Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Apua. Mä kuuntelen tosi laajasti musiikkia. :D
http://www.last.fm/user/lardez/ tuolta näkee että mitä oon koneella kuunnellu. :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Mä yritin itelleni säätää tota last äf ämmää mut en onnistunu... siis joskus viime keväänä. Nyt aika turha uudelleen yrittää kun on tosi kälysesti musaa koneella. Ehkä yks biisi.  ;D
Jotain tällästä ketjua on kyllä jo olemassa, mutta eipä se mittään. Onpahan jotai mistä jutella.  :) Lempibändit löytyy parinkymmenen vuoden takaa.. Uusimpana suosikkina Queen. Myös klassisesza on alkanu tykätä. Mut klassisen puolella enemmän sellaisista persoonallisemmista ''biiseistä''..  
Kyl mä melkeinpä kaikkea musiikkia jotenkin siedän. Musiikki on kaunis asia maailmassa.  :) Levyjä ostelen vain harvoilta bändeiltä.
Sellanen karsee örinä-hevi ei iske yhtään. eikä tuota räppiäkään kauheesti kiinnosta kuunnella.

LainaaApua. Mä kuuntelen tosi laajasti musiikkia. :D
http://www.last.fm/user/lardez/ tuolta näkee että mitä oon koneella kuunnellu. :D
Rölli?  :D
allekirjoittanut

blind_eye

Lainaa
Rölli?  :D
Hehe, jooh, tuli kuunneltua sitä yks viikko kun serkun lapsi oli kyläs..  ;D
Kylhän sitä joskus tulee jossain välissä joku biisi.  :D

[tuuli]

Rölli ei oo kyllä ees huono. En niistä biiseistä tiedä, mut hölömöt jutut sillä ainaki on! Lentsikassa joskus puolisentoista vuotta sitten kuuntelin jotain lastenkanavaa..  :)
allekirjoittanut

blind_eye

Ne on kyl hyviä. :D
Joskus lapsena tullu katottua, ja nyt ku noita biisejä kuunteli nii huomas että aika hyvin ne muistaa ulkoa :o :D

Painkiller

Voi ei teitä ;D

Joo kyl määkin pienenä olin kova Rölli-fani. Viime aikoina ei oo tullu kateltuu tai kuunneltuu. Ehkä pitäis, heh.

Tokya

Mäkin joskus pienenä rölliä kuunnellut! :DD

Yleisesti ottaen nyt on menossa semmonen "punkin uusi tuleminen" aikakausi musiikin kuuntelussa, eli joskus 80-90 -luvulla tehtyä punkkia lähinnä kuuntelen.

ja nyt pitää tähän väliin heittää kun oon niin ylpee et löysin pitkäst aikaa kivat housut ni ihan kuvan kanssa :D

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Tokya&image_id=50802804

[tuuli]

Ootpa muute oikeesti löytäny hienot pökät! Onnee!  :) Jostain tollasista on tullut haaveiltua.. Skottiruudullista hametta löytyy joka tepeltä, mutta housuja ei kuitenkaan niin monelta. Siistii.

Savusaunan kiukaalla lennän minä kuuhun, ja sitten voin pistääkin juustoa suuhun
En ole mikään astronautti enkä kosmonautti, täältä tulee ensimmäinen emmentaalinautti.
------->
Kuka muistaa?  ;D
allekirjoittanut

Tepi84

Tossa kun puhuitte et mitä musaa tulee kuunneltua. Niin voisin vähän mainostaa Hygeläistä hyvää punppua nimeltään Eatog :) Laulajalla loistava ääni ja soundit on hyvät. Meikä diggaa :)
Haza haza

blind_eye

Hienot housut Tokya! :)

Painkilleri voin lähettää sulle Rölliä :D

Tokya

^^ Thanks duuds.

Meil on levyllinen rölliä! :D

blind_eye

Lainaa
Meil on levyllinen rölliä! :D
Hei huippua! :D

[tuuli]

Meil oli joskus kasetillinen.. Elin lapsuuteni kasettiajalla.  ;)
allekirjoittanut

jouhu

Tokya, tykkään sun tyylistä. :) Mistäs sie tuollaset housutkin oot hankkinu? Itekkin aatellu tuollasia jo muutman vuoden..

blind_eye

LainaaMeil oli joskus kasetillinen.. Elin lapsuuteni kasettiajalla.  ;)

Haha, no niin mäkin.. Ja sen huomaa :--D (kasettien määrästä)
Kyllä sitä vielä joskus kuuntelee kasetilta kaikkee vanhaa musaa :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.