Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Tokya

LainaaHieno on, Tokya. Aika vakaa kätönen taitaa olla kun ihan ostetulle näyttää. Vai huijasitko vaan? ;)

Emmä ny tota pensselillä maalaillu, ei mun kätösilläni :D vaan ensin leikkelin kalvosta sapluunan ja sen avulla sitten tuputin maalin paitaan 8)

forte

Muistihan kaikki katsoa tämäniltaisen Idolssin? ;) Oli muuten helvetin hyvä veto se Piano man Arilta, ainakin niihin muihin verrattuna. Minä jopa lankesin äänestämään. Eipä olisi varmaan tarvinnut kun.. kröhöm. 86% meni Arille, jos joku ei nyt sattunut katsomaan.
the coldest blood runs through my veins

Painkiller

On se poika kyllä aika huikea. En äänestänyt kun olin satavarma että se menee heittämällä jatkoon ;)

(hyi vit se Blommi on/oli muuten ihan hirveä)

Tokya

Ari oli aivan mahtava! :)

[tuuli]

Se aRIN esitys oli huikeew!!! (anteeks laskuhumala..) Mä äänestin, koska mä halusin sen jatkoon hinnalla millä hyvänsä. En voi sanoin kuvaille, miten se on oikeesti mahtava laulaja ja kaikkee!! Piano man loistavasti vedetty!! Ja siistii et Pätsi tippu, se oli ärsyttävä eikä ois musta ansainnu niitä kuutta prosenttiakaan!! Ari voittaa koko Idolsin!! Mahtavaa!! ja torstaina kaikki sit äänestää mun serkkua!!!  :D ;D
allekirjoittanut

Tokya

hohoho. 23.2 nosturiin apiksen keikalle :) vähä oon happyhappy nyy :p

Tepi84

Kyllä on Boardin toiminta persiistä. Ei voi muuta sanoa. Mikään ei kelpaa. Jos on kiltisti niin mennään poistamaan tunnus  >:( Kyllä on aivan väärät modet päästetty sinne. Modet vaihtoon sanon minä ja meikälle sinne tunnus takaisin.
Haza haza

[tuuli]

Kerätäänkö Adressi?  ;D
allekirjoittanut

Tepi84

Ja jaksat vielä vittuilla. No oikeesti.. olin ihan kiltisti. Ja sit yhet vaa poistaa tosta noin vaa tunnuksen. Ei vittu... ei niilläkä liiku pääs mitää.
Sitäpaitsi ne tulee vielä katumaan tekosiaan.
Haza haza

blind_eye

Enpä usko että sinne bannia saa ihan ilman aihetta.. Mut oon sitämieltä että muiden boardilaisten jutut meni kyllä silloin vähän yli. Tai siis ei tietenkään kaikkien mut aika monen. Et jos ei olis mitään numeroa mistään nostettu niin eipä olis näin ehkä tapahtunu. Mut mä en voi kyllä tälle asialle yhtään mitään.  :-/
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tepi84

No vittu olin ihan kiltisti. "Mörkönä" niin eihän nyt herranjumala silloin noin saa tehdä. On se nyt vittu sntää  >:( >:(
Ja huumorintajuttomii ovat kyllä modet. Ei vittu. Kyllä ovat anteeksi pyynnön velkaa ja uuden tunnuksen. Se on varma.
Haza haza

blind_eye

LainaaNo vittu olin ihan kiltisti. "Mörkönä" niin eihän nyt herranjumala silloin noin saa tehdä. On se nyt vittu sntää  >:( >:(
Ja huumorintajuttomii ovat kyllä modet. Ei vittu. Kyllä ovat anteeksi pyynnön velkaa ja uuden tunnuksen. Se on varma.
Modet ei olis päästäny sua kuulemma Mörkönä(kään) läpi olisivat silloin huomanneet että se olit sä. Sit ku huomasivat ni poistivat.
Mä en ainakaan tajunnu notta Mörkö olit sinä, joten mun mielestä olis voinu olla poistamatta sua.
Mut mä en voi edelleenkään tähän asiaan vaikuttaa.

Tepi84

Lainaa
Modet ei olis päästäny sua kuulemma Mörkönä(kään) läpi olisivat silloin huomanneet että se olit sä. Sit ku huomasivat ni poistivat.
Mä en ainakaan tajunnu notta Mörkö olit sinä, joten mun mielestä olis voinu olla poistamatta sua.
Mut mä en voi edelleenkään tähän asiaan vaikuttaa.

No et voikkaan. Kyllä mä sen tiedän.
Mutta ihme toimintaa silti. No siis kyllähän ne on kokoajan huomannu että on mun IP. Ku eiks ne sitä oo just sanonu että IP:stä näkee. Aika amatöörimaista toimintaa sit. Hahahahhaa..
Mut silti voisitte nyt koittaa jotain siellä tehä.. tai koittaa saada niiden päähän järkee. Tai vaikka teette niin että ootte viikon sieltä pois.. tai niin kauan että saan tunnukseni takas. Ni eiköhän ne herää siin vaihees ja kyllä mulla on oikeus saada takas tunnukseni. Mä sentään olin kiltisti.
Ei ne nyt niin tyhmiä voi olla mitä nyt näyttävät itsestään. Luulis että olisivat fiksuja. Mut ei siltä tunnu.
Haza haza

Tepi84

Tai teette "Tepi takaisin" topicin  ;D ;D ;) 8-) ::) ::)
Haza haza

blind_eye

LainaaTai teette "Tepi takaisin" topicin  ;D ;D ;) 8-) ::) ::)

Siellä oli mutta Hande sulki sen.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.