ei ymmärtäny mitä tuo tarkoittaa :-[

Mutta siis... Se Jätkä on oikeasti kiinnostava tyyppi. Aluksi lähinnä ärsytti minua kun tiesi kaiken:D. Mutta nykyään olen tarkemmin jaksanut keskittyä hänen viestiensä lukemiseen ja olen huomannut... No en tiedä mitä olen huomannut, mutta reaktio on ollu WAU!!!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Mitenkäs tämä keskustelu nyt lähti aiheeseen Se jätkä.  ;)
Se jätkä on fiksu! Se puhuu ( okei, HÄN PUHUU ) sellasta sivistyskieltä... Ainut sivistyssana minkä mä tiedän on bandiitti...  ;D
allekirjoittanut

poiccis=poikkis=poikakaveri.
Se on sellaista teinix-höpötöstä. Uskottavuutesi nousi juuri seitsemän pistettä, kun et tiennyt mitä se tarkoittaa.

Niin, mikä onkaan identiteetti tänä netin aikakautena? Ainoa suhteellisen varma tunnistamismenetelmä on koneen IP-osoite, joka voidaan paikantaa monissa tapauksissa. Lisäksi IP:n muuttamisohjelmat eivät ole levinneet vielä kovin laajalle. Yleensäkin netissä voi valehdella aivan kaiken iästä, sukupuolesta ja muustakin. Siitä huolimatta kaikkia tuntuu kiinnostavan minkä ikäiselle kaverille puhutaan.

Parempi vain kirjoittaa "Se Jätkä", mikä kuitenkin kuvaa persoonaani verraten hyvin.

punainen

Ahaa eli sä et oo sit ainakaan Se Muija ;)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

LainaaNiin, mikä onkaan identiteetti tänä netin aikakautena? Ainoa suhteellisen varma tunnistamismenetelmä on koneen IP-osoite, joka voidaan paikantaa monissa tapauksissa. Lisäksi IP:n muuttamisohjelmat eivät ole levinneet vielä kovin laajalle. Yleensäkin netissä voi valehdella aivan kaiken iästä, sukupuolesta ja muustakin. Siitä huolimatta kaikkia tuntuu kiinnostavan minkä ikäiselle kaverille puhutaan.

minä oon ihan oikeesti tuuli ja oon viistoista ja asun kuopiossa ja oon ihan kiltti tyttö!
allekirjoittanut

mustapiste

galleriassa on nickillä blackdot

muoks muoks nykyään nickillä mustapiste
:>
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.