Vitutus

Aloittaja taika^^, maaliskuu 31, 2004, 07:13:18

« edellinen - seuraava »

emmi

hoo. tää on kohta joku muotijuttu. mä tein tossa pari kolme viikkoo sitten itelleni vanhasta oranssista topista kädenlämmittimet.
älä tunnusta jos sattuu

jouhu.

Niin...  :-/ Ja nyt harmittaa, kun luulin olevani jotenkin erikoinen.. :'(

punainen

Hei jouhu sä et välitä vittujakaan onko se muotijuttu vai ei jos sellasii tykkäät käyttää. Ja se tyttö joka ehkä apinoi sua ihailee varmaan sun tyyliäs mistä pitäisi olla vaan imarreltu.

Yleisvitutus.menkat päällä.Oikeestaan ei ees oo.Onhan nyt perjantai ja huomenna näkee ystävii jotka asuu kaukana :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

Miksi ihmiset ovat niin idiootteja että ajavat kännissä autolla!?!?!?!?!?!??!?!?!!?!? Ja jos heitä moittii siitä niin siitä se metakka vasta nousee!!! Ihan sama miten kuskille käy kunhan ei aja kenenkään päälle. ARGHHH!!!!!!!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Ihmiset muuttuu kännissä tavallista tyhmemmiksi ja kai luulevat hallitsevansa tilanteen.
Kiitos punainen! ;D

Lavenna

Mua ei kyllä nyt vituta (hahhah).
Voitin just ässäarvasta 30€ vaikka vasta pääsin vannomasta että koko arpahomma on kusetusta.

[tuuli]

no voi synti mikä tuuri! mulla ei oo ikinä...nyt alko vituttaa..
allekirjoittanut

emmi

minuu vähän sylettää kyl kun värjäsin tänään pinkillä hiusvärillä hiukset ja näist ei tullu ollenkaan pinkit, ennemminkin semmoset lilat joissa on vivahdus tosi tummaa pinkkiä. mut ihan hyvä väri tääkin kyl on mut se pinkki olis ollu kivempi.
älä tunnusta jos sattuu

mustapiste

Nyt just vaan kaikki vituttaa...

joo, aivan sylettää. :D
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

Oyri

Miten noin pienistä ja arkisista v*tutuskohtauksista viittii edes kirjottaa? No... toisaalta... Tää osio vissiin tehtii JUURI sitä varten..

JOs saan ilmasta itseäni, minua vituttaa sellainen asia, että ihmiset jaksaa jauhaa vääristä asioista väärissä paikoissa. Otetaan ny esimerkiks toi Toni Halme juttunen tuolla noin. MITÄ IDEAA!??!?! *köh köh*

"Hei lapset. Tulitte katteleen apulannan sivujen foorumia, mutta ruvetaampas nyt jutteleen Toni Halmeesa"
KÖH KÖH!!

[tuuli]

täällä nyt vaan tykätään jutella muustakin kuin siitä miten tonilla on hyvä perse..
allekirjoittanut

[tuuli]

mua vituttaa sillon ku kelaan miten mun elämä menee päin persettä.. esimerkiks jos mulla menee koulu ihan sairrrraaan huonosti, niin iskee vitutus + masennus + epätoivo..
allekirjoittanut

puska

LainaaMiten noin pienistä ja arkisista v*tutuskohtauksista viittii edes kirjottaa? No... toisaalta... Tää osio vissiin tehtii JUURI sitä varten..

JOs saan ilmasta itseäni, minua vituttaa sellainen asia, että ihmiset jaksaa jauhaa vääristä asioista väärissä paikoissa. Otetaan ny esimerkiks toi Toni Halme juttunen tuolla noin. MITÄ IDEAA!??!?! *köh köh*

"Hei lapset. Tulitte katteleen apulannan sivujen foorumia, mutta ruvetaampas nyt jutteleen Toni Halmeesa"
KÖH KÖH!!

Pakko kommentoida tähän... Sekalaiset läpät, sinne voi kirjoittaa mistä vain. Apulanta-osio on tällä foorumilla erikseen. Ymmärtääkseni tämä foorumi on tarkoitettu Apulanta-faneille paikaksi, jossa he voivat kohdata ja jutella sekä Apulannasta, että myös muista asioista jotka kiinnostavat.
Joo-o, oli vaan ihan pakko sanoa tuohon jotain. Riitaa tässä ei tahdota haastaa eikä vittuilla :D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

aivan! osaamme me apulanta fanit puhua muustakin kuin apulannasta!

tai no.. vähän vaikeeta saattaa olla...... ;)
allekirjoittanut

mustapiste

Niin no täähän on just sitä varten että voi kertoa kaikki arkiset v*itutuskohtauksetkin. Oli pakko tuohon sen verran nyt kommentoida. :ppp

Nomutta niin, nyt kyl v*ituttaa todellakin paljon ku ei nyt mikään tunnu onnistuvan, tyhjä olo ja kaikkee. Tuntuu eksyneemmältä kun pitkään aikaan... Jooseeya.
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.