Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

jouhu

Rohkeutta Tokyalle. Mites, muutatko ihan muuhun kaupunkiin vai..miten?

[tuuli]

Tokyako menet lukioon ja sen myötä muutat? Rohkea tyttö!
Mä en ois voinu kuvitella muuttavani omilleen kottoo pois jo .. noh.. vuosi sitten.  ::) Enkä edelleenkään. En mä edes halua. Kotona asuminen on kivaa... Onneks viel jotain kolme vuotta kotona! En muuta ikinä pois... ::)
allekirjoittanut

Tokya

Amikseen menen. Jos muutan pois kotoa niin monensadan kilometrin päähän. Pääkaupunki seudulta keskisuomeen :( luultavasti en kyllä ees pääse ko. kouluun.

ihan btw. repesin näille tonttulakki ukkosille :D

[tuuli]

Aaa siis amiskaan. Hienoa jos pääset.  ::) Mille linjalle pyrit?

Mistä tonttusista se puhuu?  :o

allekirjoittanut

Tepi84

::) heh heh... nää on aika hauskoja  ;D :D
Ja mä repesin noille hatuille mitkä on poikien päässä.. varsinki toi mikä on Sippillä. NI se on jotenkin liian edesää  :o ::) ;D
Haza haza

[tuuli]

Mitä vittuu?? Onks niillä hatut? Mulla ei näy vaikka oon päivittäny... Aajoo Firefox ei tietenkää näytä.. Ja explorer ei toimi. Auttakaa!!  :(
allekirjoittanut

Tepi84

LainaaMitä vittuu?? Onks niillä hatut? Mulla ei näy vaikka oon päivittäny... Aajoo Firefox ei tietenkää näytä.. Ja explorer ei toimi. Auttakaa!!  :(

Siis joo niillä on tonttulakit. Ja mulla on Firefox kanssa ja näkyy  :o
Haza haza

[tuuli]

Miten mulla sit ei.. vaikka kuinka päivitän.  :P
allekirjoittanut

Tepi84

Jaa a.
Onks sul mikä versio Firestä?  ::)
Jos se on siitä kiinni. En mä tiedä. Ku en tajuu näistä koneista oikeestaa juur mitää  ;D :D
Haza haza

Tokya

tuuli: kennellinjalle tai sitten audiovisuaaliseen (eli media linja)

mitäs teillä tuli jouluna paketeista? :)

[tuuli]

En tosta Firestä tiedä kun en TOD ole mäkään mikään asiantuntija. Vaan ei huolta enää.  ;)

Jeee, joululuukki näkyy vihdoinkin! (''paska Explorer'' pelasti. ^^) Niin nää on nää ihanat vanhat hymiöt!  :-*

::) Tää on aina ollut mun suosikki.

Tuli kaikkea aivan ihanaa. Mieltä lämmitti kun ihmiset vaivautu Suomesta asti lähettämään jotain. Sain R-collectionin paidan, Marimekko sukat, kaksi kaulakorua, partio-lehden  :), suklaata, hedelmäkarkkeja, mp3 soittimen, kirjan (Tuija Lehtinen - Liisan blogi ), Beatlessii, Fazerin suklaalevyn, seinäkalenterin, pöytäliinan (ohjeen, kankaan ja langat ristipistoja varten) ja pelin. Niin ja tietty kaverilta sähköposti viestin SAKSAKSI vaikkei se saksaa luekaan. Se oli herttanen! Tuli tänä jouluna vaikka mitä, kun on niin monta perhettä. Ihania lahjoja! Osa tuli jo aikaisemmin joulukuusta.  :-* Mut herranen aika että mulla on nyt paljon suklaata. Varmaan yhtä paljon kun teillä kaikilla yhteensä. Jotain 6 muovikassillista eikä tiedä mitä niiden kanssa tekis... Tulee tosi huono omatunto jos syön ne kaikki ite.  ;D

Joo mitäs muille tuli?
allekirjoittanut

Tokya

no mulle joulupukki toi uudet musavehkeet:
http://i55.photobucket.com/albums/g131/tokyankuvat/stereot001.jpg
http://i55.photobucket.com/albums/g131/tokyankuvat/stereot003.jpg

ja lisäks uuden puhelimen, olohousuja parit, apulannan koneeseen kadonnut - sinkun , ramonesin anthology -levyn, sex pistolsin "the great rock'n'roll swindle" -dvd:n, sid vicious - nuorena kuolemisen jalo taito -kirja ja jotain muutakin.. :P

[tuuli]

Kivat vehkeet toi. Kyllä pukki tietää.  ::)
allekirjoittanut

[tuuli]

No hei jotain aihetta tänne tsättiinkin!  :D
allekirjoittanut

forte

Mannamananananamama... ompas tylsää. Vetäistään hatusta, ei tietoa onko jo tällainen ketju täällä jossain, ihan sama laitanpa tänne ^^ Minkälaista musiikkia tulee kuunneltua? Genretteletkö? Itselläni kuuluu useimmiten rock, punk ja kaikkea niiden väliltä, myös alternative. Blueskin myös.
the coldest blood runs through my veins

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.