Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Lainaa
älä multa kysy,en mä tollasia muista...

mä jotenkin luulin et se on sun esitelmä, ja yleensä ihmiset muistaa tollaset asiat... mutta, kerro sitten kun muistat, nii mä kekeen kirjottaa sitä ajoissa :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

hande^

voitteko puhuu teijän henk. koht. asioista pikaviesteillä... ;)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

salza01

vähänkö tänään oli kylmä ilma.. ainakin täällä oulussa. entäs siellä etelässä?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

hande^

kyllä mua ainaki paleli äsken ku tulin kotiin... asustelen tääl espoossa... voi ku kesä jo tulis! 8)<------(kesähymiö)

Wirtabiuha

Mäkin olin kuolla pystyyn kun saatoin mun ihmisen pysäkille... ;D ei ollut kivaa!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Melkein 15 astetta pakkasta! Unohdin aamulla pipon, hanskat ja kaulaliinan himaan, kun tuli vähän kiire. Ei ollu kivaa!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Vilkku

Jep, mulla oli kans korvat aamulla kovilla kun jouduin odottamaan bussia 20 minuuttia.

Tossa illalla kävin kaverilla, matkaa on jotain 300 metriä. Ajattelin, että ei siellä mitään päähän tartte. Taas kerran niin virhearvio multa, särki korvia koko matkan. Oli melkein vaikea hengittää kun niin kylmä ja tahtoi kävellä nopeasti. Pitää kyl alkaa jotain laittaa korvien suojaks, ne paleltu pari vuotta sitte niin että lähti nahka ja näin, ovat tulleet herkiksi.
[ -You should see my scars- ]

hande^

auts! :o siis lähti nahka? miten sä onnistuit?? :P varmaan pikkusen sattu... :-/

blind_eye

salza01

täällä on jotain -20C pakkasta. :( torstai-perjantai yölle on luvattu -35C!!! että voi olla pienesti kylmä.

ja vilkku, tuttu tunne. mulla kans jääty pari vuotta sit korvat nii et nahkat lähti.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

blind_eye

täällä on -16 pakkasta, toivottavasti ei tuu enempää! mulla on sormet nytkin ihan jäässä..  :(

PahaPahaAsia

tänään aamulla oli lietsussa -17,ala-pispalassa -18 ja ylä-pispalassa -21 että saattaa tännekin ihan oikeesti kylmä tulla... :(
ja ennen joulua mietittiin tuleeko lunta ollenkaan

emmi*

tääläkin on ihan sika kylmä vaik ei oo ku jtn -16 astetta.
miettii et sit ku tulee jtn yli -20 ni mä kyllä kuolen hypotermiaan :)

puska

juuri kessulla täällä raahen lukion pihalla käväisin ja huomasin että täällähän paleltuu näpit. raahessa ei ehkä niin hirvesäti pakkasasteita ole, mutta kun tuo meri on tuossa vieressä ja sieltä tuulee ikävästi...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Vilkku

Lainaaauts! :o siis lähti nahka? miten sä onnistuit?? :P varmaan pikkusen sattu... :-/

Helposti onnistuu palelluttaminen, valitettavasti. Poikakaverin sormet paleltu muinoin, niistä lähtee vieläkin nahka varsinkin vähänkin kylmemmällä eivätkä tunne päistä.

Mitä opimme tästä ? Pukeutukaa lämpimästi ;)
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.