Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

LainaaTuulilla tonnit paukkuu, jo yli 2000 viestiä ;)
Oho!! En ois ite ees huomannut tota kahtatonnia, ellei ois sanottu!  ;D Vähän oon narkkari! 2003 viestiä!  :D

Se Anna laulaa hirmu hyvin mut se on jotenki liian pieni ja... Tulee mieleen, että se kuvittelee poptähden elämän olevan vain lauleskelua, haastatteluja ja sitä legendaarista ruusuilla tanssahtelua.. Mähän siitä poptähteydestä paljon tiedänki mutta..  

Ikäraja 16 on liian alhainen. 18 olisi parempi. 16 vuotiaat ei ole vielä valmiita, vaikka ne niin saattaa luullakin. Ne on ihan liian sinisilmäsiä ja niil on vielä hormoonit ihan sekaisin.

;D
allekirjoittanut

Tokya

ööhöhöh. enää 3 yötä ni on nosturin keikka! 8)

Tepi84

Voi luoja että Hande on sit huumorintajuton. Ja niin lapsi vielä. On se nyt niin vaikeeta antaa uutta tunnusta. Mä osaan käyttäytyä paremmin ku se. Voi luoja.. ei tollasii huumorintajuttomii pitäis modeiks päästää. Erittäin huonoa käytöstä tollanen. Anteeksi pyynnön kummatkin velkaa.
Haza haza

blind_eye

Sain lipun MCR:n keikalle. <3
Pienellä säkällä tosin, mut kaikki lasketaan ! : DD
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

forte

Lipuista puheen ollen, tässä olisi yksi joka olisi varmaan kesällä lähdössä Aerosmithiä Hartwall Areenalle pälläämään. <:  Empä minä suuresti bändistä perusta, mutta kunnioituksen arvoinen yhtyehän tuo on niin pakko sitä on kaverin seuraksi päästä katsomaan, ja ta-daa, parhaassa tapauksessa aitiopaikoille. *piiloego*
the coldest blood runs through my veins

[tuuli]

No hyvä te!  :D Minä menen seuraavan kerran keikoille vasta kesällä..
allekirjoittanut

forte

NJRÄGH. Ei, pääsen varmaan silti Aerosmithin keikalle. SE tässä vituttaa, että _Metallicankin_ pitää tulla kesällä Suomeen, ja minulla ei riitä rahat kahteen matkaan Helsinkiin, saati sitten Hartwall Areenalle. Aerosmithin keikalle sitä varmaan olen menossa kuitenkin, kun ei kukaan kavereista varmaan Metallicaan olisi lähdössä. Vitjanvitjanvitja. Olisi niin 1000000000 kertaa kivempaa Metallicaa päästä katsomaan mutta plööh kun on sesonkiaika kesällä niin hei, ängätäämpä kaikki nyt yhtä aikaa Suomeen. -.-

Tokya

yhyhyyhh. Oon niin köyhä etten pääse kattoo The Who:ta kesällä :((

forte

NONIIN JA THE WHOKIN VIELÄ. *Murtuu*

[tuuli]

Voi forte raukkaa.
Mulla on täällä ihan omat ongelmani, koska oon vaarassa lentää Suomeen. Teen nyt kaikkeni jotta niin ei käy.
allekirjoittanut

forte

Minkäs takia sun tänne pitäs lentää? O.o

[tuuli]

Sääntöjä kun rikkoo niin silloin saatetaan lähettää kotiin.
On taas ollu sellaista sähläystä viime viikot että.. nyt alan pikku hiljaa saada asioita järjestymään, et jospa tää tästä.
allekirjoittanut

Tepi84

http://jorkki.skispringen.source.at/invited.php/4563/161081/48476/fi
Voisko joku kuka käy levarin boardilla ni heittää ton sinne play on playaz vai miten nyt kirjotetaanka. Ja laittaa että Tepiltä terkkui. On meinaa kova mäkihyppy peli.. että sinne vaan kaikki hyppimään :) Ei o meinaa mikää ihan helpoin pelin.
Kiits etukäteen  ::) ::) ;D ;)
Haza haza

Tokya

yyy. tuun tännekki itkee että ku eivät osanneet nosturissa pogota ollenkaan =(( Jouduttiin ihan kahestaan kaverin kanssa pogoilemaan. Kaik teinit kattoivat meitä kyllä naamat rutussa  ;D

forte

Idols-posti: :D

Ari, Kristian ja Johanna = jotain parasta. :) Anna ja se piipittäjä on huonoimpia. Ja Alangon kappale ryhmälauluna. Paras idolssi tähän mennessä.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.