Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Hih, joku muukin huomas saman :) Mä kans kattelin että jännittääkö sitä niin paljon vai miksi heilutteli päätään niin.

Äiti toi mulle päivän lööpit kotiin, voin Mira -nimiselle kaverilleni antaa noi "Mira on kaunein" -lööpit :) Ite oisin voinu Idolsien loppuessa ottaa ainakin lööpit "Näin Hanna rikastuu" ja "Hanna villitsi kotikaupunkinsa" ;)
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Heh!  ;D
Se sen pään heiluttelu iski munkin silmään, mitä nyt pikkasen katoin sitä ohi mennen.

puska

Kyllä siinä tilanteessa varmaan itse kukainenkin heiluisi. Kun on niin pakahtumaisillaan riemusta, että tekisi mieli pompata siitä tuolilta seisomaan ja hyppiä ja huuta  :D. Niin minä ainakin tekisin, jos minun unelma kävisi toteen... Joka ei tosin ole sama kuin noilla tytöillä. Vaikka pienenä sanoinkin aina kummitädilleni että: musta tulee isona isin missi ja mä ostan moottoripyörän!  ;D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

;DMikäs muutti unelman toiseen? :D
Eikös sillä heilunu koko kilpailun aikana? Toisaalta mikä mä olen sanomaan, kun tuossa tilanteessa, jos olisin, niin tärisisin kokonaan, niin etten pystyssä pysyis.

emmi

mulle ei ees tullu mieleen et se saattas jännittää ja sen takii sen pää vatkas vaan automaattisesti mä oletin et sil on joku ihmeen pakkomielle tai mikä nyt onkaan, koska munkin mielestä se sen pää vatkas koko sen kilpailun ajan, mitä mä nyt katoin sitä vähäsen  :D
älä tunnusta jos sattuu

puska

Jouhu ->
Noh, varmaan todellisuuden tajuaminen:).
Ei oikein muutenkaan olisi varmaan mun juttu kun olen huikeat 159 cm pitkäkin...:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Heh ;D
Eikös se missi mitta ollu joku 168 vähintään. Mäkin olisin, jos jostakin kumman syystä haluaisin missiksi, liian lyhyt. Mä, kun olen 167,5 <--oikein tarkasti sanottuna. ;D

rautalintu

Olihan se yksikin (muistaakseni nro 3) vain 166 cm pitkä.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

puska...

Mutta eihän ne sellaiset tytsyt koskaan voita :(
Mutta toisaalta aivan sama mulle!

jouhu

Heh!
So fuking what?! >:(
Hih  ;D
Hei, anteeks....! Toi ei ollu tarkotettu kellekkään teille.  :)
mistäs tää missi juttu lähtikään?  ::) Öööö...Kun en dementialtani muista.

Vilkku

Eilen illalla tuli televisiosta mainos, jossa mainostettiin levyä, joka sisältää Suomalaisten biisien tanssiversioita. Näkyi olevan myös Anna mulle piiskaa. Ei Luoja...

salza01

Lainaa
Eilen illalla tuli televisiosta mainos, jossa mainostettiin levyä, joka sisältää Suomalaisten biisien tanssiversioita. Näkyi olevan myös Anna mulle piiskaa. Ei Luoja...

oikeesti..?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Mäkin näin tuon mainoksen.  :( Erittäin surullista. :'(
Mä ajattelinkin sillon, kun se mainos tuli, että ei voi olla totta! Että huiput biisit pilataan tällä tavalla.
Ja eikös siellä ollu odotuskin? Voi olla, että se on jonkun muun bändin odotus kappale...

Vilkku

Olisko ollu Aikakoneen Odota ? En muista.. Mutta ei kai ne nyt yhtä biisiä enempää samalta bändiltä pistäis.

emmi

ei jessus!... tai toisaalta ois ihan kiva kuulla et miltä se kuulostaa... en oo utelias tai mitn :)
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2025 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.