Vitutus

Aloittaja taika^^, maaliskuu 31, 2004, 07:13:18

« edellinen - seuraava »

puska

Saatanan linkkurikuski ei ikinä tajua pysäyttää vaikka kuinka nappia painaisi ja sitten se ajaa pysäkin ohi pitkästi ja saa vittu kävellä milijoona kilsaa kotia.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

LainaaAhdistaa!  :-/
Aivan hirveästi. Ei mitkään tavalliset asiat... :[
Eikun vaan Apulantaa täysillä. Ja pelottaa aina vaan lisää  ::)

**mun tuhannes viesti**...

Mua rupes nyt huolestuttaa sun tilantees, lerppa. :-/
Haluaisitko puhua siitä? Jos helpottais?

salza01

mua ei nyt itseasiassa vituta mikään. :) oon ollu pari päivää tosi hyvällä tuulella ja oon ihmetelly sitä jo itsekkin. :) kaikki sujuu silleen mukavasti. :D

ainoo mikä ees vois vituttaa on emäntä. mutta ainahan mulla sen kans on enempi tai vähempi jokin vinossa niin eikai siitä tarvi ressata :)

..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Lerppa

Lainaa

Mua rupes nyt huolestuttaa sun tilantees, lerppa. :-/
Haluaisitko puhua siitä? Jos helpottais?

Heh ;D -nyt enää pelkästään naurattaa koko viesti 8)
..yleensä nuo on hyvin hetkellisiä ;) -että elä nyt Jouhuseni turhaan siellä huolestu x)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

ei suotta taas vituta!!
eilen ku pistin ajastukselle nauhottaan sen TWU:n niin katoinpa sitten että kai edellinen jakso oli nauhottunu niin huomasinpa vaan siinä että eihän se prkl ollu nauhottunu ja huomasinpa myös että sitä edellinenkään ei ollu tullu! ei juu vituta prkl. multa on nyt niinku melkein parhaammat jaksot pois. se army ja sit se ufo! voi v*ttu.
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

No, hyvä ettei ollu mitään vakavaa, lerppa. :D

Mulla oli muutama päivä sellanen outo peach, love and flowers meninki, mutta nyt se on kadonnu jonnekkin. :-/ ja sama vanha tylsistyminen ja ankeat olot jatkuvat.

Vilkku

LainaaMulla oli muutama päivä sellanen outo peach, love and flowers meninki, mutta nyt se on kadonnu jonnekkin. :-/ ja sama vanha tylsistyminen ja ankeat olot jatkuvat.

Persikka, rakkaus ja kukat ? :D
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Tästä huomaa kuinka hyvä mä olen englannissa. ;D
Tarkoitukseni oli laittaa rauhaa. :-[

emmi

virheit sattuu jouhu. :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Niin. Ja hyvin virkistäviä. :) On mukavaa joskus nauraa itelleen, kun tekee jonkun itsestäänselvän asian päin peetä.

Teiniangsti vituttaa. Ei minua kylläkään. Pitääkö kaikesta sitten tehdä niin suuri numero? Joku koenumero nyt ei laajalla skaalalla merkitse yhtään mitään, paitsi silloin jos se on sama vitonen joka todistuksessa. Ja silloinkin on usein vain kysymyksessä omaan ajankäyttöön liittyvät ongelmat. No mutta nythän alkaa kesälomakin niin tulee aikaa valmistautua...

¬_¬

punainen

No hyvä että lohdutat mut vitonen kokeesta ei ehkä sulle merkitse mitään mutta jollekin toiselle se on iso juttu.Tietysti jonkun tällaisen pilalle hemmotellun kakaran murheet tuntuu ehkä jostakin aivan naurettavilta mut ei sitä ahistústa pääse  pakoon oli elämä päällisin puolin miten ruusuista tahansa. ::)

Tänään ei ole sylettänyt,varmaan kohta se alkaa, näin hyvä aamu ja päivä on huono merkki...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Tuohon voisi vastata erään kuuluisan filosofin sanoin:

"Eivät asiat tee meitä onnettomiksi, vaan se, mitä me niistä ajattelemme."

taika^^

Siis jotenkin niin ihana olo ku ei vituta yhtään  ;D Päätin ottaa rastat, värjätä hiukset ja alottaa ihunan elämän oman miehen kanssa  8)  Ja nyt soi Bob Marley (joka on muuten sitten kuningaspäällikkö) ja kaikki on niin hyvin ja rento olo ja kaikki o ihan  8) 8)
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

jouhu

Rastat ovat jeahs! :D
minkä väriseks ajattelit värjätä?

Minnuukaan ei oikeestaan ahista mikään. Ehkä kevät on pelastanut pahimmalta angstista.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.