Pukeudutko kuin rokkari?

Aloittaja Lerppa, elokuu 27, 2004, 07:57:14

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Uus nujkjuukyh (prkl ku putos hius näppäimistölle) natsiks!! Sulla menee lujaa.  ;D
allekirjoittanut

jouhu

Muistaakseni joskus muinoin kommentoin pukeutumistani tänne, mutta ei jaksa kaivaa mitä on sanonu... Itse en koe olevani mitenkään erityisen rock, mutta en tiiä miltä se toisen silmin sitten näyttää. Mutta tykkään käyttää esim. värikkäitä housuja (tällä hetkellä toisaalta vaan yhet sellaset), niittivöitä tykkään myös käyttää (vain toinen niistä on aktiivisessa käytössä ja toista sitten joskus..), remmit ja vetoketjut on ollu miun juttuni pari viime vuotta.  Esim. ostin joku aika sitten sellasen pääkallo paidan missä on laitettu hakaneuloja silleen hienosti..
Tällaisissa sekavissa merkeissä mennään tälläkertaa..  

[tuuli]

Jouhuhan olet oikein tyylikäs.  ::)
allekirjoittanut

jouhu

Jaa-a, tästä voidaan olla montaa mieltä.. Miten niin tyylikäs? Kiitos kuintenkin!

[tuuli]

Emmä tiiä. Ehkä mun oli vaan pakko sanoa jotain.  ;D Haha.. Mutta eiköhän jokainen ole omalla tavallaan tyylikäs.  ::)
allekirjoittanut

pullonkorkki

kai mä pukeudun "rock-henkisesti"... ainakin luulisin itse niin. toisaalta ärsyttää tuollainen luokittelu! mutta nyt on päällä mustat pillifarkut, hard rock café rome-hihaton, muutamat ketjut, pari rintanappia; "you can never wear too much black" ja "you will hate my music", rottaniittiranneke ym... ainiin, ja backstreetistä ostettu musta huppari, jossa suippo huppu ja paljon nyörityksiä... päätäkää itse kuulostaako tuo "rock-henkiseltä".
käykääs tuolla -- http://geocities.com/arsytan_sua

Kun eilen näin sun itkevän
Mä aavistin sun lähtevän
Sun silmät katsoi tyhjää
Nuku rauhassa, pikkuinen

tämä on piste-.

Regen

ehottomasti kyllä! en tiiä kyllä rokkari tyylistä...olen pikemminkin punk tyylinen :D
"mitä tahdot? mitä siitä. Mikään ei kuitenkaan riitä. mitä teitkään sinä itse, muista se kun tuomitset." by: Toni Wirtanen (kuollakseen elossa)

mummo

"Pukeudutko kuin rokkari?"

Riippuu ihan siitä kuinka rokkari pukeutuu.
Mun mielestä on typerää, ja ennen kaikkea turhaa ruveta luokittelemaan ketään rokkariksi (tai miksikään muuksikaan) sen perusteella kunka pukeutuu. Asenteestahan se on kiinni. Voisinhan mäkin tästä kukkapöksyt jalassa hypätä flower power-ajokin kyytiin ja väittää itseäni hipiksi, mutta eihän mitkäät housut tai autot musta hippiä tee.
Mutta joo, kyllä kai mä jotenkin rokahtavasti pukeudun...
They don't have meetings about rainows.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.