Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

LainaaMie iloitsen pitkästä viikonlopusta, mutta muuten vapussa ei miusta koskaan ole ollut mitään hurraamisen aihetta. :P
Tiedätkö, ihan sama juttu täällä päin! Ihanaa nyt on sunnuntai eikä vielä huomennakaan tartte mennä kouluun!
allekirjoittanut

Tokya

arrr. hankkikaa mulle jotain juotavaa näin vapuksi.

Lerppa

Heh. :P Mitä saisi olla? ;D

Missä päin Tokya muuten asuu?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

Mites luisti boardilaisten vappu?
allekirjoittanut

aino-a

Mulla meni ihan mukavasti... Ei mitään erikoista, mutta en kuitenkaan joutunut jäämään himaan angstaamaan kuinka ''kaikki muut tekee nyt jotain kivaa ja mä en''. Tehtiin kamujen kanssa pitsaa ja katottiin Liikkuva linna -leffa. Oli hyvä leffa ja kivaa muutenkin.

Mites tuulilla?
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

jouhu

Siinähän se nautiskellen auronkoisesta, lämpimästä päivästä ja tuli hieman ulkoiltuakin. Ei siinä sen kummempaa...
Hei, millanen tuo Liikku linna leffa on?

Tokya

LainaaHeh. :P Mitä saisi olla? ;D

Missä päin Tokya muuten asuu?

Asuu Nurmijärvellä, lähellä helsinkiä.

Sainhan mä eilen juotua sitten 21% omena-vanilja likööriä, joka ei muuten noussut yhtään päähän ;< Veljen viinoja olivat :D

aino-a

Lainaa
Hei, millanen tuo Liikku linna leffa on?

Japanilainen piirroselokuva. Oikein hyvä ja taidokkaasti tehty, kannattaa kyllä katsoa.

http://www.liikkuvalinna.fi/

Lerppa

LainaaSainhan mä eilen juotua sitten 21% omena-vanilja likööriä, joka ei muuten noussut yhtään päähän ;< Veljen viinoja olivat :D
Hyi saakeli.. :D

Itsellä meni vappu niinkun mikä tahansa viikonloppu. Eipä kummempia siis, mukavasti meni. :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Vilkku

Mulla meni erittäin kivasti. Talviturkki lensi ja vesi oli kylmää, mikä on tietenkin valtavan yllättävää ajatellen, että oli huhtikuu ;D

Kivojen kaverietkojen jälkeen oltiin ihanissa bileissä joissa tuli tavattua ihania ihmisiä ja tanssittua ihan käsittämättömän paljon [valokuvia odotellessa]. Aamubileissä en jaksanut enää kauheen pitkään, meni polvi siitä tanssimisesta ja väsymys painoi niin oli pakko missata Nosturin katon avaaminen ja poistua kotiin nukkumaan, mutta se oli ehdottomasti oikea ratkaisu. Oli kyllä paras vappu ikinä :)
[ -You should see my scars- ]

aino-a

Lainaa
Nosturin katon avaaminen
Hä, avattiinko se? Vai onko tää joku perinne, josta en tiedä...?  ::)

Vilkku

Lainaa
Lainaa
Nosturin katon avaaminen
Hä, avattiinko se? Vai onko tää joku perinne, josta en tiedä...?  ::)

Se on noissa aamubileissä [klo. 05-12] ollut tapana sään salliessa, se katto aukee jonkun verran ja on ihan hiton hienon näköstä, kun siellä on muutaman tunnin tampannut ja yhtäkkiä jostain tulee auringon valo ja kattoo ylös ni katto aukee :)

Edit. Oon joskus ennenkin pastennut tän linkin tänne, mutta tossa näkyy vähän, miltä se katto näyttää auetessaan http://www.klubitus.org/kuva.php?id=15843
[ -You should see my scars- ]

blind_eye

^^Onpas hienon näkönen. :)

Mun vappu meni ihan hyvin. :P Pääsin kotiin jopa jo yhden aikaan. :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Mulla oli myös oikein hauska vappu. Kahden kaverin kanssa yövyttiin toisen luona. Oltiin lähes koko ilta sisällä. Ei viittinyt mennä katsomaan, kun teinit työntää päätä ojaan. Mitä nyt pari leffaa käytiin vuokraamassa. -> Pyörryksissä. Oli muuten ihan sairaan hauska!  ;D
Ja uskokaa tai älkää, mutta mikropopcorneja voi tehdä kattilassa.  ;) Testattu on!
Puol kolme nukkumaan!  :D Jeesus että oli hauskaa ja vielä ihan selvin päin!

Tosta Nosturin katon aukeamisesta on tosiaan puhuttu täällä aikaisemminkin, ja silloinkin Vilkku laittoi tuon linkin. Mut ei se mitään.   ;)
allekirjoittanut

Painkiller

Joo, ihan kiva vappu. Risteilyllä oli mukavaa ja siihen malliin. Nyt paluu arkeen :'(

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.