Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Tepi84

Mul on ihan paras muisti  ;D ::) Mitäs porukat meinaa vappuna? Mä oon ihan kiltisti himas :) Ei maistu viina eikä kalja :)
Haza haza

[tuuli]

Sillä periaatteella täälläkin, että ei maistu etanolitmetanolit, eikä mitkään muutkaan nolit.. Ei myöskään alkoholit.  :P En ole ikinä juhlinut vappua ryybiskelemällä, enkä tee sitä nytkään. Oh.. olen huono vappu ihminen.  :-[ Huomasin sen kun kaverin kanssa käytiin tänään Tiimarissa. Se osteli innoissaan vappusälää ja minä katsoin vierestä.
Joka vappu meidät on perheen kanssa kutsuttu joillekin äitin ja isin ystäville syömään. Samoin tänä vappuna, kuin myös vappupäivänä. Sellaisesta vapusta tykkään minä.  ::)
allekirjoittanut

jouhu

Todennäköisesti pidän ihan normaalin päivän kotona, eli en erityisemmin juhlista vappua paitsi simaahan meillä kyllä on. En yleensäkkään ymmärrä näitä; vappu, juhannus, uusi vuosi ja tän tälläsii juhlia tai "juhlia". Ihmiset vaan antaa jotenkin luvan itelleen mennä ryyppäämään tai jotain.. Muutenkin miulle tulee ahdistus kyseisten päivien aikoihin, kun on hauskaa vaikka ei vältämättä oikeesti ole.
Epäselvää mutta..

[tuuli]

Ei ollut epäselvää, koska oon kanssasi samaa mieltä.  :)
Toivottavasti tulee aurinkoinen päivä, niin voi mennä vaikka ulos.  :)
allekirjoittanut

Lerppa

Miekin pidän ihan normaalin viikonlopun. Varmaan saunassa käyn ja ryystän muutamat oluet, kun muutenkin viikonloppusin. Vappuaattona saatan enolla käydä piipahtamassa, kun sillä on tuparit. Ei tonne Stadiin huvita vappuna mennä. Ihan tukossa vaan ja kaikki kännissä.
Nilellä tosin olis keikka Nosturissa, mutta ei ole rahaa. :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

Hoh, juuri tuossa Tuska-aiheessakin sanoin, että Helsinkiin olen menossa Mokoman keikalle Nosturiin. Parina muuna päivänä kun on vapaata voisi vetää päiväkännit ja sitte alkaa valumaan takas kotia.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Eikös maanantaina ole kaupat auki?
allekirjoittanut

Lerppa

En usko, että ainakaan kovin moni kauppa on auki. Sehän on pyhäpäivä meinaan..

[tuuli]

Okei. No täälläpäin ei siinä tapauksessa ole muut paikat auki kuin Siwa. Mitähän sitten keksisi..
allekirjoittanut

Painkiller

Mä lähen huomenna kavereiden kanssa risteilylle. Ei kauheesti huvittais. Romantika on ihan paska laiva ja tänä ajankohtana siellä on varmaan vielä kännisempiä ja idiootimpia ihmisiä ku yleensä. Ei ite voi vetää oikeen kännejä koska sillä krapulalla minkä nykyään saan, ei paljon takasin kotio matkustella. Aattona saapi sit nähä mitä tekee..onko se sit baarireissu vai mitä.

[tuuli]

Miten näistä viesteistä saa sellaisen kuvan, että kaikilla menee huonosti? Tai siis kukaan ei riemuitse ''vappujee''  ;D
allekirjoittanut

Vilkku

Mä voin riemuita, ihana vappu on tulossa: ohjelmassa on talviturkin heitto, etkot ihanien ihmisten kanssa, illalla loistobileet ja aamulla toiset, kotiin mahdollisesti sitten vielä vappukaupungin kautta, eli nukkumaan pääsee vasta aikaisintaan maanantaina päivällä. Fiilis on katossa jo nyt :) <3
[ -You should see my scars- ]

[tuuli]

Hyvä Vilkku!  :D Että edes jollakin.
Mun oli tarkoitus mennä pikkukaveriporukalla yhden luokse yökylään, ja katsoa 3 maailman huonointa elokuvaa.. Mutta se peruuntui.  :P
allekirjoittanut

Lerppa

Mie iloitsen pitkästä viikonlopusta, mutta muuten vapussa ei miusta koskaan ole ollut mitään hurraamisen aihetta. :P

Vilkku

Itse asiassa mäkään en kyllä yleensä erityisemmin perusta näistä kansanjuhlista, mulla ei ole mitään vappu-, juhannus- tms. perinteitä. Tänä vuonna vappu on kyllä äärimmäisen jees kun on tosiaan niin paljon kivaa tiedossa, mutta samat kivat vois kyllä olla ihan tavallisenakin viikonloppuna, ne nyt vaan osu vapulle :)
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.