Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

PahaPahaAsia

no se että se tytärtään rakastaa ei ollut se "pääasia" vaan ensinnäkin se että sillä on tytär,koska se on pidetty salassa...siis 'salatytär'

Vilkku

Jep, siis sehän se uutinen just oli, että paljastui, että Kallella on 4-vuotias tytär Norjassa. Mut kieltämättä lööpit on usein tosi huvittavia. Varsinkin, kun suurin osa on täysin revittyjä asiayhteydestä. Vaikka jonkun sanoma lause ei siinä asiayhteydessään olis mitenkään erikoinen, niin yksistään siitä saadaan aikaan kunnon skandaali.
[ -You should see my scars- ]

puska

Kunhan vain Kallella suksi luistaa, niin muu minua ei kiinnosta.  :)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Lainaaniin, siis, kun kysyit että millanen punanen pipo...
että semmonen:) kirkkaanpunainen.

Ai, niin! Mulle alkaa tulla dementtus. Itse asiaassa on ollu jo pidemmän aikaa! On ilmenny muitakin vanhemmuuden juttuja... Käsien tärisuimistä, kuuroutta, kylmiä- ja kuumia aaltoja...yms.  ;D Ja mä oon vasta melkein 17v.!

salza01

heiij! oeln taas täällä. en oo ollu kotona ni en oo voinu käyä täällä. mutta nyt oon taas täällä. [JEE] että mitä tänne kuuluu?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

rautalintu

Tänne kuuluu samaa kuin ennenkin. Oon myöhästynyt tänää kolme kertaa bussista >:(
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salza01

no hyvä ettei oo mitää vakavaa tapahtunu... ;D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Wirtabiuha

Mä olen vähän zoomaillut että on käyttäjät vähän vähentyneet... mutta ei mitään vakabvaa...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

Niin, mutta eihän sitä kukaan täällä koko aikaa jaksa olla:).
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Niin. Eipä tänne tosiaan ole tapahtunut mitään merkillistä. Meidän perintestä hulabaloota vain.  :)

blind_eye

juu, todellista hulabaloota  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

emmi

mä en oo täälä päässy pariin päivään käymään kun on ollut vähän muutakin tekemistä kun istua vaan netissä. vaihteeks niinkin :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Sehän on vaan hyvä, kun on muutakin elämässä, kuin koneen ääressä istuminen!  :D

salza01

jeajeeea.. kuuntelen VIATTOMUUTTA. vähänkö meininkiä. ja äsken törmäilin vanhaan *köhköh* "Tuttuun" ja nyt on iha kumma olo..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.