Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Lerppa

LainaaJa kun tää kerran on vapaa aihe, niin sanonpa tähän väliin, että meidän koulussa on joku ihan Lerpan näköinen tyttö. Haha! Hassua.  :D
No damn! Nyt on varmaan pakko muutta toi teksti tuosta vasemmasta laidasta nickin alta. ;)
<---
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

No kieltämättä aika paha paikka!  ;D Mä meinasin ihan nauraa, kun huomasin, miten se tyttö muistuttaa sinua. Lähinnä ehkä kasvoilta, mutta kuitenkin.  :D

Mä en tykkää olla tavaroiden keskellä. Mun lattia on aina hyvin siisti, ellei siinä ole mitään maalaus-urakkaa meneillään. Kuten esim nyt pääsiäismunien koristelu-urakka. Ei voi ottaa siitä kuvaa, ennen kuin saan sen raivattua.
Mutta mulla taas sotkusuuden huomaa pöydältä, jolla on paljon turhaa tavaraa.
allekirjoittanut

Lerppa

No on! :D Tosin kaikki sanoo, että mie näytän kuvissa aika erilaiselta kun oikeasti. Tiedä sitten, miten se pitää paikkansa. :P

Mie taas pidän täydestä huoneesta ja järjestelmällisestä epäjärjestyksestä. Siivoan aina sillon, kun alkaa olla hiuksia ja kissankarvoja lattialla pari senttiä. :D Periaatteessa elän sen verran siististi, ettei varsinaisesti tarvitse siivota muuten, kun imuroimalla. Ihan turha tätä pöytääkään olis "järjestellä" kun kuitenkin hetken päästä siinä olisi maalaustarvikkeet ja kynät pitkin poikin. Koko ajan väkertämässä jotain, niin vaikeutuu jos pitää aina jostain laatikoista kaivella. :P

Tepi84

Tuli mielee et minkäslaiset äänitys vermeet Lerpalla on? ja mikä ohjelma? Ku etkös sä o äänitelly soittoos? Vai sotkenko sut nyt johonki toiseen? Ku meikä otti himaa noi meidän äänitys vermeet.. ja pitäs viel saada se ohjelma mihin me äänitellää. Mut ku ei oikee tuolt Revconnectist saa ladattuu :( Ei o lähettäjii :(
Haza haza

Painkiller

Jos ette ole vielä käyneet kuuntelemassa Mikon biisiä, joka on tehty Teron muistolle, niin käykääpä. Kommentoida saa myöskin, niitä mielenkiinnolla luemme! Mikseristä löytyy http://www.mikseri.net/mikkosyrjanen

[tuuli]

Voi. koskettavat sanat.
allekirjoittanut

Tokya

^^ tuli kyllä heti ikävä taas Teroa :/ vaikka en tuntenutkaan hyvin, mutta jotenkin tero vaikutti niin mukavalta, se mitä kerettiin hänen kanssaa jutella

[tuuli]

Mä en ikinä tavannut.
allekirjoittanut

jouhu

Tosi kaunis! Olisin halunnu tavata Teron joskus, mutta ei sitten kerinny koskaan...

Painkiller

Iski ihan kauhee sunnuntaifiilis..ankea, masentava olo. Tää tulee aina sunnuntai-iltaisin kun tajuaa että taas se vkl meni ja uus pitkä viikko alkaa. Huomenna herätys viiden jälkeen. Ei viddu.

[tuuli]

Mullakin iski sunnuntaimasennus. Huomenna kouluun. Blaah.. Jokapäivä kahdeksasta kolmeen. Toisaalta, onneksi meidän musiikkileikkikoulussamme koulunkäynti on vähän kevyempää.
allekirjoittanut

Lerppa

LainaaTuli mielee et minkäslaiset äänitys vermeet Lerpalla on? ja mikä ohjelma? Ku etkös sä o äänitelly soittoos? Vai sotkenko sut nyt johonki toiseen? Ku meikä otti himaa noi meidän äänitys vermeet.. ja pitäs viel saada se ohjelma mihin me äänitellää. Mut ku ei oikee tuolt Revconnectist saa ladattuu :( Ei o lähettäjii :(
Oon kyllä äänitellyt soittoa, mutta en muista maininneeni siitä mitään täällä. :D Ihan vaan vahvarin kautta suoraan piuha koneeseen ja sellasella ohjelmalla olen miksaillut ja äänitellyt kun "Cool Edit Pro 2", mikäli nyt oikein muistan. Meinaan jouduin tyhjentämään koneen hetki sitten ja meni ohjelma mukana. Mutta se on oikein pätevä ohjelma.
Luulisin, että saatat sekottaa miut Aapoon. (?)

[tuuli]

wuhuu... Tepi84:llä on telepaattisia kykyjä.. ;D
allekirjoittanut

Tepi84

Eiku niin oliki Lerppa  ;D Aapohan se onki äänitelly.. mul on pirun hyvä muisti mut lyhyt  ;D
Haza haza

[tuuli]

Hyvä kun sekottaa Aapon ja Lerpan. Silloin on oikeesti PIRUN kova muisti.  ;D
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.