Vitutus

Aloittaja taika^^, maaliskuu 31, 2004, 07:13:18

« edellinen - seuraava »

puska

Ketuttaa kun miehiä on liikaa!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

nancy spungen

minuu vituttaa vitusti jos miule on menty lupaa jotai, ni sit päätetää ettei pietä sitä lupausta!!! >:( vittu ja sitku se joka lupaa, tietää jo enne sitä ku se lupaa ettei se vOI pitää sitä. ni miks vitussa se menee lupaaa? hintti se o :-/
no jaa

taika^^

Mä en oikee tiiä mikä vituttaa, varmaa se ku on nii helvetin tylsää et pitää tänne foorumilleki kirjotella ihan hitosti kaikkee paskaa :D
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

salzaaa

mullaki on vitutus.. :/

puska

Vituttaa kun pomo töissä huusi minulle syyttä.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

hendu

Tost puskan jutskasta mulkin tuli mieleen kuinka paljon V**ttaa kun pomo v***uilee päin naamaa ja niin kornia kun se onkin niin usein syyttä!!! Tää ärsyttää suunnattomasti!!! Sit kun mä otan lopputilin niin mä kostan >:(

(oli muuten hienoo sensurointii) ;D
Temosen pomppubasso

Huomasin vasta nyt tämän aiheen ja päätin kuiteskin vastata.Elikäs,mua vituttaa niin maan perkeleesti ensinnäkin se että joudun käymään tätä perkeleen paska koulua,joka on niin persreiästä kun ikinä vaan voi olla!!!!Toiseksi se että kun ei oo rahaa yhtään ja neljänteen päivään pitäs pärjätä!Ja viimeisenä mua jaksaa edelleenkin sylettää yks Jussi,jonka kanssa "oltiin kavereita"ja sitten kun nähtiin ensimmäistä kertaa ja juopoteltiin ja päädyttiin sänkyyn niin sen jälkeen herrasta ei kuulu enää yhtään mitään.Viime syyslomalla pistin viestiä viimesen kerran ja kysyin et mikä on homman nimi,niin vastaukseks tuli et"sori,mä en halua olla naisten kanssa nyt tekemisissä kun mulla on niin paljon ongelmia"!Eikä tässä vielä kaikki.Sain vähän aikaa sitten kuulla,et Jussi on katkera ja sen takia oli kaikille menny kehumaan et minä ja yks mika oltiin naitu ja sitä rataa.Ensinnäkään mä en ole kellekään tilivelvollinen tekemisistäni ja se mitä mä teen kenenkin kanssa ei taatusti kuulu Jussille hevon**********!Tollasia pjaskanjauhia mä en arvosta yhtään!Seläntakana kyllä uskalletaan puhua mutta ei vahingossakaan suoraan!Sitä mä en kans ymmärrä miks se olis katkera?Mun pieneen tyhmään päähäni ei uppoa. ???

adalmiina

ai tääl on tällanen vatutus palsta  :D
"jos sinulla on hyvä olo,älä ole huolissasi,se menee kyllä ohi" jotenki noin menee yks aforismi..ja se on totta,elämä ilman vastoinkäymisiä ei ole todellista elämää.täytyy siis vaan kärsiä  ;) mua vatuttaa nyt,koska mun takki(aika uus)varastettiin...enkä oo saanu takasin  :'( ja toinen juttu,pitää olla koko riivatun viikonloppu kotona..!ja ens viikolla on vielä koeviikkoki..

puska

Kaikilla tuntuu olevan kaikki huonosti. Vituttaa, ei ees ole, oisivat hiljaa. Talvi joo, se on joka vuosi ja ennenkin se on kestetty. Ei oo ees paha käydä koulussa, kun pärjääkin siellä.
ELKÄÄ ANGSTATKO ILMAN SYYTÄ, EI JAKSA KUUNNELLA!!!
Ja nyt mua itteäni sitten vituttaa, syyttä, koska oon joutunut kuuntelemaan jo niin kauan kaikilta tuota paskan jauhamista. Vittu menkää hoitoon.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

KatjaRock

hahahahaha. mie jo oottelinki joltaki tuommosta kommenttia tähän keskusteluun :D
Time goes on, I wont.

punainen

Eihän sitä aina jaksa kuunnella toisten valitusta, varsinkaan jos ei oo ees oikeesti pahoja ongelmia. Mutta vielä enemmän vituttaa kuunnella kuinka onnellinen joku on.mulla on ainakin yks kaveri jonka keskustelut on yleensä sitä että mä saan kuunnella kuinka ihana sen uusiin kulta on ja kuinka hyvä tuuri sillä on käyny kuinka sai niin hyvän työpaikan ja blaa blaa blaa...Se ken onni on se onnen kätkeköön.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

KatjaRock

Kätkenkin sen liian hyvin. Iteltäki välillä hukassa.
Time goes on, I wont.

Mutta täällähän nimenomaan kysyttiin sitä että mikä ottaa päähän.Jos joku ei jaksa lukea näitä juttuja nii olkaapa hyvät ja menkää poiis.Niin yksinkertasta se on! :)

puska

Hehe, ihmiset ymmärsivät minut väärin. Tuo viestini ei kohdistunut teihin, vaan lähipiiriini. Että valittakaa täällä ihan vapaasti vaan:D
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Minnuu ottaa nyt päähän sellanen... Kun mie tein rikkinäisistä polvisukista käsienlämmittimet. (miulla kun on varsinkin talvisin helvetin kylmät kädet) Ja ajattelin, ettei kukaan nyt tajais tätä jutskaa. Mutta tänään näin yhellä meidän luokkalaisella samanlaiset, mutta sillä oli vaan ne tummanpunaset raidat...miulla kun taas on lähempänä pinkin väriset. Heti, kun näin sillä ne, niin ajattelin "hei, tuo on miun juttu!" Kun kehittelin miun "käsienlämmittimiä", niin aattelin ettei nyt kukaan muu käyttäis tälläsii samanlaisii kuin minä. Mutta loppujenlopuksi olin imarreltu, jos se vaikka olisi saanut idean minulta. ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.