Vitutus

Aloittaja taika^^, maaliskuu 31, 2004, 07:13:18

« edellinen - seuraava »

forte

Nyt ei taida minun vitutuksella olla rajoja. Ärsyttää vaan niin joka asia että ei sitä kannata edes listata. Soittotutkinnot menee helvettiin, samoin koulu ja kaikki muukin. Vielä joku pikku angsti tähän pisteenä iin päälle niin ei siitä kyllä muualle kun ylös pääse.
the coldest blood runs through my veins

[tuuli]

Hei täähän on kiva aihe!  :D (helvetin sakrasmi)

kevät oli sitä vitutuksen aikaa. Nyt ei niinkää kun loistan täällä uudessa ympäristössä. Lähinnä vaan masentaa, kun tajusin, että hävitäkin täytyy koska kaikki pelit rullaa niin.
allekirjoittanut

pasi

katos tääläkin on vitutuskäyrä...heh. no meikän vitutus juontaa eilis iltaan joka taas juontaa tähän aamuun. eli minkä vitun takia pitää juua kaikki mitä edesssä on ja sen takia kärsiä saatanan moosesta pääkivusta nyt....ja nyt on muistikin hukas.. onneksi toi irkki jääny päälle niin saa jotain tolkkua edes..Täytyy kyllä sanoa et on siinä ollu moderaattorilla kestämistä ;) sain tältäkin sivulta poistaa prison break topikista yhen vitun sakian viestin.... onneksi huomasin sen ennen teitä .siitä saanu edes mitää tolkkua.. nyt voisin mennä loikkimaan naapurin sontatunkiolle..sais tän olon kerralla pois..

edit.. ai täälä on sensuuri..heh

Painkiller

Vituttaa kun en osaa koskaan tehdä mitään päätöksiä, en edes pieniä. Tosi raivostuttavaa. Jonkun pitäis aina päättää kaikki asiat mun puolesta.

SaintJimmy

mua vituttaa niin paljon et mun kämppis ei ikinä osaa  mitään! tulin tänään himaan ja hissin ovessa oli lappu et joku oli löytänyt kissan takapihalta... mul oli hississä jo semmonen fiilis et kai se on mun kämpiksen kissa. niin, oikeassa olin. kun avasin kämpän oven, siel oli vaan se toinen kissa. Keittiön ikkuna oli auki, Huisku oli karannu. En ollu himassa neljään päivään, kämppä oli yhtä sotkua. Kaljapullot kaikkialla, roskat lattialla ARGH!  >:(

Sit yritin soittaa sinne numeroon joka oli siin lapus mut se oli väärin  >:( >:(
Kysyin meiän  naapureilta tietääks ne jotain, ei tienny. Hienoa.
Kävelin siis talosta toiseen, eikä Huiskua näkyny.. Kävin kämpiksen työpaikal mut sitä ei taaskaan kiinnostanu... "Ai ikkuna auki vai? No voi!"  :o >:(

Menin siis takas himaan ja huusin vähän seinille et miks ihmees neiti ei osaa pidä huolta kissoistaan...
Sit joku soi ovikelloa ja kun avasin ovi TADAAAAA!! Meiän naapuri + Huisku!!  :D :D :D
Ainoa ongelma on se, että Huisku on kiimassa ja mä tiedän et meidän talossa asuu ainakin 3 poikakissaa  :-? :-/  Wiiiippiiii....

- There'll be no angels gracing the lines -

mummo

V*tuttaa ihan s**tanasti! meidän kun piti mennä kamun kaa rantsuun, mutta eiköhän mun pöyrässä ollu taas se v*tun takarengas puhki! eikä' siinä vielä mitään, aatelin että meenpä mutsin fillarilla, mutta eiköhän äitykkä ollu ottanu ne h*lvetin avaimet töihin mukaan. että en sitte päässy lähtemään. v*ttus**tanap*rkeleh*lvett! ja nyt mä osaa enää kirjottaakkaan >:( >:( >:(      

Jos nyt on pakko jotain positiivista sanoa, niin onneks kaveri ei ollu ehtiny vielä lähteä (turhaan)  :) vähäkö olis v-tuttanu jos se olis turhaan lähteny mun takia  :(

Ainii... mut muhan v*tuttaa muutenki   :P

nyt pitää kuunnella Systeemi kusee, niin kyllä se siitä sitte ;)
They don't have meetings about rainows.

mummo

Nykyään vituttaa kaikki. Tai ainakin ahdistaa. *angstangst, ranteet auki lapasella*

Ei jumankauta! Kattoo nyt tota mun viimesintä viestiä.
Kyllä sitä on joskus pienet jutut ottanu muakin päähän.
Häpeän täällä silmät päästäni, kun oon tollastakin kirjotellu. Eikö noita voi poistaa?!
Kyllä tosta huomaa, että kuinka paljon mä oonkaan vajaan vuoden aikana kasvanu (niinkun henkisesti meinaan).  ::)
They don't have meetings about rainows.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.