Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

salza01

*naur* mä luin tän vapaan aiheen melkeen joka sivulta ja oli kyllä niin asiasta toiseen juttuja. :D huhhuh..

kuinka moni kattoo tänää missikisat? :)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

puska

En katso. Ai että miksikö?

a) En ole kotona.
b) Ei kiinnosta.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

emmi

tuskinpa katon, ei oikeen jaksa kiinnostaa tollaset..
älä tunnusta jos sattuu

salza01

mä katoin ne. iha vaa siks ku siellä kisailee mun veljen kaverin tyttökaveri. :)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

blind_eye

Ai? Kiva  :)
kuka se on niistä?  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

salza01

jouhu

Aaaa... :D
Mä en kattonu. Katoin vaan pikkasen alusta, mutta rupes tylsistymään.

PahaPahaAsia

mua aina ainakin ärsyttää ne tekohymyt ja kun ne kattoo siihen kameraan vaikka se olis selän takana niin on pakko kääntää päätä niin paljon.Onnea nro 10 vaan... ;D

emmi

mä katoin kans ihan vähän aikaa ku mua rupes kans ärsyttään ne niitten ällöttävät tekohymyt ja sit just se ku koko ajan pitää kameraan kattoo ja se niitten ei luonteva kävelytapa ja muutenki ku ne kaikki selittää niin innoissaan aina ja kaikkee muuta! ärsyä ärsyä! :)
älä tunnusta jos sattuu

salza01

;) *naur* ei piä ressata. :D

jouhu

Siitä varmaan toi missi hymy sanonta varmaan on saanut kaiken alkunsa. Vai, onko sellasta sanontaa?  ::)
Musta ne missi hommelit ovat vaan, niin tylsii, kun ne vaan pyörii silleen epämukavan näkösesti siinä kameran edessä...

puska

Se toinen perintöprisessa näytti erittäin pettyneeltä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Eiköhän kaikki häviäjät? Mutta onhan se nyt jotakin niitten elämässä, kun jokatapauksessa tavallaan voittaa...

salza01

no ei se henna ainakaa mitenkää pettyny ollu ku se oli yleisönsuosikki ja pääsi kolmen parhaan joukkoon.

emmi

huomasitteko muuten, ne jotka katto eilen missi kisoja et sil voittajalla vatkas pää ihan koko ajan, se ei niinku pysyny paikoillaan ollenkaan  :D
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2025 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.