Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

jouhu

Musta kumma olot on kivoja!  ::) :P :)
Ööö...Mitenkäs se silleen?

salza01

ei vaan tämä kumma olo ei ole kiva.  :( eijeijeiii.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Ai, no voih. :-/ Toivottavasti se menee nopeesti ohi!

salza01

se on sillee et tää olo lähtee pois tässä viikon aikana mut ku perjantaina meet taas nuokkarille ja se tulee sinne ni se ahistus tulee takas.. :(
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi*

saako kysyä salza et mistä toi sun ahdistus johtuu, siis kyl mä tajuun et se jostain ihmisestä, mutta miksi??

salza01

en mee vannomaa, mut se vois johtua siitä että meillä oli vuosi/kaks sitte jotain säätöä ja ei olla nähty oikee sen jälkee.. mutta jos mä sitä tuun näkee tosiaa tollee viikon välein ni se varmaa sit helpottaa.. :)

jouhu

Toivottavasti rupee helpottaa!  :D

salza01

noniiiin! nyt on mullakin kuvia ii2:sessa!! nickillä Salza_ :D

jouhu

Haa!  :D Täytyypä käyä kattoo.  :)

salza01

;D heh. no eipä oo paljo kattelemista. hox! siellä on se pipo! [se turkoosi!!]

blind_eye

täytyypä minunkin mennä katsomaan tuo..  :)

se pipo on hieno!!!  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

salza01

ei vissii! :D

blind_eye onko sulla ii2 kuvia?

blind_eye

no, tein sinne eilen nickin ja laitoin kuvan, enpä tiedä että näkyykö kuva vielä siellä, kun sanoivat että voi pari päivää mennä ennen kun kuva näkyy...  :)
mutta irc-galleriassa minulla on kuvia...   ;D

salza01

mä laitoin kans eilen ja kyllä nuo näkyy. mikä nicki?

blind_eye

no näkyyhän se juu  :D
se on jassulaine  :)
älkää kysykö miks... mut se on sama kuva mikä on sielllä irc-galleriassa myös.. :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.