Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

jouhu

Olis se ehkä kiva kuulla, mutta en mä sittenkään taida... Se saattaa pilata sen alkuperäsenkin silleen salamyhkäsesti.. ::)
Kukakohan on kekinyt, että jostakin apulannan kappaleesta pitäisi tehdä tanssittava versio? Musta apulannan musiikki ei ole tarkotettu tuollaseen.

blind_eye

Niin, tuo tuntuu todella tyhmältä. Enpä tiedä haluaisinko itsekään tuota kuulla, mutta uteliaisuus saattaa viedä voiton...  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Vilkku

Ei ehkä kannata olla tuon suhteen utelias, todella kamalan kuuloinen. Kunnon raiskausta.
[ -You should see my scars- ]

puska

Sen kyllä uskoo kuulemattakin!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

no voi vtun raiskaajat..! ootteko kuullu join me:n jamppaversion??  :'( :'( :'( ihan kauheeta.

mulle on tullu hirvee zen cafén kuuntelu himo..! [onko vakavaa?] ;D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Minä en olla ainakaan kuulla tuota join me:n versio tehtyä juttua. Eikä minä haluta kuullakkaan sitä.  :)
Zen kafe olla erittäin vaarallista, ei saa tulla nautitusti kahvin kera!  >:( ;D
 ;)

Wirtabiuha

jeah, enpä ole kuullut, onneksi!
  sain muuten mun kauniista takistani(onneksi ei ole sitäkään tullut mainostettua liikaa ;D) kuvan irc-galleriaan. ah, taidetta!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

salza01

no olipa kyllä hieno takki! :)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi

zen cafeeseen jää kiinni. mulla oli yhessä vaiheessa kanssa tollanen cafen kuuntelu innostus päällä. jokapäivä ja koko ajan oli pakko vaan kunnella zen cafeta, mutta silti se ei ole päihittäny apulantaa. onneks!
älä tunnusta jos sattuu

salza01

pitäs vissii tän zen cafen rinnalla kuunnella sitä lantaaki. :D

vtu että taas vituttaa tämä meininki: mulla on semmone vartin matka pysäkille, ajattelin sitten kävellä kaverille ja mennä sieltä sen kans pysäkille [se asuu pysäkin vieressä] ja linkulla sitte kouluun ja silleen. noh, mehän seisomme tuolla 20 asteen pakkasessa ja sitten ku linkku tulee niin minä huomaan, että kato perkele, linkkukortti jäi kotia ja rahaa ei ole! mikäs siinä. ja eikun kotia takasi. ja taas myöhästyttiin koulusta. :( tämä on toisinaan niin perseestä.

no. kuunnellaan zen cafea.

Silti_Onnellinen

näillä etelä-suomen heeboilla on nyt hiihtoloma-->mulla  8)
pitääpä tästä hipi hipi kiirehtää ulos, kun on niin kaunis ilma  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

puska

Zen Café on kyllä sellainen poppoo josta minä tykkään.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Tuo zen kafe on kyllä tosi hyvä bändi. Mäkin tykkään. :) Mutta ei löydy kyllä yhtään levyy... ::) Pitäis kai hankkii...

Vähän sä silti_onnellinen oot onnellinen! ;D Kun on hiihtoloma. Mulla se on vielä edessäpäin.

Voi, salza01 o pientä. :-/ Pysyitkö kuitenkin hengissä?

salza01

hengissä vielä. :) kävin sitte kirjastossa ja lainasin ismo alangon ja neljän ruusun levyn. :) [mulla 0n jo 4R kuuntelu himo myös.]

jouhu

Mullakin oli tuossa vähänaikaa sitten Ismo Alankoo lainassa, mutta enpä kerinny kuuntelee sitä juuri yhtään.   :(

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.