Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Tepi84

Lainaa

Siellä oli mutta Hande sulki sen.

Se on ihan sekasin... vois rauhottuu nyt se kyl. Ottaa hieman iisimmin ja huumorilla. Sil ei tunnu olevan huumorii sit yhtää. Ei yhtään.. mitäs Andy? Sori kaikille että kyselen täällä. Mut ois se kiva oikeesti päästä sinne. Ei tää o yhtää hauskaa. Otti Hande nyt vähän liian vakavasti kaikki asiat. Se on yks heikkohermo  ;D ;D
Haza haza

Tepi84

Ja on se nyt ku ei ystävänpäivänä voi ottaa edes bannii pois. Ihme toimintaa.
Ja tekee vaa ittelleen olon hankalaks. Ehkä kannattais tulla järkiinsä.
Haza haza

Tepi84

No tehkää uusi :) Ni eiköhän se ala leppyy..
Haza haza

Painkiller

Siis voi herranjumala. Turhaan sä täällä valitat. Eikä millään pahalla, mutta tuskin ne tosiaan sua turhan takia sieltä bannas..

Tepi84

LainaaSiis voi herranjumala. Turhaan sä täällä valitat. Eikä millään pahalla, mutta tuskin ne tosiaan sua turhan takia sieltä bannas..

No kyllä bannas ihan turhaan. En vittuillu ees kellekkää. Olin ihan kiltisti.. ni onko se muka oikein sit poistaa toisen tunnus? Ei mun mielestä.
Turhaan... en nyt tiedä. Mikään ei o koskaan turhaa  ::) 8-)
Haza haza

forte

Hyvvää myöhästynyttä ystävänpäivää kaikille ! :) Eipä tässä tärkeämpiä.
the coldest blood runs through my veins

Tokya

yääh. Olipa taas tosi rattosa penkkari päivä. Yks irkkikaveri käski kastella mut ja kuvas sitten samalla :((

http://img291.imageshack.us/img291/5347/kastuminenor8.jpg

Tepi84

No olipas reilusti tehty  :-?  :-/
Haza haza

Tepi84

On muuten apulanta.fi:ssä hieno kuva jätkistä  8-) ::)
Haza haza

[tuuli]

Mulla on ongelmia Rotarien kanssa.  (oon ROTARI-vaihto-oppilas) :P Ei varsinaisia ongelmia (ne ei tiedä että mulla on niiden kanssa ongelmia), mutta mua vituttaa ne niiden säännöt. Ne kieltää kaiken. Luuleeko ne oikeesti että ne pystyy muokkaamaan maailman nuorisoa sellaseks kun haluavat. Ne yrittää luoda meille jotain parempaa vaihtovuotta eristämällä meidät täysin kaikesta muusta. Kyl mä sen ymmärrän että on parempi pysytellä huumeista erossa, mutta mä en tiedä uskallanko enää juoda ollenkaan, kun 3 kaveria meidän piiristä on jo lähetetty kotiin. Kotimaahan matkustaminen vuoden aikana on kielletty (minkä mä ymmärrän), mutta edes kotimaasta ei saisi tulla vieraita. Onneks mun host-vanhemmat ei ole idiootteja ja ne anto mun perheelle luvan tulla kattoon mua.
Eli lyhyesti: maksat vähemmän mutta teetki sitte niinku sedät käskee. Vittu.
Mut mikä on kivaa, 6 kuukautta täällä ja äiti, iskä ja veli tulee tänään kattoon mua.  :)
allekirjoittanut

Painkiller

Hmph. No mut onneks näät nyt perhees :)
Ja hei! Kristian pääsi Idols-finaaliin! :D

forte

Voi pjärkele kun piti sen Idolssin tulla niin aikaisin. Kristianin missasin kun tulin piirustuskurssilta liian myöhään. Mutta näimpähän esiintymispätkän ja kuinka tyyppi repäisi komiasti 70% äänistä. ^^ Nyt vain harmittaa kun on lemppari-Ari ja Kristian vastakkain.
the coldest blood runs through my veins

[tuuli]

Kristian finaalissa, meijän koko suku on ihan liekeissä!!  :D Aivan mahtavaa että se on tuolla. Siis se on niin pitkään yrittänyt räpeltää tota omaa juttuaan eli rokkiuraa, joten pieni julkisuus ei tuolla alalla todella ole pahasta! Mä oon onnellinen sen puolesta.  :) Mut joo Ari on kyns ihana. Siis mahtava laulaja ja näin. En tiedä ketä kannattaisin.. ::)
allekirjoittanut

Painkiller

Hienoa nähdä kun ihmisten unelmat on käymässä toteen :) Ei tarvitse voittaa saadakseen levytyssopimusta ;) Noille rokkareille voitto oliskin pieni taakka varmasti.

Mä kannatan täysillä Aria mutta Kristian tulee hyvänä kakkosena!
(ärsyttävää kun se ärsyttävä Anna pääsi eilen jatkoon...)

Tuulilla tonnit paukkuu, jo yli 2000 viestiä ;)

Tokya

Nohyi, Anna on ällö :((

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.