Vitutus

Aloittaja taika^^, maaliskuu 31, 2004, 07:13:18

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

älä viiti hei punanen! ei ollut kivaa!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

Sen siitä saa kun tuhmasti tekee... ;D

Tappaja.

No niin. mitä tästä opimme?
 wirtabiuhalla on hiukka omituiset ja masokistiset harrastukset, ja jouhulla on kaveri joka vihaa sitä. mikäs kaveri se sellainen on?! >:(  ???

jouhu

Sopii kysyä. :) Mutta en todellakaan tiedä miksi.
Enkä ehkä itse kutsuisi häntä enää kaveriksi, kun ollaan muutenkin erkaannuttu viimeisen vuoden aikana.
Enkä enää oikeestaan enää välitä.Olen hyväksynyt, että mulla ei oo kavereita ja nuokun väsyneenä päivät kotona.

puska

Nyt mua vituttaaa!!!!!
Eilen tanssin pippaloissa yhden tosi herkun jannun kans ja se joutu lähtemään aikasemmin... Ja en ehtinyt ottaa sen numeroa. Voi että ottaa päähän!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Tappaja.

Arvatkaa mikä vituttaa? hukkasin tänään lompakkoni ja siellä oli jotain kolkytä euroa! voi helvetti nyt meni vappukin ihan persilleen!!
me ollaan sun kavereita, jouhu!! älä huoli!

Wirtabiuha

Vappu sylettää ja hävettää. En kehtaa liikkua enään himasta mihinkään. enkä varsinkaan nähdä Mailman söpöintä jätkää enää ikinä... kyllä ketuttaa!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

No eilen syletti kyllä kun olin kotona vaan ja tappelin vanhempien kaa.Harvinaisen paska vappu.Mul on ollu tosi rankat viikot takana ja eilen se stressi jotenki purkautui ulos huutona ja itkuna.Tänään on kyl parempi fiilis mut kohta sekin loppuu kun pitää alkaa lukee ens viikon koeputkeen...

jouhu

LainaaArvatkaa mikä vituttaa? hukkasin tänään lompakkoni ja siellä oli jotain kolkytä euroa! voi helvetti nyt meni vappukin ihan persilleen!!
me ollaan sun kavereita, jouhu!! älä huoli!

Voi, kiitos tappaja! :D
Hyvä, että joku on... :)

Tappaja.

Vappu oli harvinaisen paska. en ollut tehnyt mitään suunnitelmia ja kotona vaan olin..paskaa.

jouhu

Ei kai nyt niin paskaa ollu?
Miekin oon olu koko vapun kotona...täytyy kyllä myöntää, että ankeeta on, mutta ei sen ihmeempää... Selviää hengissä. :)

punainen

Kyllä mäkin viihdyn kotona mutta ei se aina niin mukavalta tunnu jos tällaisessa suuren kansan juhlassa joutuu olee yksin,vaikka kyl mielummin valitten sen kun humalaisten örveltäjien kattelun.

Lerppa

Nyt vituttaa. Pettynyt olen muutamaan ihmiseen ::) Perrkele...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Voi jumalauta kun v*****aa!!!Mä olin tänään oikojan tarkastuksessa ja olin oikeesti odottanu tätä päivää et vihdoinkin saisin raudat ja palikat kondikseen.Mulla kun on aiva kauheet ulkonevat ja vinot etuhampaat jotka sitten hankaa ikävästi alahuulta ja aina jos mun naamaan osuu jotain mulla menee aina yks sama hammas sisään alahuulesta.Olin jo henkisesti valmistautunut hoitoon jossa multa saisi kyllä repiä vaikka hampaita että mun kalusto saadaan kuntoon.No tänään ne sitte valittelikin et "tää on nyt ikäväkyllä puolesta millistä kiinni ettet saa ilmaista oikomista,tää on kyllä ikävää jos sä kärsit tästä,mut sä voit puhuu sun vanhempies kanssa et jos teil ei ole mitään taloudellisia ongelmia niin voihan sitä mennä yksityiselle..." jumalaut tää on sylettäny! >:( Jotkut ei ees tiedä mitä niille siellä hammaslääkärissä tehdään, ja ne joilla oikeesti on haittoja ja kipuja ei sitten saa ilmasta hoitoa,vain kun se on puolesta v***n millistä kiinni!no mä ainakin tulen jankkaamaan ja valittamaan tästä hammaslääkäreille niin kauan et asialle tehdään jotain.Mä en haluais katkeroitua näin nuorena tällasesta asiasta :(
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Lerppa

Ahdistaa!  :-/
Aivan hirveästi. Ei mitkään tavalliset asiat... :[
Eikun vaan Apulantaa täysillä. Ja pelottaa aina vaan lisää  ::)

**mun tuhannes viesti**...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.