Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Painkiller

No, Tuuli mitä sä sitten luit?? :-?

Muutetaan ihan saman kylän sisällä..mihinkäs me täältä :D Muutetaan ihan tän pikkukaupungin baarien viereen ;)

Tuuli(Guest)

No niinpä tietysti.  ;) Voivoi. Sitä se on tämä Suomen nuoriso..

Nooh, mulla vaan oli semmonen aikamoinen sähläys yhden Euroopankiertueen kanssa. En tiennyt halutako mukaan vai ei.. En sitte halunnu... Myöhemmin sain kuulla että mulla ois ollu paikka siellä (ei mitään hajua miten se voi olla mahdollista ku en ollut ilmoittautunut), mutta olin typeryydessäni mennyt perumaan osanottoni. Vittu. Vaan nyt kaikki on toisin, ja mut on uudelleen hyväksytty mukaan. Joka on aika todella uskomattoman mahdotonta, mutta hienoa.  :) Kuulostaa yksinkertaiselta kauniilta tarinalta, mutta sitä se ei todellakaan ollut. Ihan hervoton sähläys ton jutun kanssa viimesen 3 viikon aikana.. Sähläys ja tuska. Sanon teille IHMISET, mitä teette päätöstilanteessa; ekaks; älkää miettikö liian kauan, tokaks; jos pikkasenkin tekee mieli niin anna mennä kolmanneks; ajattele aina ekaks ITTEES ja sitten vasta muita. Näin säästyt kyyneleiltä ja odottamisen tuskalta.
Mut ei se mitään. Ruoto on vielä pystyssä. Nyt soi kello ja mää riennän bussiin ja kotiin.  ::)

Ehei, vielä yks kysymys: Mitä mieltä ootte siitä että tokaluokkalaisilla tai nuoremmille (no suunnilleen sen ikäisille) ostetaan jo kännykät ja mp3 soittimet?

jouhu

Varsinaisesti jouluksi ei ole mitään erityistä; perheen kanssa yritetään viettää laatu aikaa yhdessä ja kaikenlisäks nauttii siitä. ;) Mutta heti joulu pyhien jälkeen on tarkotus pikku porukalla lähtee Helsinkiä kiertelemään. Tulee ainakin jotain pientä actionia pieneen elämään.
Tuollaset 7-8 vuotiaille annetut kännykät ja muut... ::) Jos itseeni vertaan, niin minun aikoinanihan..tuskin edes tiesin mikä kännykkä on tuon ikäsenä, heh. Ja mp3 ei sillon taijettu olla keksittykkää. Mutta siis minun mielestä ehkä turhan aikaseen, jos jollekkin 7- vuotiaalle tyrkkää kännyn..tai (varsinakaan) mp3:n.

[tuuli]

Siitä tuli tuo aihe mieleen kun törmäsin vastikään kyseiseen tapaukseen. Pienelle tokaluokkalaiselle tytölle annettiin mp4 (ei ämpee3 vaan peräti astetta kovempi vehje) soitin joululahjaksi. Eihän se raukka edes tiennyt mikä se on, mutta onneksi isä kertoi. Noh, siihen soittimeenhan piti sitten saada musiikkia heti sillä sekunnilla, tosin niin ei kuitenkaan tapahtunut. Seuraavana päivänä ladattiin musiikkia ja oli se jonkin aikaa ihan kiva vehje.. Mutta luuleskelin itsekseni ettei nyt kummiskaan ihan niiiin tärkeä sen ikäisten lasten käsissä, ja eipä siitä loppujen lopuksi ehkä niin suurta iloa ollutkaan mitä aluksi oli tuntunut. Paljon mielummin sitä katseltiin lasten leffoja tv:stä kuin kuunneltiin musiikkia, automatkan aikana.
Että sellaista se elämä on. Meinaan kun musta lahjojen on tarkoitus saada ottajansa iloiseksi (tjn), eikä pelkästään siten että se on kallis ja upea ja isommalla tytöllä ei ole semmoista.

Näin puhuu luultavasti vain kateellinen nimimerkki, joka omistaa vain kannettavan cd-soittimen.

;D
allekirjoittanut

Tokya

hoh. löysin tänne taas tieni. Että terveppä vain :)

Meillä joulu kai vietetään perinteiden mukaan kotona ;( Mökille oisin tahtonut, kun tuppaa kotona menemään siihen että jokainen vaan pyörii omissa oloissaan, mökillä olis vähän pakko kaikkien olla samassa paikassa.

[tuuli]

Jeah, Tokya takaisin wuhuu. Tule toki useemminkin.  ;)

Hyvää Lucian päivää kaikille!

Aargh, mun täytyy tehä biljoona joulukorttia enkä millään saa kaikkia ajoissa valmiiks. Sitä ajattelee marraskuussa, ett nyt on varmaan liian aikaista aloitella, vaikka paljon mielummin niitä väsäis hitaasti pitkällä aika välillä, kuin nopeesti hirveellä kiireellä.
Mä teen joulukortit aina ite.  ::)
allekirjoittanut

forte

Joo hyvää (ei muuten varmasti myöhästynyttä) Lucian päivää tosiaan. Tänään tuli jopa myöhästynyt aamunavaus sen kunniaksi, jippijee.

Joulu ensi viikolla. Ei voi olla totta. Ei vaan voi, ja arvatkaa kuka ei ole ostanut mitään lahjojen tapaisiakaan kenellekkään, vaikka itselleni ihme kyllä on tiedossa parikin. *Kiireessä*
the coldest blood runs through my veins

[tuuli]

Eikä oo lunta! Ei edes täällä.  :o Snööööf... :-[

Mut kuka lähtee huomenna Hannoveriin vaihtareiden kanssa riehumaan! \,,/

Kauheella kiireellä lähtee joulukortit huomenna... toivottavasti.
allekirjoittanut

Vilkku

Jep, tänään lähti joulukortit. Lähetin taas pari sellasta, joiden vastaanottajat ei todellakaan osaa korttia odottaa. Minusta on kiva yllättää.

Kohta pitäis lähteä käymään työharjottelupaikassa palauttamassa avaimet, huomenna alkaa sitten palkkatyötkin vaihteeksi.

Tänään on illalla vielä laulutunti joka on ehkä ihaninta maailmassa ja päivää piristi aika kivasti jo se, että olin varma, etten päässyt anestesiologian tenttiä läpi, ja olinkin saanut siitä kolmosen :o
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Hyvä Tokya ettet kadonnut tai katoa mihinkään. :)
Huh, tänään hankin viimeisen joululahjan. Meinas tulla paniikki ehtiikö aijoissa.
Hienoo, ens viikolla sitten junalippujen hankkiminen! Vaikkakin hinta on suorastaan riistoa. (100 e)

Tokya

juu ette te musta irti pääse vaikka tahtoisittekin 8)

[tuuli]

Ei niin, kun ei me tahota!  ;)

Aaah, olen hengissä vaikka matkustin yksin Saksan läpi junalla. Ja oli vielä sata vaihtoa. Ylpeetä olla vielä näin pieni, mutta tuntea itsensä jo niiiin isoksi.

Vilkku, mitä on anestesiologia?

Mää tapasin viikonloppuna jengiä aus Thailand (en tiedä mitä se on suomeks?), taiwan, Brasielien ja kaaaaaikkialta! ja voi että oli mukavaa.  :)
allekirjoittanut

Vilkku

Lainaa
Vilkku, mitä on anestesiologia?

Nukutus- ja puudutusoppi. Minähän siis opiskelen sairaanhoitajaksi, niin kaikkea tollastakin tulee vastaan :)
[ -You should see my scars- ]

Tokya

Hoho. olin eläinlääkärissä tetissä ni siellä jotaa anestesia juttuja opin elukoille 8)

Hui kun en ikinä uskaltais tollai matkustella ympäriinsä niinko tuuli, saati sitten asua eri maassa :o Onneks suomi saa nyt riittää mulle.

Tuntuu ihan kauhealt ehkä muuttaa pois kotoa jo puolen vuoden kuluttua :o (okei vähän kauemmin onneks, mutta ei paljoa :( en kesänä)
Tuntuu että oon niin pieni ja sitten mun koko pikku lapsuus loppuu siihen ja pitää opetella jotain aikuisten juttuja :(

Painkiller

Sitten kun muuttaa pois kotoa niin ei vois kuvitellakaan enää asuvansa siellä :) Ja välit perheenjäseniin paranee. Omillaan asuminen on kivaa :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.