Vitutus

Aloittaja taika^^, maaliskuu 31, 2004, 07:13:18

« edellinen - seuraava »

punainen

Ärgh! Mua sylettää toi levarin boardi tai oikeemmin siis jotkut ihmiset sieltä  :P Onhan siellä paljon hyviä tyyppejäkin, mut nyt taas tuntuu et eräät tyypit haluu nostaa mut jotenkin hirveäksi ihmiseksi, jonka joka ikinen sanominen halutaan kääntää jotenkin negatiiviseksi ja muka muiden haukkumiseksi... >:( Eikä asiaa tietenkään helpota se että olen helposti kiehahtavaa sorttia ja mun on vaikee olla vastaamatta takas samalla mitalla. :P Kaikken huippu on se että ne nyt alkaa nostaa jotain ikivanhoja juttujani taas ylös ja solvata niiden kautta.

Ne ketkä täältä käy levarin boardilla on varmaan huomannu et oon siellä vähän erilainen kuin täällä,johtuen siitä että siellä joutuu oleen niin piikit pystyssä koko ajan ja puolustuskannalla.Ja taas tulee ihmeteltyä miten täällä on ollut aina niin hyvä meininki? On sitä kiistelty monista asioista mutta täällä ei koskaan mennä henkilökohtaisuuksiin vaan asiat kiistelee ei ihmiset.Varsin hieno paikka tämä meillä. :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Painkiller

Jep, siellä on vähän ihmemeininki kyllä välillä.. Joskus ihan naurattaa se touhu.

jouhu

Miustakin on kyllä vähän kireetä tuolla levareitten puolella. Sanoopi oikeestaan mitä vaan, niin se otetaan kauheen henkilökohtasesti. On kyllä juhlaa tulla tänne sitten, kun on niin lepposa meininki. :) Itellänikin on tullut vedettyy hieman erilaista linjaa siellä, kuin täällä. Kun esittää vähän tyhmempää mitä on, niin eihän sellaselle voi ainakaan suuttuu hirveesti. ;)

punkku..

Jouhu sulla on kyl hyvä linja siellä  ;) Ei vaan voi olla ainakaan vihanen sulle  :)

jouhu

Hah...;D Niin..En vaan tykkää, että ihmiset huutaa miulle, varsinkaan jos eivät asiasta mitään tiedä. Yritän olla ns. normaali, eli mitäänsanomaton, ettei tule mitään tyhmiä syytöksiä tai muutakaan. Nyt taitaa olla jonkinnäkönen tykitys punkkua kohti tuolla...en ymmärrä miks ne nyt siulle on niin ilkeitä.  :-/

Painkiller

Lainaaen ymmärrä miks ne nyt siulle on niin ilkeitä.  :-/

Jollekin täytyy aina olla :'(

punkku..

Lainaa

Jollekin täytyy aina olla :'(

Niin se varmaan sitten on...Ei se mua haittaa jos musta ei pidetä.Ja eri mieltä saa aina olla ja saa antaa kritiikkiä jos sen aihetta on. Mutta se alko jo tosissaan ottaa päähään että mua alettiin jo henkilökohatasesti mollaan (siis ei mielipiteitäni vaan itseäni) ja tuomaan esiin jotain vanhoja juttuja joita en ollut edes koskaan sanonut. :( No mä oon sen yhden tyypin kaa kinastellu ennenkin gallerias.Sovittiin riitamme ja oltiin kavereita, mut ilmeisesti jäi kuitenkin sille toiselle jotain hampaan koloon, ja iski sitten kun näki hyvän tilaisuuden takertua johonkin.Pitäs varmaan itse olla hiljaa, mutta varmaan moni tietää kokemuksesta että se ei ole niin mukavaa jos itsestään liikkuu täysin väärää tietoa.

Mutta ei se nyt maailmaa kaada. Ja vitutuksesta puheen ollen mun pitäs nytkin juuri tehdä psykan portfolioo, joka pitäs saada tänään valmiiks...En oo ees alottanu ja seittemän sivuu pitäs vähintäänkin yrittää vääntää.Tulee pitkä ilta.

[tuuli]

LainaaÄrgh! Mua sylettää toi levarin boardi tai oikeemmin siis jotkut ihmiset sieltä  :P Onhan siellä paljon hyviä tyyppejäkin, mut nyt taas tuntuu et eräät tyypit haluu nostaa mut jotenkin hirveäksi ihmiseksi, jonka joka ikinen sanominen halutaan kääntää jotenkin negatiiviseksi ja muka muiden haukkumiseksi... >:( Eikä asiaa tietenkään helpota se että olen helposti kiehahtavaa sorttia ja mun on vaikee olla vastaamatta takas samalla mitalla. :P Kaikken huippu on se että ne nyt alkaa nostaa jotain ikivanhoja juttujani taas ylös ja solvata niiden kautta.

Ne ketkä täältä käy levarin boardilla on varmaan huomannu et oon siellä vähän erilainen kuin täällä,johtuen siitä että siellä joutuu oleen niin piikit pystyssä koko ajan ja puolustuskannalla.Ja taas tulee ihmeteltyä miten täällä on ollut aina niin hyvä meininki? On sitä kiistelty monista asioista mutta täällä ei koskaan mennä henkilökohtaisuuksiin vaan asiat kiistelee ei ihmiset.Varsin hieno paikka tämä meillä. :)

joo mä en tykkää levarin boardilla enkä siellä enää ole kauheen aktiivisesti käynyt. siis oon kyl käyny ja aijon käydä, mut ei aina jaksa. ihmetyttää kun siellä ( olette varmasti huomenneet ) homma menee AINA sellaiseksi, että joku sanoo ''voisiko nyt ystävällisesti sivujen ylläpitäjä lukita tämän keskustelun?'' , ja miksi-> koska siellä aletaan aina riitelemään joka helvetin asiasta!!! joku sanoo jotain, ja sit kakskymmentä ihmistä kääntyy sitä vastaan, aukoo sille kymmenen sivullista, jonka jälkeen joku niistä toteaa ''voisiko tämän keskustelun nyt sulkea, koska tämä riita ei etene.'' suoraan sanottuna aika paska boardi.  :P toinen homma, joka tietenkään ei ole kenenkään valittavissa, on se, kun siellä on niin paljon aktiivisia ihmisiä, niin ei oikein muista aina et kuka oli kukin, ja millainen kukin on. no jaah, ehkä se helpottais jos kävis siellä joka päivä, niin oppisi vähän tuntemaan ja muistamaan että kukas siellä nyt soittikaan sitä huilua ja kuka kitaraa.

jeah, että siinä minun mielipiteeni siitä paikasta.
allekirjoittanut

Vilkku

LainaaJa taas tulee ihmeteltyä miten täällä on ollut aina niin hyvä meininki? On sitä kiistelty monista asioista mutta täällä ei koskaan mennä henkilökohtaisuuksiin vaan asiat kiistelee ei ihmiset.Varsin hieno paikka tämä meillä. :)

Toi on ihan totta. Täällä tosin on aika pieni se porukka, joka aktiivisesti kirjottelee, mutta ulkopuolisetkin on aina olleet tervetulleita. Ite lueskelen levaria jonkun verran, mut en oo ikinä ottanut siellä yhteenkään keskusteluun osaa, pitkälti tässä keskustelussa mainituista syistä.

Pakkohan tässä sivustossa on olla jotain erikoista kun oon täällä vieraillut paria hieman pidempää poissaoloa lukuunottamatta lähes päivittäin ties kuinka monta vuotta ;) Te ootte kivoja :-*
[ -You should see my scars- ]

punainen

Niin no ihmisistähän se johtuu miksi täällä on niin hyvä meininki :) Kiitos kaikille myös minulta :-* Pidetään lippu korkeella!Ja Jugelle tietty kiitos kun tällasen perusti ja yllä on pitäny!olisin ihan paniikissa jos sivusto lakkautettaisiiin yhtäkkiä.Tää on vähän niin kuin koti verkossa.

Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Vilkku

Lainaaolisin ihan paniikissa jos sivusto lakkautettaisiiin yhtäkkiä.

Se oli muuten ihan hullua ku muutama vuos sitte täällä jotkut hommat kaatu ja sivu ei toiminu muutamaan kuukauteen [korjatkaa jos liioittelen mut eikö se ollu pitkä aika kuitenkin], päivittäin oli silti pakko käydä kokeilemassa että joko nyt, ja voi sitä riemua kun yhtenä päivänä toimivat taas :D

Lerppa

Lainaa
Se oli muuten ihan hullua ku muutama vuos sitte täällä jotkut hommat kaatu ja sivu ei toiminu muutamaan kuukauteen [korjatkaa jos liioittelen mut eikö se ollu pitkä aika kuitenkin], päivittäin oli silti pakko käydä kokeilemassa että joko nyt, ja voi sitä riemua kun yhtenä päivänä toimivat taas :D
En tiedä puhutko samasta kaatumisesta kun mie, mutta tuntu tosiaan hirveen puutteelliselta netissä käyminen kun ei sivusto joskus toiminut. ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Vilkku

Tosta on muistaakseni jo monta vuotta aikaa kun tää oli tosiaan pitkään pois, mut en mä varma oo :) Muistaako Katja ?

juGe

Varmaan tais olla pari vuotta sitten kun aikaisempi domaini jäi uusimatta accidentaalisti. Sitten pari kertaa on ollut näitä palvelimen vaihtoja jotka menevät yleensä aina niin putkeen kun vain voi :D

Kiitos kärsivällisyydestä :)

KatjaRock

MUISTAN!  :)
Se oli oikeesti rankkaa, ei naurattanu.
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.