Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

salza01

mä sain eilen lievän aivotärähdyksen siellä pulkkamäessä. :( eikiVa. nyt on iha hirvee olo..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

emmi

mä olin pulkkamäessä viimeks viime vuonna...
haluisin mennä, koska pulkkamäessä on kivaa :)
älä tunnusta jos sattuu

PahaPahaAsia

aivotärähdykset ei oo mukavia...pitäis kyllä mennä joku päivä ja ottaa pulkka ja liukuri:) mukaan

rautalintu

Minä tykkään suuresti myös pulkkamäistä, mutta se ylöskiipeäminen on kamalaa.

Ja aihe vaihtuu. Systeri soitti aamulla mulle: "Apulannan Sipe on täällä meidän koulussa." Just. Kivaa.
Niiden piti tehdä ruotsiksi esitelmä jostain bändistä. Joku sen luokkalainen teki Apulannasta, ja jostain syystä Sipe meni sinne kuuntelemaan sitä esitystä. Vähänkö hienoa!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

what!? munkin täytyy nyt sit tehä joku esitelmä apiksestä ni jos vaikka T.W. tulis kuuntelemaan :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

Mäkin tein Apiksesta esitelmän viime lukukaudella... Ei tullu ketään kuuntelemaan kas kummaa ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

Minäkin pidin esitelmän Apiksesta nyt äikän 2.:lla kurssilla. Tuntui, että olisi niin paljon asiaa, ettei sitä millään olisi malttanut kahteenkymmeneen minuuttiin tiivistää :)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Meidän luokalla pari tyyppii teki apiksesta esitelmän, joka kesti jotain... ::) No, en muista, kun se oli kasilla. Olihan se kivaa kuunneltavaa.  :) Ei tullu kumma kyllä näistä herroista kuuntelee.  ;) Näyttivät reunalla videon ja silleen

emmi

mistä ihmeestä sipe on voinu tietää että joku tyyppi tekee apulannasta esitelmää ???
älä tunnusta jos sattuu

hande^

Wirtis: En jaksa vieläkän tuota nimimerkkiä vaihtaa...
Mä kanssa tahdon sipen kuuntelemaan mun esitelmää ;D Mä kanssa kelasin että mistä ketusta tuo s.s. puchi tiesi että jollain on esitelmä ruotsiksi jossakin...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

rautalintu

Mun käsityksen mukaan niiden opettaja tiesi/tunsi Sipen ja pyysi tätä tulemaan. Mutta siellä hän oli kuuntelemassa :D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

Jaajaa... noh sitten eikös tuo simo ole ollut enkun sijaisenakin jossakin lukiossa?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

no tulis meillekkin sijaiseks paitsi se tuskin kauheesti tietää vaatetusalasta mitn  :D
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Ei sitä tiedä vaikka tietäiskin ;D

-pieni välihuomautus-
mekin oltiin handen ja mun pikkubroidin kanssa askön pulkkamäessä... häntäluu meni!

Ainiin muuten... tänäänhän on Tonin nimpparit ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2025 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.