Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

hande^

nii pitäisi... kyllä mulllaki oli aamulla hattu mukana kassissa... :P sieltä se lämmittiki mukavasti... :D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Niinpä nii. Siis pipo päähän ja lapaset käteen!  >:( ;D

emmi

mä en käytä pipoo koska mä en tykkää pipoista, en tunne niissä oloani kotoisaksi :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Jaa...
No, kunhan on jokin päässä oleva asia, joka estää aivojen jäätymisen.  :)

salza01

mä ostin semmosen turkoosin pipon eilen ja tänään se lämmitti päätä kivasti. se vaa sattu tulee kaupassa vastaa ni pakkohan se oli ostaa! ja pipo on kyllä iha hyödyllinen.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Kuulostaa mielenkiintoselta pipolta.  :) Mulla on sellanen raidallien, jossa on vihreetä, punertavaa ja muita outoja värejä.
Juup, pipo tai joku muu päähine on ihan hyödyllinen asia, kun on näin kylmä. Täällä on ainakin 20 astetta pakkasta.

PahaPahaAsia

niin täälläkin:(pitäis väsätä ite pipo,mut en minä niin isoo työtä jaksa tehdä...ne on kaikista parhaita,kun ei ainakaan oo muilla samanlaista!

puska

punainen pipo se olla pitää  ;D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Millanen punanen? Mä ostin eilen kirpparilta sellaset tummanpunaset samettihousut ja ne tuoksuu hyvälle, että niitä on pakko impata koko ajan.  :) (liitty taas... ::))

Silti_Onnellinen

mulla on sellanen hassu irokeesi-pipo...siinä on niinku langoista sellanen juttu...siis keskellä päätä irokeesi  ;D niin kaikein helpointa se tollee on selittää.
Kyl huomaa ku jotkut tyypit kattoo tyyliin, et ei oo tollakaan helppoo, mut ihan sama  ;)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salza01

ehkä jonku pitää ottaa musta kuva se pipo päässä ja sit jos vaikka saisin sen sinne ii2 [kyllä ne kuvat tulee. kuulemma helmikuussa!] ni teki sit näkisitte mun hienon pipon. :D vähänkö huippua. ja miten kirkkaan oranssit lapaset voi mennä oikeesti hukkaan?? mulla nimittäin meni eilen, mutta löysin sen toisen sattumalta tänää. oli ne kuitenki päivän hukassa.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

No, hyvä, että löyty.  :)
Se pipo on varmasti tosi hieno!  :D

emmi

tuli tosta mieleen ku jouhu sano et oli ostanu kirpparilta housut ni mä haluisin mennä kierteleen kaikkii kirpputoreja, mutku täälpäin ei oikeen oo niitä :( hämeenlinnassakin on vaan pari eikä niistä koskaan löydy mitn ja turengissa ei oo yhtään..
riksussa sit oliski jo vähän enemmän, mutta ei sinne kuitenkaan viitti lähtee kirpputorien takia ja sinne pitäs mennä sit omalla autolla ku ne ei kuitenkaan oo ihan siina keskustassa..pitää varmaan yrittää suostutella toi mutsi jos se vaikka lähtis joku kerta ajeleen sinne päin :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

No, ei muuta kuin äitii suostuttelee viemään.  :)
Meillä on ihan tässä keskustassa sellanen valintakirppis niminen paikka. Siellä löytyy ihan mukavan näkösii juttuja. Ja halvalla... ja hauskojakin... :) Ja on sitten toinenkin kirppis..Se on joku tällänen pelastusarmeijan kirppis,mutta siellä ei oo tullu käytyy kovinkaan usein.

KristalliEnkeli

mä käyn tosi usein kirppiksillä, koska köyhä olen :) varmaan 80% mun vaatteista on sieltä. Kun tietää hyviä kirppiksiä niin niissä tulee sitten käytyä säännöllisestä ja melkein aina löytyy jotain kivaa, ja halpaa... :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.