Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

jouhu

Ah, niinpäs onkin! :D Ooo...pikku Tonin nimpparit.  ;)

Sipe voiskin tulla meille enkun opeks, kun meijän ope on menossa eläkkeelle eikä tietoo kuka olis sitten meidän enkun ope. Toisaalta, sitten jäis ne soittopuuhat.

blind_eye

juu, kyllä se sipe tännekkin vois tulla...
ja niin, mäkin huomasin että tänään on tonin nimpparit...  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

emmi

mä en teinnykkään et Tonil on tänää nimpparit, en oo paljoo kalenteria kattellu...
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Kyllä mä tiesin, että eilen oli Tonin nimpparit, mutta olin jotenkin unohtanut ennen kuin wirtabiuha sano. Joskus aikasemmin viikolla mä kysyinkin mun pikkusiskolta, että miksi Toni kirjotetaan ihan Toni ja sitten Tony. Ja mietin miks ei voi olla ihan iillä, kun se kuitenkin lausutaan samalla tavalla.
Joo, liittyy taas mihinkään.  ::)

PahaPahaAsia

mäkin teen esitelmän apulannasta joten tervetuloa! :)

blind_eye

Lainaamäkin teen esitelmän apulannasta joten tervetuloa! :)

hmm...koska sen pitikään olla valmis??

salza01

mä tein kerran semmosta apulanta esitelmä jutskaa,mut se ei tullu koskaa valmiiksi. :(
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

blind_eye

mä tein kanssa joskus ala-asteella esitelmän Apiksesta, ja sain siitä muistaakseni jonkun ysin...  ;D

jouhu

Mä itse en oo tehny, mutta vois tehä, jos joskus pitää pitää joku esitelmä jostakin bändistä.

hande^

nii... oishan se ihan kivaa, jos meijän äikän maikka jaksais olla vähän rennompi ja antaa meijän tehä esitelmii jostain kivoist aiheist. mut ku ei ni ei, se on just sellanen pilkunnussija ja nipottaja. ja kaikkee muuta. nytki täl hetkel mun pitäis tehä mun tutkielmaa Rosa Liksomist. siit pitäis tulla joku tyyliin 10 sivuu pitkä. just joo... niinku tulis joskus valmiiks...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

KristalliEnkeli

mutta tylsästäkin aiheesta voi saada todella mielenkiintoisen esitelmän. Täytyy vaan yksinkertaisesti tehdä siitä mielenkiintoinen ja ajatella tehdessä, että onpas mulla mielenkiintoinen aihe
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Vilkku

Rosa Liksom on sitä paitsi todella hyvä kirjailija. Mun suosikki on novellinsa "Mä päädyin tähän eilen". Pari kertaa on tullut itkettyä lukiessa.
[ -You should see my scars- ]

PahaPahaAsia

Lainaa

hmm...koska sen pitikään olla valmis??

älä multa kysy,en mä tollasia muista...
VILKKU~onko niin hyvä kirja?

hande^

Lainaa
Rosa Liksom on sitä paitsi todella hyvä kirjailija. Mun suosikki on novellinsa "Mä päädyin tähän eilen". Pari kertaa on tullut itkettyä lukiessa.
no mä jouduin lukee Rosa Liksomin novellikokoelmakirjan Unohdettu vartti ja se ei ollu hyvä kirja... mutta voipi olla että nuo muut kirjat ovat... itse on paha mennä arvostelee Liksomii ku yhden kirjan olen vaan lukenut... ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Vilkku

LainaaVILKKU~onko niin hyvä kirja?

Ei oo kirja vaan sellanen kaksisivuinen novelli se Mä päädyin tähän eilen. En mä yhtään Liksomin kirjaa ole lukenu, noita novelleja vaan.
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2025 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.